auttakaa joku ja nopeasti!

paniikkimamma

Olen raskaus viikolla 10 eli nyt on viikkoja täynnä 9 3.. eilen vessareissulla huomasin hieman rusehtavaa valkovuotoa, siis ei todellakaan kokonaan ruskeaa vaan oikeestaan valkosta mutta hieman ruskeaa seassa..ja nyt aamulla suihkuun mentäessä tuli niistettäessä rusehtava lima klöntti, semmonen klöntti, ei venyvää limaa.. mitä tämä voi olla? auttakaa.. neuvolassa sanoivat ettei voi tässä vaiheessa tehdä sitten mitään jos nyt keskenmeno olisi..mitään kipuja ei siis ole.. niin ja yleensä suihkussa kurkusta limaa kakoessa tulee yökkörefleksi ja samoin heikoks vetää ellei oo ennen suihkua syönyt mitään..ja samoin hampaita pestäessä yleensä tullu yökkö, mutta nyt ei oo ollut mitään.. onko kaikki kunnossa? onko muilla ollut samaa? en siis ikinä ole kokenut keskenmenoa, kertokaa joku kuka tästä tietää.. kiitoksia kovasti!

4

524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolmen äiti

      ....vielä. Jos se tuohon jää, mitään hätää ei ole. Itselläni keskenmenon jälkeisessä raskaudessa vuosin 4 päivää ihan kirkasta verta, ja silti nyt jo 3v poikani sinnitteli kunnialla itsensä maailmaan. Hurjaa hermopeliähän se tietysti on. Ennen kuin lääkäri ultrassa lapsen kuolleeksi toteaa, ei kannata heittää kirvestä kaivoon vaikka vuotaisi kuinka lujasti. Pikku kaverit kestävät kumman paljon ja ovat sinnikkäitä.

      Tuo kivuttomuus on hyvä merkki. Mikään ei toden näköisesti ole pielessä. Joskus voivat menkut tulla parikin kertaa vielä vaikka olisikin raskaana. Luonto on kummallinen juttu, ei sitä ihminen ymmärrä.

      • äiti<3

        Itselläni tuli myös rusehtavaa vuotoa noilla viikoilla ja kaikki meni hyvin. Käy vaikka yksityisellä ultrassa niin saat varmuuden asiaan. Onnea toivotan!


      • ommeltu väliliha
        äiti<3 kirjoitti:

        Itselläni tuli myös rusehtavaa vuotoa noilla viikoilla ja kaikki meni hyvin. Käy vaikka yksityisellä ultrassa niin saat varmuuden asiaan. Onnea toivotan!

        ei se alkio nenänkautta niistämällä tule! tai hampaita harjaamalla!


    • Ei hätää

      Hei,
      en tiedä tuleeko vastaus nyt viiveellä, mutta kertomasi opireet eivät ole hälyyttäviä. Ruskehtavat klöntit saattavat hyvin johtua kehon vanhasta "muistista" kuukautiskierron suhteen. Eli yleensä ne ajoittuvat raskauden ensimmäisen kanhen kuukauden aikana entisten kuukautisten alkamisajankohtaan. Yökkääminen kuuluu alkuraskaudenoireisiin, sen kai tiedät.

      Keskenmeno aiheuttaa runsasta, kirkasta (tai maksoittunutta) verenvuotoa ja samanlaista kipua kuin supistukset olisivat. Synnyttämättmillä sitä voi verrata kuukatiskipuihin.

      Vastaa viestiin ja kerro mikä on tilanne nyt.

      Kaikkea hyvää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe