Poika lähti tyttöystävänsä kanssa portukaliin, paluulento piti olla
eilen. Kaikki lennot on ilmeisesti peruttu ties kuinka pitkäksi aikaa.
Olisiko kellään " VINKKEJÄ" miten sieltä pääsis kotisuomeen ?
Autovuokraamot käyty läpi, ( ainakin isommat).
Olisiko yhteystietoja miten ja mistä ostais auton ja tulisi sillä.
Muutkin vaihtoehdot ( rekan kyyti yms. kelpaisi.
Lissabonista suomeen
3
400
Vastaukset
- turisti2006
autoja voi katsella netistä esim www.autoscout24.it
Ongelma saattaa olla italiassa siirtokilpien saanti.- Joo.
Portugalissa autot on suomea kalliimpia, Espanjan puolelta löytyy halvempia.
Ongelma lentojen suhteen on Keski- ja Pohjois-Euroopassa. Portugalin ilmatila on tätä kirjoittettaessa auki.
Lissabonista pääsee Sudexpress-junalla
(http://www.cp.pt/cp/displayPage.do?vgnextoid=87cbd5abe2a74010VgnVCM1000007b01a8c0RCRD) Pariisiin. Tosin maan televisiotietojen mukaan liput oli eilen myyty torstaihin keskiviikkoon saakka. Ulkomaan bussien aikataulu- ja reittitiedot ovat mm. osoitteessa http://www.eurolines.fr/destinos_1/rede-eurolines/. Portugalista pääsee maata pitkin Suomeen ajan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882