Härkä esittää kaikkea mitä se ei todellisuudessa ole.
Vastaukset 3
- Vastausta odottaen.
Oletko kiltti ja kerrot tarkemmin? Olen Härkä, mitä minä hämään? Elän yksin kuudetta vuotta, ei ole yhtään ystävää, jonkun tutun tapaan joskus. Miehet änkeisivät kotiini, tai minun pitäisi matkustaa heidän luokseen, ei huvita. Koti maistuu, yksinkin. Hämäänkö elämää? Kaipaan kumppania, mutta mies ei saavu, sielunkumppanista puhumattakaan.
Jään odottamaan perusteluja Härän hämäämisille. Kiitos Sinulle. - Härkäfani kuitenkin
Sattuipa silmääni tämä aloitus. Tunnen härkämiehen, joka todella pyrkii ajattelussaan johdonmukaisuuteen siten, että kieltää toisilta asioilta arvon ja antaa ehkä liikaa arvoa taas toisille. Näin ratkaisut ovat helpompia, vaikka objektiivisuus kärsii. Yhdenlaista itsensä ja tietysti myös toisten hämäystä.
- kyselyyn.
Arvojen painottuminen, kuinka määritellä, mikä on oikea arvo?
En tiedä onko raha määriteltävä arvo, mutta alkoi huvittaa, kun nousu-Jousimies sekä aurinko Jousimies puhuvat kaiken aikaa rahasta. En pysynyt heidän kelkassaan, kun en kyennyt antaa rahalle elämäni arvomerkitystä. Jäin siis pois noiden miesten matkasta rahan ollessa heidän elämiensä arvo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2342017
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2601174- 201015
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125706- 38699
Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤224658Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa202600- 51455
- 38438
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42422