Olen nyt katsellut neitsytmiehen siivousintoa kohta 2 kuukautta ja täytyy kyllä ihmetellä sitä energiaa mistä sitä riittää. No ei se mitään tulihan komerot ym . siivottua. Mutta nyt sitten siihen oikeaan asiaan.
KAikki te niin kiltit Neitsytmiehet.Miten neitsytmies voi olla niin tunteeton , kun on kysymys seksistä
Eli en edes muista mitä se on. VAi onko vika ehkä minussa. Meillä on ikäeroa 12 vuotta. Ei se alussa ollut tälläista mutta nyt viimeiset 3 viikkoa niin ei mitään,
Onko Neitsyt niin tunteeton luonne vai missä vika.Nyt kaikki samanlaisia kokemuksia kokeneet olisi kiva tietää jos on jollain muillakin samanlaisia tapauksia.
Pikkutarkka
tulinen oinas
1
741
Vastaukset
- minun rakas
neitsyt mies kun ei haluu seksii syy,,,et kiinnosta sangyssa,tai silla on toinen
minullakin on salasuhde neitsyt mieheen,ei saa tarpeeksi minusta vaikka kuinka olemme tehneet lopun moneen kertaan,,,ollaan oltu yhdes jo 5v..makuuhuoneessa asiat pelaa ja osaamme nauttia toisistamme ja kokeilla uu sia asioita vaikka olemme jo yli 50v.
olemme mangneetit toisillemme.
oinas nainen ei kiinnosta neitsyt miesta,,,mutta kun tulee rapu nainen niin vie miehen mielen ja sielun kokonaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805