et toivotko minun tekevän itsarin? Kun kidutat mua? Voitte toki sitten pitää perjantai kaljat haudallani
Ja nauraa ratki riemukkaasti
Mietin vain
9
494
Vastaukset
- hajoa nainen
Eikö se ole jo takaraivossasi, miten isolla porukalla sulle nauretaan
- hah haha ittelles.
kirjoittaa jotain tollasta ihmiselle, joka pohtii tuollaista. Tai yleensäkään törkeää kirjoittaa noin.
Ja minä kyllä sen tiedän et mulle nauretaan, kiusannut olet kokoajan. - ap.
mutta vielä ei ole aika mennä pois
- Hö
Selitäppäs tarkemmin. Miten kiusannut?
- s.vs
Ei naiset miesten vuoksi kannata tehdä itsareita. Yleensä menee niinpäin että nuoret miehet:(
tekevät sen naisen takia....kokemusta on:( Se on erittäin valitettavaa...- s.vs
lisäys tähän, ei siis minun takiani ole tehty..onneksi ja luojan kiitos...
- Jaaaajje92
s.vs kirjoitti:
lisäys tähän, ei siis minun takiani ole tehty..onneksi ja luojan kiitos...
Kävi yhden muijan takia mieles toissapäivänä, kun menin sillalla ja oli jo hieman kylmää, kun muutenki vähän elämä potkinut, mutta päätin yrittää vielä, jos sitä uskaltaisikin!
Eli mieti hetki ennenkuin teet mitään! - edellinen
Jaaaajje92 kirjoitti:
Kävi yhden muijan takia mieles toissapäivänä, kun menin sillalla ja oli jo hieman kylmää, kun muutenki vähän elämä potkinut, mutta päätin yrittää vielä, jos sitä uskaltaisikin!
Eli mieti hetki ennenkuin teet mitään!Siis lisäyksenä päätin yrittää elää vielä, jos sitä aurinkoa tuliski!
Höpsistä töppöseen nyt ihminen, ei kannata tuommosia miettiä ku vuoden kauneimmat ilmatkin on vasta eessä!Katohan nyt vielä yhet vihreet ja mieti vielä uudestaan ONKO SIINÄ MITÄÄN JÄRKEE?!
No ei tietenkään ole ja luulen sinunkin ymmärtävän sen, käyppäs sen miespuolisen ihmisen puheilla niin saat vastaukset kysymyksiin:)
En tietenkään neuvo sinua toistamaan noita kysymyksiä mitä olet täällä kirjoittanut, vois äijä olla aikasen huuli pyöreenä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1307054Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654310Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen533432Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4913069Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932060Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361723Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201631- 911553
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751461Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151416