Kynttilä/kynttilät yo-juhlaan

Etiketit oikein

Onko yleensä tapana laittaa kynttilä/t yo-juhliin seisovaan pöytään? Ja onko väliä yksi vai kaksi?
Entä onko värillä väliä? Pöytään on tarkoitus myös laittaa kukkia.
Onko tapana, että vastaanottamassa ovella ovat valmistuneen lisäksi molemmat vanhemmat?

2

832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korrektia

      Mä oon samassa tilanteessa, eli pohdin ankarasti miten järjestän yo juhlat. Luin edellä mainitusta tekstistä et siellä pohditaan kynttilöitä ja niiden väriä ? Jotenkin tuntuu, ettei kynttilät ja kukat sovi samaan pöytään en kuitenkaan ole varma asiasta tai etiketistä, - mut seisova pöytä, kukat ja kynttilät niin mä en laittaisi samaan pöytään.
      Sit mua mietityttää puhe ylioppilaalle ??
      Pitääks sellainen pitää ja minkälainen puhe ja kuka sen puheen pitää jos pitää vai kuuluuks asiaankaan ??
      Joissain juhlissa olen ollut kuulevinani puheitakin pidettävän ...
      Jos seisova pöytä, kuten meilläkin niin mitä olis kiva tarjota jos ei ole tarkoitus alkaa lämpimiä ruokia syömään vaan ideana on et kahvia, maitoa, limpparia ja niiden kans jotain suuhun pantavaa, - mut mitä ???

      • traps

        Hei!
        Laitoin aloituksen yo-kynttilöistä, jos kiinnostaa, niin käykääpä lukaisemassa ja sitten vain mailia ja laitan kuvia tulemaan :)
        Todella kaunis yksityiskohta kahvipöytään!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe