Näille talosta taloon kiertäville uskonkauppiaille sais tehä saman. Vaikka niille olis kuinka tyly, niin eipä aikaakaan kun ne jo ovat ovikelloo soittelemassa.
Onko tuo laillista? Miten niille voi antaa porttikiellon ilman väkivaltaa? Ottaa vaan niin maan perusteellisesti pannuun tuon lajin kaupustelu.
Hus hus sanos pesoska
No jehove
1
238
Vastaukset
- joopa joo
Ne kampanjoi taas. Jehovien mielestä maailmanlopun lähtölaskenta on jälleen alkanut. Tulivuorenpurkauksia ja muita luonnonkatastrofeja seuraa perä perää.
Jehovien mukaan maailmanlopun piti tulla jo v.1914. Epäillää ett Jehovella kävi ehkä 100 v. virhe. Josko tärppäis paremmin 2014 ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227