tätä ei tunnu olevan

rose18

en pysty luottaa.
mitä toiselta voi vaati, mitä hän tekee näyttääkseen että rakastaa sinua????
pyysin ukkoani vetämään kaljun, mutta mielummin lähti ovesta.
aikaisemmin hänelle sopi(ilman riitoja) mutta nyt se tuntuu siltä että hän on tyranni vain minua kohtaan.

7

585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • b n g gy

      sinulle on helvetin tärkeää että toinen vetää päänsä kaljuksi????????????????????????????????????????????????????????

      • rose18

        silloin toinen näyttää ettei välitä miltä näyttää eli vähemmän itsekäs ja on rakkaalta todistuksena siitä että on vain mun..
        muutenkin toinen ei huolehdi itsestään eli on kaljuuntumussa joka kertoo myös itsensä huolehtimalta kun yrittää ehkäistä keinolla millä hyvänsä.
        hän on kuintenkin mies ja minä tekisin jos toinen eli rakkaani pyytäisi vaikka mulla onkohta perseenseen asti kun hän halus mulle pitkät.
        hänelle kasvaa jo parissa kuussa takaisin , ei ole mikään hevari.
        luottamus on kadonnut aikaa sitten ja minusta tuntuu että rajoja on pidettävä jolloin voin luottaa ja uskollisuus todistettava.


      • mercessssssssss
        rose18 kirjoitti:

        silloin toinen näyttää ettei välitä miltä näyttää eli vähemmän itsekäs ja on rakkaalta todistuksena siitä että on vain mun..
        muutenkin toinen ei huolehdi itsestään eli on kaljuuntumussa joka kertoo myös itsensä huolehtimalta kun yrittää ehkäistä keinolla millä hyvänsä.
        hän on kuintenkin mies ja minä tekisin jos toinen eli rakkaani pyytäisi vaikka mulla onkohta perseenseen asti kun hän halus mulle pitkät.
        hänelle kasvaa jo parissa kuussa takaisin , ei ole mikään hevari.
        luottamus on kadonnut aikaa sitten ja minusta tuntuu että rajoja on pidettävä jolloin voin luottaa ja uskollisuus todistettava.

        hyväksytään toinen sellaisena mitä on.... todellinen rakkaus ei lue pintaa. Tämän tulet oppimaan vanhemmiten.
        Et voi punnita luottamusta tukan leikkuun vuoksi... onko hän lyönyt ikinä sinua? herjannut tai haukkunut? levitellyt teidän kahden välisiä asioita maailmalle? Pettänyt? tuskin sinäkään vetäisit päätäsi kaljuksi vaikka kuinka toinen pyytäisi... vai ajaisitko? Viestisi saa sinut kuulostamaan pinnalliselta kakaralta. Jos vain toisen ulkonäkö on sinulle tärkeintä... sinusta tulee vanhemmiten helvetin yksinäinen rakkaudessa.
        Luottamus syntyy lupausten pitämisestä, ehdottomasta rakkaudesta, siitä että hän on sinun tukena vaikeinakin hetkinä, henkilökohtaistenkin asioitten salassa pitämisessä, siitä että hän rakastaa sinua vaikka lihoisit 50kiloa ja rintasi tippuisivat, yksinkertaisesti rakastaa sinua sellaisena kuin olet, ei jätä kun arki astuu suhteeseenne.... vaan on valmis taistelemaan sinun kanssasi, sinun takiasi, teidän takia.
        Itse olen ollut 13vuotta saman miehen kanssa, tietty meilläkin on ollut omat alamäet ja ylämäet, kenelläpä ei... mutta yhdessä olemme asiat ratkaisseet, se on sitä luottamusta. Hänkin on lihonnut, terveys heikontunut.... mitä vittua sitte. Hän on edelleen se sama mies johon rakastuin 13vuotta sitten... hän on tukeni ja turvani.
        Me kaikki vanhennetaan, rupsahdetaan, kunto pettää.... pinta on niin häilyvää ja katoavaa. Hyväksy se kumppanisi ja itsesi osalta tai et ikinä tule olemaan onnellinen... voi,voi sulle tulee jo 10vuoden päästä olemaan tosi vaikeaa... saatpahan nähdä


      • Kyllä on kuule
        rose18 kirjoitti:

        silloin toinen näyttää ettei välitä miltä näyttää eli vähemmän itsekäs ja on rakkaalta todistuksena siitä että on vain mun..
        muutenkin toinen ei huolehdi itsestään eli on kaljuuntumussa joka kertoo myös itsensä huolehtimalta kun yrittää ehkäistä keinolla millä hyvänsä.
        hän on kuintenkin mies ja minä tekisin jos toinen eli rakkaani pyytäisi vaikka mulla onkohta perseenseen asti kun hän halus mulle pitkät.
        hänelle kasvaa jo parissa kuussa takaisin , ei ole mikään hevari.
        luottamus on kadonnut aikaa sitten ja minusta tuntuu että rajoja on pidettävä jolloin voin luottaa ja uskollisuus todistettava.

        sulla pää sekaisin jos luottamus ja uskollisuus on todistettava kaljuksi ajelulla. Ei ihme että lähti.
        Tolla tyylillä ei kukaan pysy sun luona, toi on sairasta. Kyllä jokaisella sentään pitää olla oikeus itsellä
        pitää / laittaa pää sellaiseen malliin missä itse viihtyy.
        Haehan jostakin apua.


