Moeh! mulla on 400 l akvaario ja jos siitä tekis lajiakvan kultseille monta siihe menis.. ? vai meneekö yhtään. akvan pituus 160cm leveys 63cm kork. n.40cm. Oon aatellu pallovatsasia ja jalostusmuotoja, en niinkään luonnonmuotoa. suodattimia on kaksi. merkki eheim ja muusta en tiedä, mutta kovasti suodattavat vettä. sorapohja ja paljon kasveja lämpötila 22 C ja ph 6.6.
400 litraiseen???
lakva
1
671
Vastaukset
- rrranskanbullero
Kyllä ton kokoseen akvaarioon voi laittaa 4 jalostusmuotosta kultakalaa. Siinä olisi sopiva pieni parvi kultseille. Jalostusmuodot kun yleensä jäävät siihen 15-20cm, eivätkä kovin vilkkaita ole uimaan. Vesiarvotkin ovat jalostusmuotoisille kultakaloille muuten hyvät, mutta vesi saisi olla pari- kolme astetta lämpimämpää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 361756
- 50798
- 68757
- 108730
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33609Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27570Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15549Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.138445- 51433