Mietin vain

--miehelle--

et toivotko minun tekevän itsarin? Kun kidutat mua? Voitte toki sitten pitää perjantai kaljat haudallani

Ja nauraa ratki riemukkaasti

9

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hajoa nainen

      Eikö se ole jo takaraivossasi, miten isolla porukalla sulle nauretaan

      • hah haha ittelles.

        kirjoittaa jotain tollasta ihmiselle, joka pohtii tuollaista. Tai yleensäkään törkeää kirjoittaa noin.
        Ja minä kyllä sen tiedän et mulle nauretaan, kiusannut olet kokoajan.


      • ap.

        mutta vielä ei ole aika mennä pois


    • Selitäppäs tarkemmin. Miten kiusannut?

    • s.vs

      Ei naiset miesten vuoksi kannata tehdä itsareita. Yleensä menee niinpäin että nuoret miehet:(
      tekevät sen naisen takia....kokemusta on:( Se on erittäin valitettavaa...

      • s.vs

        lisäys tähän, ei siis minun takiani ole tehty..onneksi ja luojan kiitos...


      • Jaaaajje92
        s.vs kirjoitti:

        lisäys tähän, ei siis minun takiani ole tehty..onneksi ja luojan kiitos...

        Kävi yhden muijan takia mieles toissapäivänä, kun menin sillalla ja oli jo hieman kylmää, kun muutenki vähän elämä potkinut, mutta päätin yrittää vielä, jos sitä uskaltaisikin!

        Eli mieti hetki ennenkuin teet mitään!


      • edellinen
        Jaaaajje92 kirjoitti:

        Kävi yhden muijan takia mieles toissapäivänä, kun menin sillalla ja oli jo hieman kylmää, kun muutenki vähän elämä potkinut, mutta päätin yrittää vielä, jos sitä uskaltaisikin!

        Eli mieti hetki ennenkuin teet mitään!

        Siis lisäyksenä päätin yrittää elää vielä, jos sitä aurinkoa tuliski!


    • Höpsistä töppöseen nyt ihminen, ei kannata tuommosia miettiä ku vuoden kauneimmat ilmatkin on vasta eessä!Katohan nyt vielä yhet vihreet ja mieti vielä uudestaan ONKO SIINÄ MITÄÄN JÄRKEE?!
      No ei tietenkään ole ja luulen sinunkin ymmärtävän sen, käyppäs sen miespuolisen ihmisen puheilla niin saat vastaukset kysymyksiin:)
      En tietenkään neuvo sinua toistamaan noita kysymyksiä mitä olet täällä kirjoittanut, vois äijä olla aikasen huuli pyöreenä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7185
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4202
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2105
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2029
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1649
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe