onko kenelläkään tietoa / omakohtaista kokemusta irtoaako mistään päin suomea mitään uutta (tai ylivuotista) daycruiseria (venettä kajuutalla) min. 115 hv koneella alle 25000 €?
DC vene hakusessa
5
358
Vastaukset
- iu32
Osta Dragon.
- lohkäärme
mitä mallia Dragolta ajattelit tällä min. 115 hv koneella?
- 2375
tuo halppis yamarin (59 dc) irtoa tuolla. Aika harvalla vaan on tarvetta perusveneelle, yleensä mukaan tarvitaan nippu varusteita. Tällöin myös 1-2 vuotiaat alkaa kiinnostamaan, niissä kun monesti on plotterit jo asennettu.
Liikkeestähän tuo yleensä kysymällä selviää, heillä kun voi olla saatavissa ylivuotisia vaikka eivät itse sitä tiedä kuin kysymällä valmistajalta. - 3 sylinteriä
Noo, halvimmillaan bayliner avokeulamallina 135hp sisäperällä lienee joku 17000 eskoa. Glastronia tms. jenkkejä saanee muitakin samassa hintaryhmässä?
http://www.sakaco.fi/58 , 150 hv koneella, ilmeisesti uusi Quicksilver 620
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663422Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463242Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1423048- 502663
- 311983
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271870- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871545Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391421- 391350