Hjelppiä kaivataan!:) Olen aloittelija näissä hommissa..
Pari päivää sitten ostin ulkoisen kovalevyn (Lacie grand USB 2.0 Hard disk 1TB)
ja kokeilin kannettavaan jossa toimii vista. hyvin toimii..
Mutta liitinpä sen pöytäkoneeseeni jossa xp ja kun kytken laitteen kiinni koneeseen niin kuuluu se tavallinen plimplom kytkentä-ääni mutta mitään muuta ei tapahdu. Ei löydy oma tietokone kansiosta ei mistään.. Mistä ihmeestä lähen vikaa etsimään.
Tässä vielä koneen tiedot jos niistä jtn löytyisi.
prossu. 3 ydin amd athlon2 x3 435 3.3 ghz. vakio kello tajuus on 2.9ghz hieman kellotettu mutta ei mitää ongelmaa lämpöjen tai muunkaa
muistia 2 gb 2x 1gb dual channel
kovot. 2 x 160gb toinen on sata väylänen toinen ide.
emolevy asus m4n78 se
näytönohjain. club radeon hd4650 1gb ddr2
virtälähde. ocz 600 wattinen
dvd/cd asema sata väylänen dvd rw asema.
googlella hain enkä vastausta löytänyt.
ja pitäisi toimia xp, vista, seiska
kiitos.
missä vika?
aloittelijakyllä
7
304
Vastaukset
Asenna ne ajurit siitä dvd-levyltä tai netistä , ja eiköhän pitäisi toimia.
- newbiebeewbie
olen T Ä Y S I N nobo näissä asioissa.. en löytänyt hakemalla googlesta:/ voisiko joku linkata esim?
kiitos newbiebeewbie kirjoitti:
olen T Ä Y S I N nobo näissä asioissa.. en löytänyt hakemalla googlesta:/ voisiko joku linkata esim?
kiitos- df.-
sfinski80 kirjoitti:
en löytänyt vastausta ongelmaan:/
- Ihmettelenpä vaan...
Osaa kellottaa, muttei osaa toimia tässä asiassa. Outoa.
- ssf--i
ostin tuon pöytäkoneen paripäivää sen jälkeen kun olin ulkosen kovon ostanut.. Entinen omistaja rakennellut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18709- 91685
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 31565
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502