Punaisen talon comeback!

Nuss

Legendaarista! Nusi!

8

858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Persu elvyttäisi

      löytyy Kotkasta omasta takaa, nyt vaan hyödyntämään tieto taitoa. Laitetaan Kotkan talous kerralla kuntoon, ei tarvitse lomauttaa.

      Perussuomalaisten euroehdokas osti seksiä
      29.05.2009 16:20 Iltasanomat

      Freddy van Wonterghem, perussuomalaisten eurovaaliehdokas kertoo MTV3:n internetin Vaaliväittelyssä ostaneensa seksiä - lukuisia kertoja.

      - Nuorena miehenä merillä työskennellessä asia tuli hyvinkin tutuksi ja myös Kotkassa vuosina 1996-1998 kuuluisassa punaisessa talossa tuli tarjonnasta nautittua, Wonterghem kertoo kanavan sivuilla.

      Van Wonterghem arvioi MTV3:n sivuilla, että laillinen prostituutio elvyttäisi jopa talouskurimusta.

      Ehdokkaan mielestä talouskurimuksessa painiskelevat sosiaali-ja terveyspalvelutkin saataisiin näin voittoa tuottaviksi.


      SITTEN VAAN JATKOKSI EUTANAASIA OSASTOA PERUSTAMAAN, KARSITAAN TERVEYSPALVELUJA

      Suomalaispoliitikko avusti äitinsä kuolemaan
      Perjantai 31.7.2009 klo 11.03 Iltasanomat

      Freddy Van Wonterghemin mielestä eutanasia on kaunis tapa kuolla.
      Belgiasta kotoisin oleva kotkalainen kaupunginvaltuutettu ja perussuomalaisten eurovaaliehdokas Freddy Van Wonterghem järjesti äidilleen eutanasian eli armomurhan vuonna 2007.

      • olen edelleen.


      • utelias urho
        wonterghem kirjoitti:

        olen edelleen.

        ostoksilla, onko enää tarvetta. Voitko suositella jotain laillista Suomen rajojen sisäpuolella.

        Henkilökohtainen kysymys, kerroit aikanaan blogissasi, että elät nykyään perintörahoilla, tosin poistit sen. Kuten erään Facebook ystäväsikin. Oliko kyseinen seikka vaikuttamassa eutanaasia päätöksiisi, tuli vaan mieleen.


      • ibrahimi
        utelias urho kirjoitti:

        ostoksilla, onko enää tarvetta. Voitko suositella jotain laillista Suomen rajojen sisäpuolella.

        Henkilökohtainen kysymys, kerroit aikanaan blogissasi, että elät nykyään perintörahoilla, tosin poistit sen. Kuten erään Facebook ystäväsikin. Oliko kyseinen seikka vaikuttamassa eutanaasia päätöksiisi, tuli vaan mieleen.

        Räskin puskissa kuhisee perusteellisesti.


      • neiti Hovinsaarelta
        wonterghem kirjoitti:

        olen edelleen.

        Minäkin kannatan sitä, että laki sallisi eutanasian jos parantumattomasti sairas sitä haluaa.
        Myös valvottu bordelli olisi hyvä hyvä asia....Maassamme on tuhansia ns. peräkammarin poikia joille vastakkaiseen sukupuoleen tutustuminen on ylitse pääsemätön kynnys.
        Voisin jopa näillä perusteilla äänestää sinua, mutta en äänestäkkään, koska olet julkisesti ilmoittanut kannattavasi turkistarhausta ja sitä minä en siedä.


    • holokaustia

      Mamu kirjoittaa historiaa uudelleen.

      Wonterghem kyseenalaistaa Iltalehden jutussa juutalaisten joukkotuhon, holokaustin, mittakaavan toisessa maailmansodassa.

    • Joopa Joo

      Vain vaalimainos, puhua voi vastuuttomasti mitä sylki suuhun tuo

      Timo Soini ärähti bordelleista

      Perussuomalaisten puheenjohtaja Timo Soini ärähtää bordellikohusta Aamulehden haastattelussa. Perussuomalaisten eurovaaliehdokas Freddy van Vonterghem kertoi viime perjantaina MTV3:n vaalitentissä kannattavansa bordellien laillistamista EU:n alueella.

      Soinin mukaan ehdokas puhuu vain omissa nimissään. Kyseessä ei ole perussuomalaisten virallinen linja.

      - En kannata bordellien laillistamista, Soini sanoo Aamulehdelle.

    • matruusi Mike

      Lapsuuden traumoja
      Belgiassa pakko ranskankieltä pikku freddylle, ei sitten Suomessakaan pakko ruotsia.

      37 vuotta Suomessa eikä vieläkään suomen kieli taivu. Takaisin laivan kannelle ja laittamaan oman maan asiat kuntoon vaikka siellä Antverpenin sippastreetillä.

      Omat koneet odottaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      424
      1839
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      189
      1491
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      163
      1372
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe