en pysty luottaa.
mitä toiselta voi vaati, mitä hän tekee näyttääkseen että rakastaa sinua????
pyysin ukkoani vetämään kaljun, mutta mielummin lähti ovesta.
aikaisemmin hänelle sopi(ilman riitoja) mutta nyt se tuntuu siltä että hän on tyranni vain minua kohtaan.
tätä ei tunnu olevan
7
638
Vastaukset
- b n g gy
sinulle on helvetin tärkeää että toinen vetää päänsä kaljuksi????????????????????????????????????????????????????????
- rose18
silloin toinen näyttää ettei välitä miltä näyttää eli vähemmän itsekäs ja on rakkaalta todistuksena siitä että on vain mun..
muutenkin toinen ei huolehdi itsestään eli on kaljuuntumussa joka kertoo myös itsensä huolehtimalta kun yrittää ehkäistä keinolla millä hyvänsä.
hän on kuintenkin mies ja minä tekisin jos toinen eli rakkaani pyytäisi vaikka mulla onkohta perseenseen asti kun hän halus mulle pitkät.
hänelle kasvaa jo parissa kuussa takaisin , ei ole mikään hevari.
luottamus on kadonnut aikaa sitten ja minusta tuntuu että rajoja on pidettävä jolloin voin luottaa ja uskollisuus todistettava. - mercessssssssss
rose18 kirjoitti:
silloin toinen näyttää ettei välitä miltä näyttää eli vähemmän itsekäs ja on rakkaalta todistuksena siitä että on vain mun..
muutenkin toinen ei huolehdi itsestään eli on kaljuuntumussa joka kertoo myös itsensä huolehtimalta kun yrittää ehkäistä keinolla millä hyvänsä.
hän on kuintenkin mies ja minä tekisin jos toinen eli rakkaani pyytäisi vaikka mulla onkohta perseenseen asti kun hän halus mulle pitkät.
luottamus on kadonnut aikaa sitten ja minusta tuntuu että rajoja on pidettävä jolloin voin luottaa ja uskollisuus todistettava.hyväksytään toinen sellaisena mitä on.... todellinen rakkaus ei lue pintaa. Tämän tulet oppimaan vanhemmiten.
Et voi punnita luottamusta tukan leikkuun vuoksi... onko hän lyönyt ikinä sinua? herjannut tai haukkunut? levitellyt teidän kahden välisiä asioita maailmalle? Pettänyt? tuskin sinäkään vetäisit päätäsi kaljuksi vaikka kuinka toinen pyytäisi... vai ajaisitko? Viestisi saa sinut kuulostamaan pinnalliselta kakaralta. Jos vain toisen ulkonäkö on sinulle tärkeintä... sinusta tulee vanhemmiten helvetin yksinäinen rakkaudessa.
Luottamus syntyy lupausten pitämisestä, ehdottomasta rakkaudesta, siitä että hän on sinun tukena vaikeinakin hetkinä, henkilökohtaistenkin asioitten salassa pitämisessä, siitä että hän rakastaa sinua vaikka lihoisit 50kiloa ja rintasi tippuisivat, yksinkertaisesti rakastaa sinua sellaisena kuin olet, ei jätä kun arki astuu suhteeseenne.... vaan on valmis taistelemaan sinun kanssasi, sinun takiasi, teidän takia.
Itse olen ollut 13vuotta saman miehen kanssa, tietty meilläkin on ollut omat alamäet ja ylämäet, kenelläpä ei... mutta yhdessä olemme asiat ratkaisseet, se on sitä luottamusta. Hänkin on lihonnut, terveys heikontunut.... mitä vittua sitte. Hän on edelleen se sama mies johon rakastuin 13vuotta sitten... hän on tukeni ja turvani.
Me kaikki vanhennetaan, rupsahdetaan, kunto pettää.... pinta on niin häilyvää ja katoavaa. Hyväksy se kumppanisi ja itsesi osalta tai et ikinä tule olemaan onnellinen... voi,voi sulle tulee jo 10vuoden päästä olemaan tosi vaikeaa... saatpahan nähdä - Kyllä on kuule
rose18 kirjoitti:
luottamus on kadonnut aikaa sitten ja minusta tuntuu että rajoja on pidettävä jolloin voin luottaa ja uskollisuus todistettava.sulla pää sekaisin jos luottamus ja uskollisuus on todistettava kaljuksi ajelulla. Ei ihme että lähti.
Tolla tyylillä ei kukaan pysy sun luona, toi on sairasta. Kyllä jokaisella sentään pitää olla oikeus itsellä
pitää / laittaa pää sellaiseen malliin missä itse viihtyy.
Haehan jostakin apua. - rose18
mercessssssssss kirjoitti:
hyväksytään toinen sellaisena mitä on.... todellinen rakkaus ei lue pintaa. Tämän tulet oppimaan vanhemmiten.
Et voi punnita luottamusta tukan leikkuun vuoksi... onko hän lyönyt ikinä sinua? herjannut tai haukkunut? levitellyt teidän kahden välisiä asioita maailmalle? Pettänyt? tuskin sinäkään vetäisit päätäsi kaljuksi vaikka kuinka toinen pyytäisi... vai ajaisitko? Viestisi saa sinut kuulostamaan pinnalliselta kakaralta. Jos vain toisen ulkonäkö on sinulle tärkeintä... sinusta tulee vanhemmiten helvetin yksinäinen rakkaudessa.
Luottamus syntyy lupausten pitämisestä, ehdottomasta rakkaudesta, siitä että hän on sinun tukena vaikeinakin hetkinä, henkilökohtaistenkin asioitten salassa pitämisessä, siitä että hän rakastaa sinua vaikka lihoisit 50kiloa ja rintasi tippuisivat, yksinkertaisesti rakastaa sinua sellaisena kuin olet, ei jätä kun arki astuu suhteeseenne.... vaan on valmis taistelemaan sinun kanssasi, sinun takiasi, teidän takia.
Itse olen ollut 13vuotta saman miehen kanssa, tietty meilläkin on ollut omat alamäet ja ylämäet, kenelläpä ei... mutta yhdessä olemme asiat ratkaisseet, se on sitä luottamusta. Hänkin on lihonnut, terveys heikontunut.... mitä vittua sitte. Hän on edelleen se sama mies johon rakastuin 13vuotta sitten... hän on tukeni ja turvani.
Me kaikki vanhennetaan, rupsahdetaan, kunto pettää.... pinta on niin häilyvää ja katoavaa. Hyväksy se kumppanisi ja itsesi osalta tai et ikinä tule olemaan onnellinen... voi,voi sulle tulee jo 10vuoden päästä olemaan tosi vaikeaa... saatpahan nähdälevitellyt teidän kahden välisiä asioita maailmalle? Pettänyt? tuskin sinäkään vetäisit päätäsi kaljuksi vaikka kuinka toinen pyytäisi... vai ajaisitko?
ajaisin hiukseni jos hän haluisi että näytän uskollisuuteni.
pettänyt niin pahasti lupauksia toisen ja toistamiseen vaikka ne oisi erikseen vielä sovittu.
levittelee meidän välisiä asiota minun sukulaisille jotka soittaa ja syyttelee minua.
oisi parempi kun oisi sen kaveri eikä mun sukulainen tai vaikka mielenterveystoimista joku.. - rose18
Kyllä on kuule kirjoitti:
sulla pää sekaisin jos luottamus ja uskollisuus on todistettava kaljuksi ajelulla. Ei ihme että lähti.
Tolla tyylillä ei kukaan pysy sun luona, toi on sairasta. Kyllä jokaisella sentään pitää olla oikeus itsellä
pitää / laittaa pää sellaiseen malliin missä itse viihtyy.
Haehan jostakin apua.ja heitin sen käytänössä pihalle. huusin itkin että lähe, pakkaa tavarasi ja pysykkin poissa, sinä et välitäkuin itsestäsi.
mua kyllä sattu sattu helvetisti ja paljon lisäksi kun antaa tahallaan elämän mennä katuojaan, lopettaa työn mutta ei meinannut hakeutua lääkärii. ei ymmärrä että lapset tarvii vaatteita , ruokaa... minun tilini ei yksinään elätää 4 henkistä perhettä ja odotan vielä.
menetän näyttävästi kokonaan ajokortin kun ei ole rahaa ajaa kakkos vaihetta.
ollaan sitä pahemmastakin selvitty, lupas oleen vähän kiltimpi.
siinä miehessä on ollut vikaa kun tavattiin ja jouduin alkaan suhteeseen pakosta oli tappamassa itseään.
kyllä rakastan häntä mutta silloin oli vielä niin nuorta ja kivuliasta(enkä luota vieläkään), tuntu etten pysty oleen ja monet vuodet edespäin, olin itsetuhoinen päivään jolloin esikoiseni syntyi(3v) - ilvblyivfcixk
rose18 kirjoitti:
levitellyt teidän kahden välisiä asioita maailmalle? Pettänyt? tuskin sinäkään vetäisit päätäsi kaljuksi vaikka kuinka toinen pyytäisi... vai ajaisitko?
ajaisin hiukseni jos hän haluisi että näytän uskollisuuteni.
pettänyt niin pahasti lupauksia toisen ja toistamiseen vaikka ne oisi erikseen vielä sovittu.
levittelee meidän välisiä asiota minun sukulaisille jotka soittaa ja syyttelee minua.
oisi parempi kun oisi sen kaveri eikä mun sukulainen tai vaikka mielenterveystoimista joku..ajeleppa se sun pääsi esimerkiksi kun kerran valmis olet ajelemaan osoittaaksesi toiselle uskollisuutesi. Neiti on hyvä vaan ja antaa mennä. Ehkäpä ukkoskin ajaa sitten kunhan sä oot eka tehnyt sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832284
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722030Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441973- 1281670
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia661592Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1931509Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771241Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321124Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni801110- 711083