hei, olen 19-vuotias nainen ja sairastin yli kuukausi sitten normaalin flunssan. se ei kestänyt kauaa, mutta siitä jäi todella paha yskä. kun alkaa yskittää, tuntuu ettei se lopu ikinä ja en saa henkeä. hengästyn nykyään tosi helposti, paljon helpommin kuin ennen (vaikken ole lihonut eikä kunnon olisi ainakaan pitänyt huonontua). mulla on ennen ollut siitepölyallergiaa, tai ei ole mitään diagnosoitu mutta kun joka kevät samaan aikaan tulee hirmuinen nuha ja allergialääkkeet auttaa niin eiköhän se sitä oo ollut. ja tämä pitkittynyt yskä on mua ennenkin vaivannut, viime lokakuusta joulukuuhun yskin (tosin en näin pahasti) ja sitä edeltävänä talvena myös monta kuukautta. lisäksi on ollut omituista kipua "sydämessä" tai jossain tuossa rinnassa kuitenkin. en tiedä voisko tässä nyt olla joku astman alku vai mikä? mitä ehdotatte?
pitkittynyt limainen yskä
laurell
1
986
Vastaukset
- 19+10
Suosittelen menemään lääkäriin. Voi olla alkava astma hyvinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11510223
- 525010
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422181Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052038- 261904
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131581Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411382Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31971Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24953