NYT OLISI MYYNNISSÄ AINUTLAATUINEN,KATSEET KÄÄNTÄVÄ,OLKAIMETON,KOKOA 44 OLEVA PUKU.
PUKU ON PÄÄOSIN VALKOINEN,EDESSÄ VIIVINPUNAINEN KAISTALE MISSÄ KUKKAKORISTELUT(SAI PALJON KEHUJA OMISSA HÄISSÄNI PERINTEISEN KOKO VALKOISEN PUVUN SIJAAN). HÄÄPUVUSSA LAAHUS(laahuksen saa esim.tanssin ajaksi nostettua ylös puvun sisällä olevien "silmukoiden" ansioista)JOSSA HELMASSA MYÖSKIN KUKKAKIRJAILUJA(EI NÄY LIIAKSEEN). PUKU ON SIIS OLKAIMETON MUTTA OLKAIMILLE ON KIINNITYS PAIKAT MIKÄLI NIITÄ HALUAA KÄYTTÄÄ.PUKUUN KUULUU HARTIALIINA,MYÖSKIN PÄÄOSIN VALKOINEN,PÄISSÄ VIININPUNAISTA KIRJAILUA(SAMAA KUIN PUVUSSA) PUVUN MUKANA SAA ALUSHAMEEN(2RIVINEN TYLLINEN) JA LYHYEN HUNNUN.PUKUA KÄYTETTY YHDEN KERRAN.
JOS HALUAT EROTTUA HÄÄVIERAIDESI JOUKOSTA,OLISI TÄSSÄ SIIHEN MAINIO MAHDOLLISUUS.
PUVUN HINTA 400E.(ja mukana tulee siis alushame huntu hartialiina).
PUKU SIJAITSEE HÄMEENLINNASSA.
MAKSU:POSTIENNAKKO,KÄTEINEN.
TOIMITUS: POSTI,MATKAHUOLTO,NOUTO.
LISÄTIETOJA SAA SÄHKÖPOSTITSE TAI PUHELIMITSE.
S-POSTI: [email protected] JA PUH 0440310028
KOKO 44,OLKAIMETON KAUNIS HÄÄPUKU MYYNNISSÄ!!!
SATU_8666
2
435
Vastaukset 2
- til the end of all t
Capslock pois, ole hyvä.
- satu_8666
Olen pahoillani mutta sellainen se nyt on :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201388Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3291313- 1041087
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50998- 105981
- 106930
- 111792
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22777- 69631
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5627