      • rose18
        mercessssssssss kirjoitti:

        hyväksytään toinen sellaisena mitä on.... todellinen rakkaus ei lue pintaa. Tämän tulet oppimaan vanhemmiten.
        Et voi punnita luottamusta tukan leikkuun vuoksi... onko hän lyönyt ikinä sinua? herjannut tai haukkunut? levitellyt teidän kahden välisiä asioita maailmalle? Pettänyt? tuskin sinäkään vetäisit päätäsi kaljuksi vaikka kuinka toinen pyytäisi... vai ajaisitko? Viestisi saa sinut kuulostamaan pinnalliselta kakaralta. Jos vain toisen ulkonäkö on sinulle tärkeintä... sinusta tulee vanhemmiten helvetin yksinäinen rakkaudessa.
        Luottamus syntyy lupausten pitämisestä, ehdottomasta rakkaudesta, siitä että hän on sinun tukena vaikeinakin hetkinä, henkilökohtaistenkin asioitten salassa pitämisessä, siitä että hän rakastaa sinua vaikka lihoisit 50kiloa ja rintasi tippuisivat, yksinkertaisesti rakastaa sinua sellaisena kuin olet, ei jätä kun arki astuu suhteeseenne.... vaan on valmis taistelemaan sinun kanssasi, sinun takiasi, teidän takia.
        Itse olen ollut 13vuotta saman miehen kanssa, tietty meilläkin on ollut omat alamäet ja ylämäet, kenelläpä ei... mutta yhdessä olemme asiat ratkaisseet, se on sitä luottamusta. Hänkin on lihonnut, terveys heikontunut.... mitä vittua sitte. Hän on edelleen se sama mies johon rakastuin 13vuotta sitten... hän on tukeni ja turvani.
        Me kaikki vanhennetaan, rupsahdetaan, kunto pettää.... pinta on niin häilyvää ja katoavaa. Hyväksy se kumppanisi ja itsesi osalta tai et ikinä tule olemaan onnellinen... voi,voi sulle tulee jo 10vuoden päästä olemaan tosi vaikeaa... saatpahan nähdä

        levitellyt teidän kahden välisiä asioita maailmalle? Pettänyt? tuskin sinäkään vetäisit päätäsi kaljuksi vaikka kuinka toinen pyytäisi... vai ajaisitko?

        ajaisin hiukseni jos hän haluisi että näytän uskollisuuteni.
        pettänyt niin pahasti lupauksia toisen ja toistamiseen vaikka ne oisi erikseen vielä sovittu.
        levittelee meidän välisiä asiota minun sukulaisille jotka soittaa ja syyttelee minua.
        oisi parempi kun oisi sen kaveri eikä mun sukulainen tai vaikka mielenterveystoimista joku..


      • rose18
        Kyllä on kuule kirjoitti:

        sulla pää sekaisin jos luottamus ja uskollisuus on todistettava kaljuksi ajelulla. Ei ihme että lähti.
        Tolla tyylillä ei kukaan pysy sun luona, toi on sairasta. Kyllä jokaisella sentään pitää olla oikeus itsellä
        pitää / laittaa pää sellaiseen malliin missä itse viihtyy.
        Haehan jostakin apua.

        ja heitin sen käytänössä pihalle. huusin itkin että lähe, pakkaa tavarasi ja pysykkin poissa, sinä et välitäkuin itsestäsi.
        mua kyllä sattu sattu helvetisti ja paljon lisäksi kun antaa tahallaan elämän mennä katuojaan, lopettaa työn mutta ei meinannut hakeutua lääkärii. ei ymmärrä että lapset tarvii vaatteita , ruokaa... minun tilini ei yksinään elätää 4 henkistä perhettä ja odotan vielä.
        menetän näyttävästi kokonaan ajokortin kun ei ole rahaa ajaa kakkos vaihetta.
        ollaan sitä pahemmastakin selvitty, lupas oleen vähän kiltimpi.

        siinä miehessä on ollut vikaa kun tavattiin ja jouduin alkaan suhteeseen pakosta oli tappamassa itseään.
        kyllä rakastan häntä mutta silloin oli vielä niin nuorta ja kivuliasta(enkä luota vieläkään), tuntu etten pysty oleen ja monet vuodet edespäin, olin itsetuhoinen päivään jolloin esikoiseni syntyi(3v)


      • ilvblyivfcixk
        rose18 kirjoitti:

        levitellyt teidän kahden välisiä asioita maailmalle? Pettänyt? tuskin sinäkään vetäisit päätäsi kaljuksi vaikka kuinka toinen pyytäisi... vai ajaisitko?

        ajaisin hiukseni jos hän haluisi että näytän uskollisuuteni.
        pettänyt niin pahasti lupauksia toisen ja toistamiseen vaikka ne oisi erikseen vielä sovittu.
        levittelee meidän välisiä asiota minun sukulaisille jotka soittaa ja syyttelee minua.
        oisi parempi kun oisi sen kaveri eikä mun sukulainen tai vaikka mielenterveystoimista joku..

        ajeleppa se sun pääsi esimerkiksi kun kerran valmis olet ajelemaan osoittaaksesi toiselle uskollisuutesi. Neiti on hyvä vaan ja antaa mennä. Ehkäpä ukkoskin ajaa sitten kunhan sä oot eka tehnyt sen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe