Ei Ideaparkkia..

Varkkila

Nyt oli Sukari sanonut uutisissa, että se ensimmäinen Ideaparkkia jää viimeiseksi. Kaavoituksen ongelmat yms. aiheuttivat tämän...Olisiko rahoituksessakin tällaisena aikana ongelmia, vaikea sanoa...
No, nytTruuno3:n rakentamaan sitä uutta kehityskeidasta sinne tien poskeen ja vauhdilla. Lisäksi pitää muistaa luxusasunnot takaisin muuttavien varakkaiden eläkeläisten muuttotsunamia varten...
Kävikö Pieksämäen kiinteistökeinottelijoille nyt huonosti...Oijoijoi....

7

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta miten nyt

      Sukarihan sanoi että ennen lamaa olisi rakentanut mutta nyt ei ! Ei siis ollut tonteista kiinni jos luvat olivat jo olemassa ?

      • Varkkila

        Ei annettu poikkeuslupia noille isoille halleille...Eli kaupungin kanssa kaikki ok, mutta ministeriö ja lääni ovat noita jättihalleja vastaan. Sukari totesi, että "On helpompaa saada luvat ydinvoimalalle, kuin ostoskeskukselle..." Joten kai niissäkin sitten oli ollut ongelmia. Varkaudessa ei olisi varmaan kaupunkikaan antanut mitään tukeaan koko jutulle, kyllä se on jo nähty :)


      • Varkkila kirjoitti:

        Ei annettu poikkeuslupia noille isoille halleille...Eli kaupungin kanssa kaikki ok, mutta ministeriö ja lääni ovat noita jättihalleja vastaan. Sukari totesi, että "On helpompaa saada luvat ydinvoimalalle, kuin ostoskeskukselle..." Joten kai niissäkin sitten oli ollut ongelmia. Varkaudessa ei olisi varmaan kaupunkikaan antanut mitään tukeaan koko jutulle, kyllä se on jo nähty :)

        Kaupunki kyllä suhtautuu myötämielisesti jos se sijoitetaan vaikka siihen CM:n ja 23:n väliin kysymys on siitä ettei valtio suostu kuin jos se tehdään Kuopioon vaikka siellä entisiä jo suljetaan kuten kolmisopen Euromarket lopetta vuoden loppuun mennessä. Lain mukaan se olisi tuossa paikassa laillinen on kaikki mahdolliset kulkuyhteydet myös vesiliikenne ja vielä keskellä kaupunkia. Ennen muuta 60000 asukkaan työssäkäyntialue ilman kilpailijoita. Revi siitä Varkkila.


      • laatta;=)
        bruno2 kirjoitti:

        Kaupunki kyllä suhtautuu myötämielisesti jos se sijoitetaan vaikka siihen CM:n ja 23:n väliin kysymys on siitä ettei valtio suostu kuin jos se tehdään Kuopioon vaikka siellä entisiä jo suljetaan kuten kolmisopen Euromarket lopetta vuoden loppuun mennessä. Lain mukaan se olisi tuossa paikassa laillinen on kaikki mahdolliset kulkuyhteydet myös vesiliikenne ja vielä keskellä kaupunkia. Ennen muuta 60000 asukkaan työssäkäyntialue ilman kilpailijoita. Revi siitä Varkkila.

        kuten tuolla joissakin muissa asian yhteyksissä kirjoittivat ja totesivat,
        ettei bruno2 ole ihan terävimmästä päästä, niin täytyy yhtyä tuohon
        lausumaan.


      • eipä ideaa

        Sukari vi..tuntui niin paljon kaikesta byrokratiasta, ettei enää koskaan rakenna mitään minnekään, vaikka kuinka olisi rahaa siihen. Politiikot vastustavat jo periaatteessa kun kuulevat nimen Sukari. Toivottavasti Sukari ei enää koskaan anna mitään vaalitukea yhdellekään puolueelle ihan vain kostoksi. Ei siis lahjuksena.


      • näin on näreet
        eipä ideaa kirjoitti:

        Sukari vi..tuntui niin paljon kaikesta byrokratiasta, ettei enää koskaan rakenna mitään minnekään, vaikka kuinka olisi rahaa siihen. Politiikot vastustavat jo periaatteessa kun kuulevat nimen Sukari. Toivottavasti Sukari ei enää koskaan anna mitään vaalitukea yhdellekään puolueelle ihan vain kostoksi. Ei siis lahjuksena.

        Haaparantaan Ideaparkin.

        Ruotsissa byrokratia on vähäisempää ja toisin kuin täällä meillä, ei kuntien tarvitse siellä kysellä pääkaupungin "viisailta" miehiltä mitä he saavat omille tonteilleen rakentaa.


    • !!!

      Kansa kyykkyyn työttömyyden avulla!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe