Onko yleensä tapana laittaa kynttilä/t yo-juhliin seisovaan pöytään? Ja onko väliä yksi vai kaksi?
Entä onko värillä väliä? Pöytään on tarkoitus myös laittaa kukkia.
Onko tapana, että vastaanottamassa ovella ovat valmistuneen lisäksi molemmat vanhemmat?
Kynttilä/kynttilät yo-juhlaan
2
1044
Vastaukset
- korrektia
Mä oon samassa tilanteessa, eli pohdin ankarasti miten järjestän yo juhlat. Luin edellä mainitusta tekstistä et siellä pohditaan kynttilöitä ja niiden väriä ? Jotenkin tuntuu, ettei kynttilät ja kukat sovi samaan pöytään en kuitenkaan ole varma asiasta tai etiketistä, - mut seisova pöytä, kukat ja kynttilät niin mä en laittaisi samaan pöytään.
Sit mua mietityttää puhe ylioppilaalle ??
Pitääks sellainen pitää ja minkälainen puhe ja kuka sen puheen pitää jos pitää vai kuuluuks asiaankaan ??
Joissain juhlissa olen ollut kuulevinani puheitakin pidettävän ...
Jos seisova pöytä, kuten meilläkin niin mitä olis kiva tarjota jos ei ole tarkoitus alkaa lämpimiä ruokia syömään vaan ideana on et kahvia, maitoa, limpparia ja niiden kans jotain suuhun pantavaa, - mut mitä ???- traps
Hei!
Laitoin aloituksen yo-kynttilöistä, jos kiinnostaa, niin käykääpä lukaisemassa ja sitten vain mailia ja laitan kuvia tulemaan :)
Todella kaunis yksityiskohta kahvipöytään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743930Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1893195Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472986Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle702570Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3682310- 1721971
- 781595
- 331515
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231408Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391382