Terveiset Tallinnasta

Kari 42v.

Enää ei muuten Tallinnassa ajeta hiuksia päästä jos joutuu putkaan.
Kotiinpaluu pikkaisen viivästyi, saatiin niin hyvä hinta lipuista, joltain saksalaiselta pariskunnalta joidenka oli pakko päästä suomeen, ja lennot oli peruttu jonku pilven takia. On tuokin ku alkaa lentäjätkin oleen pilvessä, olikohan käyneet Jaken valinnassa:) heh heh.

Joo, jiis kotona oltiin vasta sunnuntaina, jäis sitten Penan kyytikin käyttämättä.
Tallinna on kyllä hieno paikka, ja hienoja ihmisiä. Ilmasta ruokaa, juomaa, seksiä, ilmanen asuminen, aamupala... Tosin en tiä uskookko, kyse on vaimon höpinöistä, kun olin ite putkasa, mutta jos totta on ni on kyllä ystavällisiä ja anteliaita.

Niin, sunnuntaiaamuna sitten oli poliisiasemalle tullut joku konsuli, joka totes että mulla ei ole rahaa, poliisi tahtoo mut kotimaahan heti, ei huomenna, lupasivat että oikeusjuttua ei tule jos lupaan pysyä poissa ainakin vuoden. Saatiin siis konsulikyyti kotiin, veivät oikein laivaan asti, lupasin maksaa heti takas kun tulen suomeen. Haaah, menkööt jonon perälle.

Kotona oli kaikki ennallaan, rappukäytävän alaoven lasi on edelleen korjaamatta, tai rikottu uudestaan.
Edellisestä reissusta olin oppinut sen verran, että olin viritellyt 10 litran ämpäristä ja jeesusteipistä kaukalosysteemin postiluukun alle:) Eipä ollut kuset ja oksennukset pitkin lattioita.
Oli siellä ämpärissä jotain laskujakin, mutta kun en mä niitä ole vuoteen avannut muutenkaan.
Parkkipaikalla oli joku taas poltanut auton, ja samassa oli palanut viereisen ruudun asuntovaunu, ei siitä paljoa jää palossa.

Jaken luona oli taas käynyt Pietarin pojat, oli käsi kipsissä.
Tai Pena oli lähtenyt viemään sitä ensiapuun tikkauttamaan otsaa ku Ivanit kävi, ja oli just ennen lähtöä ottanut kossupaukun ja sitten jotain lihaskasvatusjuttua, ja kesken ajon oli sitten kolissut ja ukolla flipannut, oli ajanut bussipysäkin läpi mäntyyn ja siinä oli Jaken käsi katkennut, kun lensi lasin läpi jalkakäytävälle.

Alakertaan muuttanut joku uus pakolaisperhe, ja meidän kämpässä haisee joku ihme liha ihan pirusti, Jake sano että ne kuivattaa jotain lihoja ympäri asuntoa, mitä lie kameleita:)
No onneks eivät ole tehneet nuotiota kämppään niinku ne edelliset, vittu viikko sitä savun määrää ni alko oleen silmät jo pikkasen punaset akvaarion kultakalallakin.

Nyt aletaan tuhoomaan Tallinan tuomisia, katellaan miten tää viikko alkaa, kyllä se tästä.

5

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haa!!

Napakkaa ja hauskaa ilmaisua! Jos et ole joku jo aiemmin palstalle kirjoitelleista, niin tervetuloa! Hyvät kirjoittelijat ovat harvassa :)

• OmaKotiParempiIhmine

Meikä poika on kans kova Tallinan matkaaja!!

Mutta puitteet ja meininkin on kyllä erilainen. Virussa aina yötä! (Kerran olen putkaan joutunut siellä ja pari kertaa on joku puhaltanut rahat ja kännykän.=

Ja tietty kotiin paluu, kun Omistusasuntoon saa palata!

Mutta nyt taidan mennä terssille aamiaista Weberillä väsäämään ja aamun kolmannen XO.n laittelen sitten!

Mekin saatiin tuossa viikonloppuna oikein kunnon tuhka pilvet täälä, kun aloittelein polttamaan risuja ja lehtiä tuossa takapihalla. Naapuri alkoi sitten huutamaan, että kiellettyä soittaa palokunnan. Ihme hinaaja! Poltin sitte risut ja lehdet Nunniksessa. Näkipähän koko seutu, että tuolla on tuunattu kämppä takalla!

Mutta nut se XO:!

• ok-asukas

Itsekin reissaan aina silloin tällöin Tallinnassa. Kumma juttu, mutta tuntuu aina siltä, että olen saapunut taas uuteen paikkaan. Kurlaaminen näet alkaa yleensä jo laivalla ja loppumatka onkin sitten melkoista menoa. Pitäisiköhän katsoa joskus Tallinna stereona ja väreissä?

Paluumatkalla tietysti valtavat läjät X0:ta auton takaluukussa ja kaunis vaimo (venakko) ajaa.

Näin meillä paremmissa piireissä. Kansainvälisiä ollaan ja kieliä puhutaan!

• 20+14

Parhautta tällä palstalla! Se on Karilla sitten Ruotsin suunta seuraavaksi :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7259
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3841
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3440
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2572
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      2433
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2372
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2266
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2179
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1888
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      41
      1846
    Aihe