Onko yleensä tapana laittaa kynttilä/t yo-juhliin seisovaan pöytään? Ja onko väliä yksi vai kaksi?
Entä onko värillä väliä? Pöytään on tarkoitus myös laittaa kukkia.
Onko tapana, että vastaanottamassa ovella ovat valmistuneen lisäksi molemmat vanhemmat?
Kynttilä/kynttilät yo-juhlaan
2
1210
Vastaukset 2
- korrektia
Mä oon samassa tilanteessa, eli pohdin ankarasti miten järjestän yo juhlat. Luin edellä mainitusta tekstistä et siellä pohditaan kynttilöitä ja niiden väriä ? Jotenkin tuntuu, ettei kynttilät ja kukat sovi samaan pöytään en kuitenkaan ole varma asiasta tai etiketistä, - mut seisova pöytä, kukat ja kynttilät niin mä en laittaisi samaan pöytään.
Sit mua mietityttää puhe ylioppilaalle ??
Pitääks sellainen pitää ja minkälainen puhe ja kuka sen puheen pitää jos pitää vai kuuluuks asiaankaan ??
Joissain juhlissa olen ollut kuulevinani puheitakin pidettävän ...
Jos seisova pöytä, kuten meilläkin niin mitä olis kiva tarjota jos ei ole tarkoitus alkaa lämpimiä ruokia syömään vaan ideana on et kahvia, maitoa, limpparia ja niiden kans jotain suuhun pantavaa, - mut mitä ???- traps
Hei!
Laitoin aloituksen yo-kynttilöistä, jos kiinnostaa, niin käykääpä lukaisemassa ja sitten vain mailia ja laitan kuvia tulemaan :)
Todella kaunis yksityiskohta kahvipöytään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 711104
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12949En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61910- 62818
- 60760
- 57697
- 60627
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49627- 67606
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.23604- 133596
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.30565- 50559
- 33510
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk35509- 29505
- 72486
- 18484
- 40457
- 24439