Ei Ideaparkkia..

Varkkila

Nyt oli Sukari sanonut uutisissa, että se ensimmäinen Ideaparkkia jää viimeiseksi. Kaavoituksen ongelmat yms. aiheuttivat tämän...Olisiko rahoituksessakin tällaisena aikana ongelmia, vaikea sanoa...
No, nytTruuno3:n rakentamaan sitä uutta kehityskeidasta sinne tien poskeen ja vauhdilla. Lisäksi pitää muistaa luxusasunnot takaisin muuttavien varakkaiden eläkeläisten muuttotsunamia varten...
Kävikö Pieksämäen kiinteistökeinottelijoille nyt huonosti...Oijoijoi....

7

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta miten nyt

      Sukarihan sanoi että ennen lamaa olisi rakentanut mutta nyt ei ! Ei siis ollut tonteista kiinni jos luvat olivat jo olemassa ?

      • Varkkila

        Ei annettu poikkeuslupia noille isoille halleille...Eli kaupungin kanssa kaikki ok, mutta ministeriö ja lääni ovat noita jättihalleja vastaan. Sukari totesi, että "On helpompaa saada luvat ydinvoimalalle, kuin ostoskeskukselle..." Joten kai niissäkin sitten oli ollut ongelmia. Varkaudessa ei olisi varmaan kaupunkikaan antanut mitään tukeaan koko jutulle, kyllä se on jo nähty :)


      • Varkkila kirjoitti:

        Ei annettu poikkeuslupia noille isoille halleille...Eli kaupungin kanssa kaikki ok, mutta ministeriö ja lääni ovat noita jättihalleja vastaan. Sukari totesi, että "On helpompaa saada luvat ydinvoimalalle, kuin ostoskeskukselle..." Joten kai niissäkin sitten oli ollut ongelmia. Varkaudessa ei olisi varmaan kaupunkikaan antanut mitään tukeaan koko jutulle, kyllä se on jo nähty :)

        Kaupunki kyllä suhtautuu myötämielisesti jos se sijoitetaan vaikka siihen CM:n ja 23:n väliin kysymys on siitä ettei valtio suostu kuin jos se tehdään Kuopioon vaikka siellä entisiä jo suljetaan kuten kolmisopen Euromarket lopetta vuoden loppuun mennessä. Lain mukaan se olisi tuossa paikassa laillinen on kaikki mahdolliset kulkuyhteydet myös vesiliikenne ja vielä keskellä kaupunkia. Ennen muuta 60000 asukkaan työssäkäyntialue ilman kilpailijoita. Revi siitä Varkkila.


      • laatta;=)
        bruno2 kirjoitti:

        Kaupunki kyllä suhtautuu myötämielisesti jos se sijoitetaan vaikka siihen CM:n ja 23:n väliin kysymys on siitä ettei valtio suostu kuin jos se tehdään Kuopioon vaikka siellä entisiä jo suljetaan kuten kolmisopen Euromarket lopetta vuoden loppuun mennessä. Lain mukaan se olisi tuossa paikassa laillinen on kaikki mahdolliset kulkuyhteydet myös vesiliikenne ja vielä keskellä kaupunkia. Ennen muuta 60000 asukkaan työssäkäyntialue ilman kilpailijoita. Revi siitä Varkkila.

        kuten tuolla joissakin muissa asian yhteyksissä kirjoittivat ja totesivat,
        ettei bruno2 ole ihan terävimmästä päästä, niin täytyy yhtyä tuohon
        lausumaan.


      • eipä ideaa

        Sukari vi..tuntui niin paljon kaikesta byrokratiasta, ettei enää koskaan rakenna mitään minnekään, vaikka kuinka olisi rahaa siihen. Politiikot vastustavat jo periaatteessa kun kuulevat nimen Sukari. Toivottavasti Sukari ei enää koskaan anna mitään vaalitukea yhdellekään puolueelle ihan vain kostoksi. Ei siis lahjuksena.


      • näin on näreet
        eipä ideaa kirjoitti:

        Sukari vi..tuntui niin paljon kaikesta byrokratiasta, ettei enää koskaan rakenna mitään minnekään, vaikka kuinka olisi rahaa siihen. Politiikot vastustavat jo periaatteessa kun kuulevat nimen Sukari. Toivottavasti Sukari ei enää koskaan anna mitään vaalitukea yhdellekään puolueelle ihan vain kostoksi. Ei siis lahjuksena.

        Haaparantaan Ideaparkin.

        Ruotsissa byrokratia on vähäisempää ja toisin kuin täällä meillä, ei kuntien tarvitse siellä kysellä pääkaupungin "viisailta" miehiltä mitä he saavat omille tonteilleen rakentaa.


    • !!!

      Kansa kyykkyyn työttömyyden avulla!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe