Ahdistus kovaa auttakaa jos voitte!

Hei kaikille. Olen lyhyen ajan sisällä mennyt tosi huonoon kuntoon on kovaa ahistusta koko ajan vaikka käytän siihen Temestaa 2mg päivässä.Ei oikein enää auta kun on tottumusta syönyt noin 4kk. Paketin kyljessä kyllä olis että vielä tarvittavana 2mg päivässä, mutta en haluais ottaa kun siihenkin heti tottuu niin mitä sitten. eli olen suden kuopassa tuon ahdistuksen kanssa! lääkkeenä kuitenkin menee Mirtazapin 45mg ja seroquel 450mg.Mitä tehdä,jotenkin toivo alkaa mennä tässä hommassa.
3377
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

vain lääkkeitä? Yritä saada ylimääräistä keskusteluapua, jotain ilmeisesti kuohuu pinnan alla. Seurakunnastakin voit kysyä.

Äänestä
  • mää en tiä mistää mitään mutta mulla diapamit vähensi ahdistusta, tolereassia tulee nopeesti mutta alkoholi tuntuis tehostavan vaikutusta.
    en ainakaan ole itseäni saanut tapetuksi joten hyvin toimii.

    Äänestä

Olet siis mennyt hakemaan apua, ja sinulle lyötiin resepti kouraan, ja toivotettiin onnea?
Sinulla on oikeus saada oikeatakin apua. Kemikaalit ovat terveyden-huollon tapa väistää asia. Lääkkeet ovat vain apuna hoidossa, eikä ainoa apu. Vaihda lääkäriä, jos et saa välittömästi lähetettä oikeaan ammatti-apuun. Psykologi tai psykiatri tulee sairaanhoitopiirille muka kalliimmaksi kuin pillerit. Laskutavasta kiinni sekin. Itse en uskaltanut ottaa mitään kemikaaleja, joten vaadin oikeaa apua. Älä luovuta, vaikka kuinka tuntuu turhauttavalta vaatia, kun pompotetaan, ja annetaan kielteisiä päätöksiä. Suomi on kuitenkin melkein länsimaa, ja sinulla on oikeutesi. Taistele! Sinun elämästäsi tässä on kyse, eikä euroista.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Patrikkk kirjoitti:

Hei kaikille. Olen lyhyen ajan sisällä mennyt tosi huonoon kuntoon on kovaa ahistusta koko ajan vaikka käytän siihen Temestaa 2mg päivässä.Ei oikein enää auta kun on tottumusta syönyt noin 4kk. Paketin kyljessä kyllä olis että vielä tarvittavana 2mg päivässä, mutta en haluais ottaa kun siihenkin heti tottuu niin mitä sitten. eli olen suden kuopassa tuon ahdistuksen kanssa! lääkkeenä kuitenkin menee Mirtazapin 45mg ja seroquel 450mg.Mitä tehdä,jotenkin toivo alkaa mennä tässä hommassa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu