Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hesburger työpaikkana

hessss

Olisin ehkä hakemassa heseen töihin loppuvuodesta lähtien. Olisi kiva kuulla minkälaista on olla siellä työntekijänä :)

Tässä muutama juttu mitä haluaisin tietää:

- Oppiiko hampurilaiset kasaamaan nopeasti, ulkomuistista?

- Voiko olla pelkästään keittiön puolella töissä, vai onko jokainen myös kassalla? Itse olisin mieluusti vain keittiössä, mutta eiköhän se kassallakin sujuisi..

- Miten työvaatteet saadaan? Onko hesessä valmiina joitain vaatteita, vai tilataanko ne jostain? Itse olen vähän isompi kuin normaalikokoinen ja mietityttää nuo työvaatteet..

- Onko teillä tullut paljon palovammoja? Vai voiko siellä käyttää joitai kumihanskoja tms. ?

- Mitä kaikkea työtehtäviin kuuluu keittiön puolella?

Olisi kiva jos joku voisi vähän kertoa juttua :)

3

5168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zsedxyfugtygujh

      Nopeesti siel kyl oppii sekä kassan että hampurilaisten teon. Vaihtelee varmaan paikoittain mutta jos on kiireinen paikka kuten nää tälläset tapahtumamestat hesassa niin keittiös on usein monta eli 1 paistaa pihvejä, toinen paahtaa koko ajan ne sämpylät ja kolmas täyttää ne ja neljäs käärii mut sit jos on hiljanen paikka nii saattaa joutuu yksin oleen keittiös ja tekeen kaiken..
      Meillä ainakin sai ite aika hyvin valita halusko olla kassalla vai keittiös mut se johtu just siitä et oli nii paljo työntekijöitä et paha sanoo miten muualla. Oikeestihan se kuuluis olla sillee et vuoropäällikkö olis myymässä ja muita sit keittiössä mut harvoin menee niin..

      Ekana päivänä kun meet töihin nii sulle on jo tilattu vaatteet, eiks ne kysy jo työhaastattelussa sen koon, ainaki tuol mis ite olin..

      kyl siel aina sillon tällön jollekin kiirees on saattanu palovammoja tulla just ku niitä öljyjä vaihtelee tms. mut ei mitää vakavaa ja onhan niis yksiköis aina ensiaputarvikkeita..
      kyl siel kaikki käyttää hanskoja keittiön puolella mut ei ne välttämättä paljo suojaa tai ainakaa koko kättä..

      Työtehtävät on tosiaan et otat tilauksia mitä salin puolelta tulee sulle, voi tulla jotai erikoisia et ilman sipulia ja majoneesia ym. ja sit teet ne siinä tavallisten kans samaan aikaan ja pakkaat vaan eri väriseen paperiin. Ja mones paikas tehdään aina valmiiks tietty määrä niitä hampurilisia mitä aina menee paljo tai just jossai hiljasemmis pakois ei tehä hävikin takia. Yleensä alus joku kokeneempi kyl sanoo et nyt tehää näin ja näin monta vaik juustoo ja näin ja näin monta kerrosta. mut nopeesti sitä itekkin oppii kattoo et paljo kamaa on lämpiös valmiina ja onko jonoa ja minkä näköstä tyyppiä ja sitä kautta ite päättelee et paljo tekis mitäki.. mut eli paahdetaan sämpylät ja sillä aikaa ku ne paahtuu nii pihvit parilalle ja sit sämpylät valmiita nii ne nopeesti pois pöydälle ettei pala ja niihin päälle mausteet mitkä tulee jos ehtii ennen ku pihvit palaa tai muuten maustaa ne ja ottaa ne eka välis pois pöydälle oottaan ja sit maustaa purilaiset loppuun ja sit pakkaa ne lämpiöön.. ja uudestaan sama rulianssi.. sit välillä aina täyttää sitä pöytää eli kedaa ja sinappii ja sipulii ym.ym. ja tekee valmiiks kerroshampurilaisten pantoja ja siistii sitä kokoomispöytää.. sit välillä voi tulla jotai gluteenittomia tai muita allergikkoja nii kandee vaihtaa hanskat ja olla muutenki tarkka ettei aiheuta mitää allergiakohtausta kenellekään..
      sit jos siel myydään pastaa niin niiden teko on sit erikseen ja salaattien ja wrappejen mut niitäki usein valmiina joitain kappaleita ja sit niihin sit erilliset ohjeet..

    • heseläin

      Tyhjentävästihän tuo edellinenkin jo vastasi, mut muutamaan kohtaan sanon oman miellipiteeni. Itse olen aika suuressa Hesässä töissä, mutta hiljaisina aikoina on meillä töissä vain kaks ihmistä pyörittämässä koko paikkaa ja ainakin meillä helposti vuoropääliköt nappaa nuo keittiö vuorot, mikä ei mua haittaa, kun tykkään olla kassalla. Mutta monissa paikoissa koulutus alkaa juuri tuolta kassan puolelta, ennen kuin heittävät sua keittiöön, siinä nopeasti oppii kyllä homman jujun ja tulee ihan rutiini reitti jossa hakee kamat jne.
      Ja sitten noista työ vaatteista, kun itse aloitin, ei mulle tilattu omii vaatteita, kun heillä oli valtavat kasat vähän käytettyjä housui ja paitoi nurkissa. Itse käytän meidän Hesen isoimpia housuja kokoa XL ja aina t-paitaa, koska XL paita näyttää päälläni aika kauhealta :D Mut aina kannattaa päälliköltä sitten kysyä, että heillä on sulle sopivia vaatteita ja jos ei oo ni kyllä tilaavat :)
      Ja kouluttajat kyl kertovat kaiken tarvittavan, itse en tiennyt yhtään mitään koko työstä, kun sinne astelin ja hyvin silti lähti sujumaan ;)

      • ex-työläinen

        Sen voisin vielä lisätä, et siel keittiös joutuu sitä parilaa putsaileen aina välillä, me heitettiin siihen vettä ja sellaisella työkalulla putsattiin, siinä vois saada palovammoja, jos ei oo varovainen. Ja sulkemisajan jälkeen se pitää pestä kunnolla ranskisallas, suodattaa rasvat joka päivä, pestä keittiön lattia.. Siivoushommat ei ollu kivoja ja niitä on aika paljo..
        Kerran ranskisaltaan päällä oleva lämpölamppu räjähti, onneks ei lasinpalat lentäny silmille..
        Keittiössä näkee tietokoneelta, mitä tuotteita on menossa ja kuinka monta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2132
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1818
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      32
      1802
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1540
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1506
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1412
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1364
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1322
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1281
    Aihe