Terassit kuntoon!

jujuteam

www.jujuteam.com

4

506

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • määkin voisin

ao. henkilöiden koulutus, mä vaan, että jos joku meneekin pieleen niitä pesuja ja pihanrakennuksia tehdessänne.

Onks tämä niin kuin vähän se aviomiespalvelu, jossa kouluttamattomat mainostavat tekevänsä vaikka mitä säätöä ja asennusta ja tekevät vaikkeivät niin olis varmoja että menikö oikein!

• jujuteam

Nykyään ja tässä taloustilanteessa suomi on vapaita koulutettuja ammattilaisia täynnä, kiitos siitä! Ja vakuutuksethan ovat aina sitävarten jos vahinkoja sattuu! Joten ao henkilöt vain toimivat myyjinä mikäli kotisivuilta osasit lukea! Joten kiitos palautteestasi.

• dflöjfghödfghdfgöhgh
        jujuteam kirjoitti:

Nykyään ja tässä taloustilanteessa suomi on vapaita koulutettuja ammattilaisia täynnä, kiitos siitä! Ja vakuutuksethan ovat aina sitävarten jos vahinkoja sattuu! Joten ao henkilöt vain toimivat myyjinä mikäli kotisivuilta osasit lukea! Joten kiitos palautteestasi.

siis mitä, mitä myyvät, toisten ihmisten palveluita....

Noo, minä en tiedä millaisia vakuutuksia niillä aviomiespalveluiden tarjoajilla on. Mutta sen tiedän, että itsepäisesti vain tehdään, vaikka ei edes tiedetä menikö se nyt ihan oikein! Asennellaan ja laitetaan, mutta kun kysytään, että menikö se nyt varmasti oikein ja onko turvallinen, vastataan: En minä tiedä!
        Siksipä puratettiinkin se asennus ja otettiin sellainen tilalle, jonka on pakko osata.

Että silleen.

• jldsfjdlsfjdlsfjldsf
        dflöjfghödfghdfgöhgh kirjoitti:

siis mitä, mitä myyvät, toisten ihmisten palveluita....

Noo, minä en tiedä millaisia vakuutuksia niillä aviomiespalveluiden tarjoajilla on. Mutta sen tiedän, että itsepäisesti vain tehdään, vaikka ei edes tiedetä menikö se nyt ihan oikein! Asennellaan ja laitetaan, mutta kun kysytään, että menikö se nyt varmasti oikein ja onko turvallinen, vastataan: En minä tiedä!
        Siksipä puratettiinkin se asennus ja otettiin sellainen tilalle, jonka on pakko osata.

Että silleen.

työn teettäjä osaa kysyä, että no, onko se varmasti oikein. Sinnehän jää väärin tehty, vaarallinen asennus sitten. Ja kukas siitä vastaa: Työn teettäjä! Ittehän otti sellaisen joka ei ole mistään vastuussa!

Että kai sitä ahneudellakin joku raja on! Toivottavasti siinä, että rehellisesti sanoo ettei osaa ja kieltäytyy tekemästä sellaista mitä ei osaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      201
      7048
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2086
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1718
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1410
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1278
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      57
      1165
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1094
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1036
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      257
      985
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      979
    Aihe