Juu eli tarkotuksena ois korjata lujitemuoviveneestä pohjassa oleva reikä, mites tällänen tehdään? Kiitos.
lujitemuoviveneen korjaus
5
6223
Vastaukset
- 2232
laminoimalla.
http://www.terpol.fi/korjla.htm- dsfsaddsaf
työohjeita:
http://www.pakcem.com/page4/page4.html
myös Terpol on hyvä. Mikäli hutiloit työn voi kipposi upota.
- dssaaa
Ihan helppoa tuo paikkaaminen on. Paikkasin viime kesänä soutuveneestä pohjassa olleen reiän, ja hyvä tuli. Kyljessä olevan reiän paikkaamine hankalempaa jos paikasta pitää saada huomaamaton.
Topkoatti kannattaa hioa huolella reiän ympärilt, sitten vaan hartsilla ja lasikuidulla kerroksia ja ilmakuplat pois. Annata kuivua kunnolla ja gelcoattia tai topcouttia päälle.- adsoäfoäadsfoäadsf
mites joku sikamöllykkä, eikös semmonen pelaa kans, tai jos on rahan kanssa tiukkaa niin wyrthiä!
- ei tavan hartsia
Jos pitää yhtään suurempi reikä korjata (yli peukalon kokoinen), älä käytä tavallista polyesterihartsia (eli sitä perusmömmöä mihin sekoitetaan vain pieni nokare kovetetta) vaan osta 2k-epoksia lasikuitumattoa. Ei se maksa paljon sen enempää. Polyesterihartsin tarttuvuus kovettuneeseen polyesterihartsiin on yksinkertaisesti vaan tosi huono. Se toimii ok uuden veneen rakennuksessa, mutta korjauksissa se pitäisi lailla kieltää.
Muuten esim. terpolin ohjeet ovat kyllä asialliset viistotusten ja karhennusten yms suhteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen
Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää1652264Kimmo Kivelä mikä pösilö.
Kirkkoherra kehtaa kitistä saamastaan kunniamerkistä. Onpa törkee äijä. Ei niin pientä ojaa että meidän kirkkoherralla311697- 561408
Olisin halunnut...
Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele981368- 1251285
Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun
Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi2091078Hyvä kuolema?
Niin.. minulta taas raskaamman puoleinen aloitus.. Olen kuunnellut äänikirjaa hyvästä kuolemasta keskiajalla ja siinä o1021040Ollila työt
Ei kyllä ole kehumista näiden töistä!!Paitsi isä Ollila kyllä jaksaa ajella ja kyylätä mitä muut tekee.241035- 681028
Nyt faktoja tiskiin mies
Kerro kaikki syyt miksi en kiinnosta. Arvaan jo joitain, mutta haluan kuulla ne sinulta.771015