NYT OLISI MYYNNISSÄ AINUTLAATUINEN,KATSEET KÄÄNTÄVÄ,OLKAIMETON,KOKOA 44 OLEVA PUKU.
PUKU ON PÄÄOSIN VALKOINEN,EDESSÄ VIIVINPUNAINEN KAISTALE MISSÄ KUKKAKORISTELUT(SAI PALJON KEHUJA OMISSA HÄISSÄNI PERINTEISEN KOKO VALKOISEN PUVUN SIJAAN). HÄÄPUVUSSA LAAHUS(laahuksen saa esim.tanssin ajaksi nostettua ylös puvun sisällä olevien "silmukoiden" ansioista)JOSSA HELMASSA MYÖSKIN KUKKAKIRJAILUJA(EI NÄY LIIAKSEEN). PUKU ON SIIS OLKAIMETON MUTTA OLKAIMILLE ON KIINNITYS PAIKAT MIKÄLI NIITÄ HALUAA KÄYTTÄÄ.PUKUUN KUULUU HARTIALIINA,MYÖSKIN PÄÄOSIN VALKOINEN,PÄISSÄ VIININPUNAISTA KIRJAILUA(SAMAA KUIN PUVUSSA) PUVUN MUKANA SAA ALUSHAMEEN(2RIVINEN TYLLINEN) JA LYHYEN HUNNUN.PUKUA KÄYTETTY YHDEN KERRAN.
JOS HALUAT EROTTUA HÄÄVIERAIDESI JOUKOSTA,OLISI TÄSSÄ SIIHEN MAINIO MAHDOLLISUUS.
PUVUN HINTA 400E.(ja mukana tulee siis alushame huntu hartialiina).
PUKU SIJAITSEE HÄMEENLINNASSA.
MAKSU:POSTIENNAKKO,KÄTEINEN.
TOIMITUS: POSTI,MATKAHUOLTO,NOUTO.
LISÄTIETOJA SAA SÄHKÖPOSTITSE TAI PUHELIMITSE.
S-POSTI: [email protected] JA PUH 0440310028
KOKO 44,OLKAIMETON KAUNIS HÄÄPUKU MYYNNISSÄ!!!
SATU_8666
2
364
Vastaukset
- til the end of all t
Capslock pois, ole hyvä.
- satu_8666
Olen pahoillani mutta sellainen se nyt on :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328497Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4365224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72183Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.32703Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68696- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637