NAVI

3+7 ei ole 10

Eli miksi NAVIa sanotaan MJ-imitaattori numeroksi 1? Onhan moni imitaattori monin kerroin parempi. NAVI on pulska, ei osaa laulaa yhtä hyvin livenä, kuin moni muu, ei näytä yhtä paljon MJ:tä, kuin moni muu. Mikä siis tekee NAVIsta parhaan?

7

430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Oletko koskaan mahtanut nähdä Navia livenä?

Navi ei todellakaan ole pulska. Laulaa Navi ei osaa, siinä olen samaa mieltä ja suosinkin Navia enemmän taustanauhojen kanssa. Itse en henkilökohtaisesti tykkää jos MJ-impersonaattorit laulaa itse, on kyseessä sitten kuka tahansa, koska mun mielestä se "rikkoo" sen koko impersonator-idean. Navi mitä ilmeisemmin "suosii" Michaelin Dangerous-era lookkia ja Navin useasti livenä nähneenä voin sanoa, että on Navissa paljon Michaelmaisia piirteitä. Kukaanhan ei voi olla 100% täysin Michaelin näköinen.

• alottaja

Joo en ole nähnyt livenä. Ehkä oli myös hieman väärin sanoa pulskaksi, mutta kuitenkin pulska MJ-imitaattoriksi, koska MJ kuitenkin oli todella laiha. Netistä katsomieni videoiden perusteella Navi kuitenkin myös tanssii aika kömpelösti muihin imitaattoreihin verrattuna. Tarkoituksenani ei ollu haukkua Navia, vaan pohtia miksi Navilla on parhaan MJ-imitaattorin nimike, vaikka se (minun mielestäni ainakin) kuuluisi monelle muulle ennen Navia.

alottaja kirjoitti:

Joo en ole nähnyt livenä. Ehkä oli myös hieman väärin sanoa pulskaksi, mutta kuitenkin pulska MJ-imitaattoriksi, koska MJ kuitenkin oli todella laiha. Netistä katsomieni videoiden perusteella Navi kuitenkin myös tanssii aika kömpelösti muihin imitaattoreihin verrattuna. Tarkoituksenani ei ollu haukkua Navia, vaan pohtia miksi Navilla on parhaan MJ-imitaattorin nimike, vaikka se (minun mielestäni ainakin) kuuluisi monelle muulle ennen Navia.

Eiköhän jokainen impersonaattori pidä ja mainosta itseään parempana kuin muut ja jokaisen taustajoukot ja kannattajat pitävät omaa suosikkiaan ykkös-impersonaattorina.

Olisihan se hullua esimerkiksi Navin tyytyä 2. sijaan koska Naville MJ-imitointi ei ole mikään harrastus, vaan täysipäiväinen työ.

Jos diggaa impersonaattoreista niin eiköhän jokaiselle löydy se oma "suosikkinsa". Mä tiedän Navin henkilökohtaisesti ja olen tavannut hänet monet kerrat ja pidän Navin esiintymisestä ja tyylistä... silloin kun se ei laula itse :D

• WORSTTHINGTOFEAR
        ***** kirjoitti:

Eiköhän jokainen impersonaattori pidä ja mainosta itseään parempana kuin muut ja jokaisen taustajoukot ja kannattajat pitävät omaa suosikkiaan ykkös-impersonaattorina.

Olisihan se hullua esimerkiksi Navin tyytyä 2. sijaan koska Naville MJ-imitointi ei ole mikään harrastus, vaan täysipäiväinen työ.

Jos diggaa impersonaattoreista niin eiköhän jokaiselle löydy se oma "suosikkinsa". Mä tiedän Navin henkilökohtaisesti ja olen tavannut hänet monet kerrat ja pidän Navin esiintymisestä ja tyylistä... silloin kun se ei laula itse :D

ei jaksais jauhaa noista imitaattoreista...sanotaan nyt vaan et kaikki yhtä kaukana todellisesta.

WORSTTHINGTOFEAR kirjoitti:

ei jaksais jauhaa noista imitaattoreista...sanotaan nyt vaan et kaikki yhtä kaukana todellisesta.

Mielenkiinnosta vaan kysyn, että jos sua ei impersonaattorit kiinnosta niin miksi sä vaivaudut lukemaan, saatika vastaamaan tähän ketjuun? :D Se, että sua ei kiinnosta ei tarkoita etteikö muutkaan saisi niistä keskustella ;)

Joka tapauksessa, ei impersonaattorit aivan turhia ole, moni suurempi stara käyttää heitä hyödykseen mm. decoy-tehtävissä. Michael käytti erästä impersonaattoria jopa yhdessä musiikkivideossaan kun hänellä itsellään ei ollut aikaa tehdä videota loppuun.

• e3e4r5354t6u
        ***** kirjoitti:

Mielenkiinnosta vaan kysyn, että jos sua ei impersonaattorit kiinnosta niin miksi sä vaivaudut lukemaan, saatika vastaamaan tähän ketjuun? :D Se, että sua ei kiinnosta ei tarkoita etteikö muutkaan saisi niistä keskustella ;)

Joka tapauksessa, ei impersonaattorit aivan turhia ole, moni suurempi stara käyttää heitä hyödykseen mm. decoy-tehtävissä. Michael käytti erästä impersonaattoria jopa yhdessä musiikkivideossaan kun hänellä itsellään ei ollut aikaa tehdä videota loppuun.

E'Casanova ;D

• THREATENEDBYME
        e3e4r5354t6u kirjoitti:

E'Casanova ;D

Vastasin hetken mielijohteesta,koska en juurikaan pidä impersonaattoreista..ei siis ollut tarkoitus tosissaan kyseenalaistaa keskustelunne tärkeyttä(:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      169
      22175
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      66
      9237
    3. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      20
      6472
    4. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      65
      6222
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      179
      5836
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      321
      5340
    7. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      29
      4866
    8. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      83
      4483
    9. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      89
      4271
    10. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      115
      3760
    Aihe