Naimisissa

minttupuu

operaattorin kanssa 24 kk, vai pitäiskö sittenkin verottaa laihaa pankkitiliään ja ostaa uus kompuutteri kaupasta?
Isännän mielestä ei edes tarvittais, mut mari mari, mää haluan!
Windows seiskan ja sisäänasennetun Web-kameran.

14

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTZA

      kuten miehet aina. Naiset eivät ole tasavertaisia, koskaan.
      Onhan minusta kivaa, että, aina, lirkuttelet minulle ja kuvakin olisi kiva, mutta ....
      H.

      • enpäs!! Sä et tunne mua, mähän kiusaan sua.
        Vaik kait sekin jonkinlaista lirkuttelua voi olla.
        Mut sitä mitä yleensä tarkotetaan sanalla lirkuttelu, yääksssss!!!!!!!


      • Anjaniina
        minttupuu kirjoitti:

        enpäs!! Sä et tunne mua, mähän kiusaan sua.
        Vaik kait sekin jonkinlaista lirkuttelua voi olla.
        Mut sitä mitä yleensä tarkotetaan sanalla lirkuttelu, yääksssss!!!!!!!

        anna sen uneksia, eihän siitä kelleen haittaakaan ole ;))))


      • Anjaniina kirjoitti:

        anna sen uneksia, eihän siitä kelleen haittaakaan ole ;))))

        kun mies unelmoi...


      • Anjaniina
        minttupuu kirjoitti:

        kun mies unelmoi...

        ja joillakin on vaikeuksia erottaa todellista unelmasta.
        Mut elämä on varmaan mukavaa sillai ;))))
        xD


      • muutes on nyt galleriassa.
        Ei pelkkiä katteja.
        Luulin jo että Suomi24 hukannut sen jonnekin, kesti melkein viikon ennenku ilmaantu sinne.
        Varmuuden vuoks aika kaukaa otettu, ettei ihan joka ryppy näy.


    • suurine näyttöineen. Poika ei suostunut Windowsia laittamaan joten mullon Ubuntun toiseksi uusin versio. Mitä minä sillä windowsilla, maksaakin, ja pelejä en pelaa. Tämän osaan lisäksi päivittää itse. Web-kamerakin on mutten sitäkään käytä. Ainoa hyvä lisälaite on hyvät kaiuttimet ja kuulokkeet musiikin kuunteluun. Joskus soittelen skypepuheluita. Tähän olen täysin tyytyväinen.

    • Anjaniina

      tää "tietokoneistuminen"
      Ennenvanhaan oli koneet, joihin piti naputella Dos käskyjä ja oli Wysiwyg...ei niillä nettiin menty.
      Sitten tuli oraclet ja vieläkään ei netissä kuljettu, sitten tuli kymmenen muuta tietokoneohjelmaa, eikä vieläkään oltu nopeita eikä netissä.
      Sitten tuli Pentuimit ja se oli kova sana...
      Sit siirryttiin nettiin ja kuvat kesti kauan latautua.
      Nyt on 8 megan yhteys ja yhä kirotaan hitautta ;)))
      Ihminen ei oo koskaan tyytyväinen...

      • olevani ihan tyytyväinen ja huolto pelaa, ilmaiseksi. Jos mulla olisi noin nopea yhteys en pysyisi mukana itse ollenkaan. Minulla ei ole kiire minnekään:))


      • nyt Hatsa erehty!!
        Naisetkin voivat olla oikeessa, hyvin kiteytetty Anjaniina.


      • Anjaniina
        firefox58 kirjoitti:

        olevani ihan tyytyväinen ja huolto pelaa, ilmaiseksi. Jos mulla olisi noin nopea yhteys en pysyisi mukana itse ollenkaan. Minulla ei ole kiire minnekään:))

        sulle ollutkaan, vaan aloittajalle.
        Ja yleisesti sekin...


      • Anjaniina
        minttupuu kirjoitti:

        nyt Hatsa erehty!!
        Naisetkin voivat olla oikeessa, hyvin kiteytetty Anjaniina.

        itse elänyt tän "tietokoneajan"
        Muistan ne ekat ohjelmat...nyt oikein naurattaa kun niitä muistelee...liekö enää osais dos-komentoja ;)))


      • Anjaniina kirjoitti:

        itse elänyt tän "tietokoneajan"
        Muistan ne ekat ohjelmat...nyt oikein naurattaa kun niitä muistelee...liekö enää osais dos-komentoja ;)))

        Kyllä minä sen tiesin, kunhan täällä turhautumiani puran kun ei viitsi vielä nukkumaankaan mennä. Olen minäkin joskus opetellut ATK-ohjelmointia, ihan naurettavaa, pisteitä ja nollia, liekö ollut muuta ja ihan turhaan kaikki.


      • Anjaniina
        firefox58 kirjoitti:

        Kyllä minä sen tiesin, kunhan täällä turhautumiani puran kun ei viitsi vielä nukkumaankaan mennä. Olen minäkin joskus opetellut ATK-ohjelmointia, ihan naurettavaa, pisteitä ja nollia, liekö ollut muuta ja ihan turhaan kaikki.

        aika ja tekniikka juoksi ohi ;))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1489
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1116
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      46
      936
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      175
      812
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      710
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      595
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe