www.jujuteam.com
Terassit kuntoon!
4
473
Vastaukset
- määkin voisin
ao. henkilöiden koulutus, mä vaan, että jos joku meneekin pieleen niitä pesuja ja pihanrakennuksia tehdessänne.
Onks tämä niin kuin vähän se aviomiespalvelu, jossa kouluttamattomat mainostavat tekevänsä vaikka mitä säätöä ja asennusta ja tekevät vaikkeivät niin olis varmoja että menikö oikein!- jujuteam
Nykyään ja tässä taloustilanteessa suomi on vapaita koulutettuja ammattilaisia täynnä, kiitos siitä! Ja vakuutuksethan ovat aina sitävarten jos vahinkoja sattuu! Joten ao henkilöt vain toimivat myyjinä mikäli kotisivuilta osasit lukea! Joten kiitos palautteestasi.
- dflöjfghödfghdfgöhgh
jujuteam kirjoitti:
Nykyään ja tässä taloustilanteessa suomi on vapaita koulutettuja ammattilaisia täynnä, kiitos siitä! Ja vakuutuksethan ovat aina sitävarten jos vahinkoja sattuu! Joten ao henkilöt vain toimivat myyjinä mikäli kotisivuilta osasit lukea! Joten kiitos palautteestasi.
siis mitä, mitä myyvät, toisten ihmisten palveluita....
Noo, minä en tiedä millaisia vakuutuksia niillä aviomiespalveluiden tarjoajilla on. Mutta sen tiedän, että itsepäisesti vain tehdään, vaikka ei edes tiedetä menikö se nyt ihan oikein! Asennellaan ja laitetaan, mutta kun kysytään, että menikö se nyt varmasti oikein ja onko turvallinen, vastataan: En minä tiedä!
Siksipä puratettiinkin se asennus ja otettiin sellainen tilalle, jonka on pakko osata.
Että silleen. - jldsfjdlsfjdlsfjldsf
dflöjfghödfghdfgöhgh kirjoitti:
siis mitä, mitä myyvät, toisten ihmisten palveluita....
Noo, minä en tiedä millaisia vakuutuksia niillä aviomiespalveluiden tarjoajilla on. Mutta sen tiedän, että itsepäisesti vain tehdään, vaikka ei edes tiedetä menikö se nyt ihan oikein! Asennellaan ja laitetaan, mutta kun kysytään, että menikö se nyt varmasti oikein ja onko turvallinen, vastataan: En minä tiedä!
Siksipä puratettiinkin se asennus ja otettiin sellainen tilalle, jonka on pakko osata.
Että silleen.työn teettäjä osaa kysyä, että no, onko se varmasti oikein. Sinnehän jää väärin tehty, vaarallinen asennus sitten. Ja kukas siitä vastaa: Työn teettäjä! Ittehän otti sellaisen joka ei ole mistään vastuussa!
Että kai sitä ahneudellakin joku raja on! Toivottavasti siinä, että rehellisesti sanoo ettei osaa ja kieltäytyy tekemästä sellaista mitä ei osaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856294
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283140Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849