pitääkö

....

mun tehdä aloite vai odotanko sitä aloitetta tältä kalatmieheltä? Vuoden ajan nähnyt häntä töiden kautta mutta mitään ei ole tapahtunut suuntaan tai toiseen, ehkä jotain kiinnostuksen merkkejä saattaisi olla.

4

671

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vilma-liina

aloite pitää tehdä, kalat on ujoja ja herkkiä.
      Onko nuori kalamies, ensirakkausko kyseessä?
      Ihastuin kalamieheen ja seurustelimmekin jonkun aikaa.
      Koin pahan yllätyksen, hän oli kihloissa toisen kanssa.

Ihmettelin kun hän oli varuillaan jatkuvasti, eikä halunnut mennä elokuviin tai ravintolaan.

• kevät tyttönen

että kalat mies tekis aloite tai mitään muutakaa suhteen eteen:=) kuulepas tyttö vaikka tekisitkin aloitetta hän kyllä jonkin aikaa innostuu ja sitten yhtäkkiä häipyyyyyyyyyyyy etkä ikinä saa selvä mitä nyt meni pieleen tai miksi teki noin hhhhhhhhhhhhhhh:=)) kokemuksesta sanon tämä sulle.

• Lohikäärme76
        kevät tyttönen kirjoitti:

että kalat mies tekis aloite tai mitään muutakaa suhteen eteen:=) kuulepas tyttö vaikka tekisitkin aloitetta hän kyllä jonkin aikaa innostuu ja sitten yhtäkkiä häipyyyyyyyyyyyy etkä ikinä saa selvä mitä nyt meni pieleen tai miksi teki noin hhhhhhhhhhhhhhh:=)) kokemuksesta sanon tämä sulle.

Kalamiehen kokemuksella, syvällä rintaäänella sanon sinulle ettei asiat aina välttämättä mene noin. :))

• ap.....

taitaa olla hieman ujo, tai no töissä kaikille muille kyllä juttelee jne mutta mulle ei...punastelua vaan ja muuta. Enkä tiedä miten sen aloitteen tekisi kun aika ujolta/hiljaselta vaikuttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe