Eli miksi NAVIa sanotaan MJ-imitaattori numeroksi 1? Onhan moni imitaattori monin kerroin parempi. NAVI on pulska, ei osaa laulaa yhtä hyvin livenä, kuin moni muu, ei näytä yhtä paljon MJ:tä, kuin moni muu. Mikä siis tekee NAVIsta parhaan?
NAVI
7
379
Vastaukset
Oletko koskaan mahtanut nähdä Navia livenä?
Navi ei todellakaan ole pulska. Laulaa Navi ei osaa, siinä olen samaa mieltä ja suosinkin Navia enemmän taustanauhojen kanssa. Itse en henkilökohtaisesti tykkää jos MJ-impersonaattorit laulaa itse, on kyseessä sitten kuka tahansa, koska mun mielestä se "rikkoo" sen koko impersonator-idean. Navi mitä ilmeisemmin "suosii" Michaelin Dangerous-era lookkia ja Navin useasti livenä nähneenä voin sanoa, että on Navissa paljon Michaelmaisia piirteitä. Kukaanhan ei voi olla 100% täysin Michaelin näköinen.- alottaja
Joo en ole nähnyt livenä. Ehkä oli myös hieman väärin sanoa pulskaksi, mutta kuitenkin pulska MJ-imitaattoriksi, koska MJ kuitenkin oli todella laiha. Netistä katsomieni videoiden perusteella Navi kuitenkin myös tanssii aika kömpelösti muihin imitaattoreihin verrattuna. Tarkoituksenani ei ollu haukkua Navia, vaan pohtia miksi Navilla on parhaan MJ-imitaattorin nimike, vaikka se (minun mielestäni ainakin) kuuluisi monelle muulle ennen Navia.
alottaja kirjoitti:
Joo en ole nähnyt livenä. Ehkä oli myös hieman väärin sanoa pulskaksi, mutta kuitenkin pulska MJ-imitaattoriksi, koska MJ kuitenkin oli todella laiha. Netistä katsomieni videoiden perusteella Navi kuitenkin myös tanssii aika kömpelösti muihin imitaattoreihin verrattuna. Tarkoituksenani ei ollu haukkua Navia, vaan pohtia miksi Navilla on parhaan MJ-imitaattorin nimike, vaikka se (minun mielestäni ainakin) kuuluisi monelle muulle ennen Navia.
Eiköhän jokainen impersonaattori pidä ja mainosta itseään parempana kuin muut ja jokaisen taustajoukot ja kannattajat pitävät omaa suosikkiaan ykkös-impersonaattorina.
Olisihan se hullua esimerkiksi Navin tyytyä 2. sijaan koska Naville MJ-imitointi ei ole mikään harrastus, vaan täysipäiväinen työ.
Jos diggaa impersonaattoreista niin eiköhän jokaiselle löydy se oma "suosikkinsa". Mä tiedän Navin henkilökohtaisesti ja olen tavannut hänet monet kerrat ja pidän Navin esiintymisestä ja tyylistä... silloin kun se ei laula itse :D - WORSTTHINGTOFEAR
***** kirjoitti:
Eiköhän jokainen impersonaattori pidä ja mainosta itseään parempana kuin muut ja jokaisen taustajoukot ja kannattajat pitävät omaa suosikkiaan ykkös-impersonaattorina.
Olisihan se hullua esimerkiksi Navin tyytyä 2. sijaan koska Naville MJ-imitointi ei ole mikään harrastus, vaan täysipäiväinen työ.
Jos diggaa impersonaattoreista niin eiköhän jokaiselle löydy se oma "suosikkinsa". Mä tiedän Navin henkilökohtaisesti ja olen tavannut hänet monet kerrat ja pidän Navin esiintymisestä ja tyylistä... silloin kun se ei laula itse :Dei jaksais jauhaa noista imitaattoreista...sanotaan nyt vaan et kaikki yhtä kaukana todellisesta.
WORSTTHINGTOFEAR kirjoitti:
ei jaksais jauhaa noista imitaattoreista...sanotaan nyt vaan et kaikki yhtä kaukana todellisesta.
Mielenkiinnosta vaan kysyn, että jos sua ei impersonaattorit kiinnosta niin miksi sä vaivaudut lukemaan, saatika vastaamaan tähän ketjuun? :D Se, että sua ei kiinnosta ei tarkoita etteikö muutkaan saisi niistä keskustella ;)
Joka tapauksessa, ei impersonaattorit aivan turhia ole, moni suurempi stara käyttää heitä hyödykseen mm. decoy-tehtävissä. Michael käytti erästä impersonaattoria jopa yhdessä musiikkivideossaan kun hänellä itsellään ei ollut aikaa tehdä videota loppuun. - e3e4r5354t6u
***** kirjoitti:
Mielenkiinnosta vaan kysyn, että jos sua ei impersonaattorit kiinnosta niin miksi sä vaivaudut lukemaan, saatika vastaamaan tähän ketjuun? :D Se, että sua ei kiinnosta ei tarkoita etteikö muutkaan saisi niistä keskustella ;)
Joka tapauksessa, ei impersonaattorit aivan turhia ole, moni suurempi stara käyttää heitä hyödykseen mm. decoy-tehtävissä. Michael käytti erästä impersonaattoria jopa yhdessä musiikkivideossaan kun hänellä itsellään ei ollut aikaa tehdä videota loppuun.E'Casanova ;D
- THREATENEDBYME
e3e4r5354t6u kirjoitti:
E'Casanova ;D
Vastasin hetken mielijohteesta,koska en juurikaan pidä impersonaattoreista..ei siis ollut tarkoitus tosissaan kyseenalaistaa keskustelunne tärkeyttä(:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005288328- 2342798
- 262641
Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo42378- 1782090
- 1211941
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61765Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 811275
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621218