Onko yleensä tapana laittaa kynttilä/t yo-juhliin seisovaan pöytään? Ja onko väliä yksi vai kaksi?
Entä onko värillä väliä? Pöytään on tarkoitus myös laittaa kukkia.
Onko tapana, että vastaanottamassa ovella ovat valmistuneen lisäksi molemmat vanhemmat?
Kynttilä/kynttilät yo-juhlaan
2
1114
Vastaukset
- korrektia
Mä oon samassa tilanteessa, eli pohdin ankarasti miten järjestän yo juhlat. Luin edellä mainitusta tekstistä et siellä pohditaan kynttilöitä ja niiden väriä ? Jotenkin tuntuu, ettei kynttilät ja kukat sovi samaan pöytään en kuitenkaan ole varma asiasta tai etiketistä, - mut seisova pöytä, kukat ja kynttilät niin mä en laittaisi samaan pöytään.
Sit mua mietityttää puhe ylioppilaalle ??
Pitääks sellainen pitää ja minkälainen puhe ja kuka sen puheen pitää jos pitää vai kuuluuks asiaankaan ??
Joissain juhlissa olen ollut kuulevinani puheitakin pidettävän ...
Jos seisova pöytä, kuten meilläkin niin mitä olis kiva tarjota jos ei ole tarkoitus alkaa lämpimiä ruokia syömään vaan ideana on et kahvia, maitoa, limpparia ja niiden kans jotain suuhun pantavaa, - mut mitä ???- traps
Hei!
Laitoin aloituksen yo-kynttilöistä, jos kiinnostaa, niin käykääpä lukaisemassa ja sitten vain mailia ja laitan kuvia tulemaan :)
Todella kaunis yksityiskohta kahvipöytään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1181639
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988