Juoruakat pilaavat elämämme!

Hyvä äiti

Alan pikkuhiljaa olemaan kurkkuani myöten täynnä tätä p***aa! Meillä on hyvä ja normaali perhe, jossa lapsia todella rakastetaan ja heitä pidetään, kuin kukkaa kämmenellä.
Mutta mitä puhuvat juoruämmät(ja nykyään valitettavasti myös juoru-ukot)?? Meillä on kuulemma ryhmäorgioita, lapsia käytetään hyväksi ja ryypätään aamusta iltaan. Lapset ovat heitteillä ja hirveää elämää täällä vietetään!!! Herranjumala! Kun sain kuulla nämä puheet, pillahdin itkuun ja ensimmäinen ajatukseni oli, että meidän pitää muuttaa täältä heti pois. Aloin ymmärtämään nyt, miksi jotkut vanhemmat eivät halunneet lapsensa tulevan meille. Luulin ihan tosissaan, että heillä oli vain sillä hetkellä kiire. Miksi ihmiset ovat näin pahoja? Miksi halutaan satuttaa ja rikkoa kaikki kaunis? Miksi ihmiset uskovat juoruihin ja valheisiin? Miksi he eivät itse ota selvää ja tutustu meidän perheeseen? Ennakkoluulot pitäisi karsia pois. Mitä teen? Lapseni kärsivät ja miten tulevaisuudessa? Kiusataanko heitä aina perättömien juttujen vuoksi? En jaksa..

29

2693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytteli

      haluisin vain kysyä, että mistä tuollaiset juorut ovat saaneet alkunsa?

      • Hyvä äiti

        Joskus nuorempana kävin "liian" monta kertaa kapakassa ja sain tietyn maineen. Olen ilmeisesti kiinnostava persoona, kun ihmiset tykkää kytätä. En käsitä kuitenkaan, miksi tuollaisia juttuja kulkee! Nämä ovat sairaiden ihmisten mielikuvituksen tuotetta. En usko, että olen sen erilaisempi tai kummempi ihminen, kuin muutkaan. Jokainen on joskus tehnyt virheitä elämässä. Eikö ihminen saa rauhaa vanhoilta asioilta ja miksi minua pidetään niin pahana ihmisenä? Tekopyhät ihmiset, jotka itse ovat tehneet omia virheitään, miten he ilkeävät puhua selän takana paskaa ihmisestä, jota eivät edes tunne!? Olen niin raivoissani!


      • applemania
        Hyvä äiti kirjoitti:

        Joskus nuorempana kävin "liian" monta kertaa kapakassa ja sain tietyn maineen. Olen ilmeisesti kiinnostava persoona, kun ihmiset tykkää kytätä. En käsitä kuitenkaan, miksi tuollaisia juttuja kulkee! Nämä ovat sairaiden ihmisten mielikuvituksen tuotetta. En usko, että olen sen erilaisempi tai kummempi ihminen, kuin muutkaan. Jokainen on joskus tehnyt virheitä elämässä. Eikö ihminen saa rauhaa vanhoilta asioilta ja miksi minua pidetään niin pahana ihmisenä? Tekopyhät ihmiset, jotka itse ovat tehneet omia virheitään, miten he ilkeävät puhua selän takana paskaa ihmisestä, jota eivät edes tunne!? Olen niin raivoissani!

        Kävi tässä taannoisina vuosia niin, että lähiomaiseni joutui samanlaisen häirinnän uhriksi. Syynä oli puolison kuolema ja siitäkös vanhapiiat saivat vettä myllyynsä! Juorujen alkulähde oli kutakuinkin selvillä ja niinpä eräänä aurinkoisena päivänä ajattelin nostaa kissan pöydälle (ja kaikki muutkin hiirtä suuremmat elukat) kun siihen sattui sopiva tilaisuus.

        Ajelin kylätiellä naapurin akan ohi ja suivaannuksissani otin ja peruutin muutaman metrin matkan, avasin ikkunan ja annoin tuta täydeltä laidalta. Huhumylly lopetti jauhamisensa siihen paikkaan... joten sanomattakin lienee selvä missä oli pahan alku ja juuri!

        Kaikilla ihmisillä ei olekaan sitten tosipaikan tullen rohkeutta vastata puheistaan ja teoistaan kun tilaisuus siihen tulee!

        Näin meillä.


      • nainen
        Hyvä äiti kirjoitti:

        Joskus nuorempana kävin "liian" monta kertaa kapakassa ja sain tietyn maineen. Olen ilmeisesti kiinnostava persoona, kun ihmiset tykkää kytätä. En käsitä kuitenkaan, miksi tuollaisia juttuja kulkee! Nämä ovat sairaiden ihmisten mielikuvituksen tuotetta. En usko, että olen sen erilaisempi tai kummempi ihminen, kuin muutkaan. Jokainen on joskus tehnyt virheitä elämässä. Eikö ihminen saa rauhaa vanhoilta asioilta ja miksi minua pidetään niin pahana ihmisenä? Tekopyhät ihmiset, jotka itse ovat tehneet omia virheitään, miten he ilkeävät puhua selän takana paskaa ihmisestä, jota eivät edes tunne!? Olen niin raivoissani!

        tyhjästä tule! Mieti nyt itsekin! Kuinka joku jaksaa kytätä, jos mitään kytättävää ei ole?

        Kyllä siihen syy löytyy, täytyy vaan katsoa hieman pidempään sinne peiliin...


      • Hyvä äiti
        nainen kirjoitti:

        tyhjästä tule! Mieti nyt itsekin! Kuinka joku jaksaa kytätä, jos mitään kytättävää ei ole?

        Kyllä siihen syy löytyy, täytyy vaan katsoa hieman pidempään sinne peiliin...

        Taidat olla just niitä sikoja, joilla ei muuta tekemistä ole, kuin kytätä muiden elämää! Elä omaa elämääsi ja jätä muut rauhaan! Mikä ääliö!!!!


      • hep!
        nainen kirjoitti:

        tyhjästä tule! Mieti nyt itsekin! Kuinka joku jaksaa kytätä, jos mitään kytättävää ei ole?

        Kyllä siihen syy löytyy, täytyy vaan katsoa hieman pidempään sinne peiliin...

        Sun kaltaiset on niitä tyhjän puhujia kaiketi!

        Hitto,kun tiedän kuinka tyhjästä ja perusteettomasti juoruajat puhuu.

        Heitänpä esimerkin:Meidän kulmilla vastapäisen talon asukasta vahtivat juoruakat ikkunoistaan...kytättävä oli vanhempi nainen-yksinelelevä...no juu,tämä kulki edestakaisin huushollissaan ja kiersi ikkunasta ikkunaan...välillä kuulemma huikkasi kaljaa,sievistellen pienestä kupista....

        Voi saatana,kyseessä iäkäs ihminen jolla syöpä ja kovat kivut-lääkettä oli joku kaiketi nähnyt ottavan!Jos jollakulla on todella kovat kivut ollu,tietää että sekin pistää vaeltelemaan,ei pysty olemaan aloillaan.

        Ja työtön ei voisi ostaa mitään-se on varmasti sossusta kerjätty.Kälättäjien mukaan meidän pihapiirin nuoret ovat ajokortinkin ajaneet sossun avulla ja olivat perkule maksattaneet autotkin samassa paikassa!!Haloo...


      • toinen mami
        Hyvä äiti kirjoitti:

        Taidat olla just niitä sikoja, joilla ei muuta tekemistä ole, kuin kytätä muiden elämää! Elä omaa elämääsi ja jätä muut rauhaan! Mikä ääliö!!!!

        näkee mikä olet naisiasi. Omitutuinen nickin valinta. Onko se pilaa? Sointuu huonosti yhteen näitten sun kommenttien kanssa.


      • ex-juoruttu
        nainen kirjoitti:

        tyhjästä tule! Mieti nyt itsekin! Kuinka joku jaksaa kytätä, jos mitään kytättävää ei ole?

        Kyllä siihen syy löytyy, täytyy vaan katsoa hieman pidempään sinne peiliin...

        Juu sitä se juoruaminen on.Asiat paisuvat jostain todella pienestä ehkä totuuden mukaisesta asiasta ja sitten niitä käydään suurentelemaan ja loppujen lopuksi koko juoru on jo niin ISO ettei totuuden häivää ole mukana ollenkaan..ei ne juorut tarvi ku pienen jutun,esim.kuljet miehesi ja hänen kaverinsa kanssa niin ootkin loppujen lopuksi kahden miehen nainen juorujen mukaan...


      • päinvastoin
        hep! kirjoitti:

        Sun kaltaiset on niitä tyhjän puhujia kaiketi!

        Hitto,kun tiedän kuinka tyhjästä ja perusteettomasti juoruajat puhuu.

        Heitänpä esimerkin:Meidän kulmilla vastapäisen talon asukasta vahtivat juoruakat ikkunoistaan...kytättävä oli vanhempi nainen-yksinelelevä...no juu,tämä kulki edestakaisin huushollissaan ja kiersi ikkunasta ikkunaan...välillä kuulemma huikkasi kaljaa,sievistellen pienestä kupista....

        Voi saatana,kyseessä iäkäs ihminen jolla syöpä ja kovat kivut-lääkettä oli joku kaiketi nähnyt ottavan!Jos jollakulla on todella kovat kivut ollu,tietää että sekin pistää vaeltelemaan,ei pysty olemaan aloillaan.

        Ja työtön ei voisi ostaa mitään-se on varmasti sossusta kerjätty.Kälättäjien mukaan meidän pihapiirin nuoret ovat ajokortinkin ajaneet sossun avulla ja olivat perkule maksattaneet autotkin samassa paikassa!!Haloo...

        jotka eivät puhu, ja jos kuulen muilta jotain, on niissä valitettava todenperä...

        kuinka kukaan jaksaa kytätä jos mitään ei tapahdu?

        vanhat on asia erikseen. mutta tuskin sentää muitten elämää pilaavat, eiköhän jokaisella ole yksinoikeus óman elämänsä pilaamiseen!

        kiiton nyt kuitenkin sinulle täsmällisestä arviosta näin tuntemattomien kesken.

        se on aina näin kuten itsekin teit, kun ei enää omat argumentit riitä eikä oikeaa asiaa enää ole, keksitään!

        HALOO! ja mitä sitten?


      • kenen
        ex-juoruttu kirjoitti:

        Juu sitä se juoruaminen on.Asiat paisuvat jostain todella pienestä ehkä totuuden mukaisesta asiasta ja sitten niitä käydään suurentelemaan ja loppujen lopuksi koko juoru on jo niin ISO ettei totuuden häivää ole mukana ollenkaan..ei ne juorut tarvi ku pienen jutun,esim.kuljet miehesi ja hänen kaverinsa kanssa niin ootkin loppujen lopuksi kahden miehen nainen juorujen mukaan...

        sitten pilaa? ei mun ainakaan. itse tiedän asiani.


      • Huoh
        päinvastoin kirjoitti:

        jotka eivät puhu, ja jos kuulen muilta jotain, on niissä valitettava todenperä...

        kuinka kukaan jaksaa kytätä jos mitään ei tapahdu?

        vanhat on asia erikseen. mutta tuskin sentää muitten elämää pilaavat, eiköhän jokaisella ole yksinoikeus óman elämänsä pilaamiseen!

        kiiton nyt kuitenkin sinulle täsmällisestä arviosta näin tuntemattomien kesken.

        se on aina näin kuten itsekin teit, kun ei enää omat argumentit riitä eikä oikeaa asiaa enää ole, keksitään!

        HALOO! ja mitä sitten?

        "olen niitä jotka eivät puhu, ja jos kuulen muilta jotain, on niissä valitettava todenperä..."

        Mitä tarkoiti tuolla? Ja mistä voit tietää mikä on totta mikä ei?

        Vois heittää vaikka kuinka monta esimerkkiä paskapuheista!!Kateus,mustasukkaisuus ovat esimerkiksi sellaisia asioita jotka pistää ihmiset puhumaan täyttä paskaa!

        Ja esittävät vielä niin viattomina asian,että hölmöimmät juoruhakuiset uskoo-ja levittelee eteenpäin!

        Ootteko noin hölmöjä ettette osaa kuvitella et mikähän ois tilanne,joilloinka juorun kohde tosiaan kärsii perättömistä puheista!

        Juoruajasta voi ja saa tehdä rikosilmoituksen,silloinkun juoru loukkaa tai aiheuttaa kohteelle tai hänen lähipiirille henkistä tms.haittaa

        Löytyy lakikirjasta!


      • naapuri
        kenen kirjoitti:

        sitten pilaa? ei mun ainakaan. itse tiedän asiani.

        puhuu minusta paskaa, kuuntelen parhaillaan stetoskoopilla naapurista kuuluvaa puhetta, kuinkas kehtaavatkin tuollaisia puhua,


      • Iskä
        Huoh kirjoitti:

        "olen niitä jotka eivät puhu, ja jos kuulen muilta jotain, on niissä valitettava todenperä..."

        Mitä tarkoiti tuolla? Ja mistä voit tietää mikä on totta mikä ei?

        Vois heittää vaikka kuinka monta esimerkkiä paskapuheista!!Kateus,mustasukkaisuus ovat esimerkiksi sellaisia asioita jotka pistää ihmiset puhumaan täyttä paskaa!

        Ja esittävät vielä niin viattomina asian,että hölmöimmät juoruhakuiset uskoo-ja levittelee eteenpäin!

        Ootteko noin hölmöjä ettette osaa kuvitella et mikähän ois tilanne,joilloinka juorun kohde tosiaan kärsii perättömistä puheista!

        Juoruajasta voi ja saa tehdä rikosilmoituksen,silloinkun juoru loukkaa tai aiheuttaa kohteelle tai hänen lähipiirille henkistä tms.haittaa

        Löytyy lakikirjasta!

        Alkuun akka A sanoo akka B:lle että hänestä tuntuu että tuo mies 1 voisi olla huumeiden käyttäjä, on se niin epäilyttävän näköinen ja kulkee outoon aikaankin. Akka B kertoo akka C:lle että on kuullut että mies 1 on kuulemma huumeiden käyttäjä. Akka C kertookin akka D:lle että mies 1 on narkkari....

        totuus: mies 1 on varhaisjakelija, joka lähtee töihin klo.3 aamulla ja heräilee klo 15 maissa, ollen ehkä unenpöpperöisen näköinen noihin aikoihin.

        Perustuu tosi tapahtumiin.


      • Pinja
        nainen kirjoitti:

        tyhjästä tule! Mieti nyt itsekin! Kuinka joku jaksaa kytätä, jos mitään kytättävää ei ole?

        Kyllä siihen syy löytyy, täytyy vaan katsoa hieman pidempään sinne peiliin...

        "Kuinka joku jaksaa kytätä, jos mitään kytättävää ei ole? "

        Tynnyrissäkö elät?? Etkö ole koskaan tavannut ihmistä joka juoruaa huvikseen? Ainakaan et ole koskaan ollut tällaisen juoruakan kohteena.

        Häpeä, ryhdyt syyttelemään aloittajaa, vaikka et asiasta tiedä_senkään_vertaa. Et ole yhtään parempi kuin tuollaiset paskanjauhajat.

        Ja samat sanat teille muillekin, jotka epäilevät aloittajan kirjoitusta - olette itse paras esimerkki siitä, mistä juorut ottavat vettä myllyynsä. Spekuloidaan ja epäillään, vaikka ette_edes_tunne_aiheen_aloittajaa.


      • teekoo
        Hyvä äiti kirjoitti:

        Taidat olla just niitä sikoja, joilla ei muuta tekemistä ole, kuin kytätä muiden elämää! Elä omaa elämääsi ja jätä muut rauhaan! Mikä ääliö!!!!

        taitaapi teiniäidit päteä tällä palstalla. Mikäs hyvä äiti haistattaa paskat kaikille?!? Suppea sanovarasto ja kommentit kertovat myös paljon äidistä. Siispä kasvakaapa itse ensin aikuisiksi ja miettikää sitten vasta muita!!!


      • Anonyymi
        Hyvä äiti kirjoitti:

        Taidat olla just niitä sikoja, joilla ei muuta tekemistä ole, kuin kytätä muiden elämää! Elä omaa elämääsi ja jätä muut rauhaan! Mikä ääliö!!!!

        Hyvin sanottu. Tuli mieleen mielisairas, joutilas, venäläistaustainen, kaikesta valittaja-kyttääjänaapuri. Minkä sille muut voivat että pipipäätä kaikki haittaa? Ja kehtaa elätti olla avoimen vihamielinen ympäristöään vastaan.


    • nii

      ....valitettavasti löytyy ihmisiä..........

    • isä

      ovat pilanneet. Pitäkää vaan puolenne ja haistattakaa jos Teille haistatellaan. Itse sain maaseudulla kokea helvetin, nyt asun kaupungissa, oppinut olen etten edes katso naapureihin. Tehkööt mitä tekevät niin teen minäkin.
      Ajattelin kasvattaa lapsesta ns hyvän kansalaisen, mutta pakko hänelle on opettaa tapoja ja sanoja, että pystyy huolehtimaan itsestään ja oikeuksistaan, sillä kukaan muu ei sitä tee.
      Tää elämä on helvettiä. Varsinkin jos rupee elämään juoruakkojen ehdoilla.
      Tuohon rapun pieleen akat taas ovat ilmestyneet, siinä ne istuvat aamusta iltaan juoruten, kuulen kaiken, kolme metriä ikkunaan.
      Tänään sen tein, aloin elämään omaa elämääni, radio soi ja soi ja se soi, syksyllä vasta pistän seuraavan kerran kiinni.

    • uskoa

      että tuollaiset juorut ihan tyhjästä lähtevät ???

      Jotain niissäkin taustalla on oltava, riehakasta elämää muuten, ei nyt tietenkään tuollaista mitä kuvailit, mutta jotain.... ???

      Toinen vaihtoehto, katkeruus jostakin muusta asiasta ????

      Korjaa jos olen väärässä !!! Ja jos väärässä olen muuttakaa pois sieltä, ilmeisesti asutte jossakin suljetussa yhteisössä jossa teidät koetaan ulkopuolisiksi !!!!

      • siiri

        Kateus vie kalatkin vedestä.Meillä ja on hermot kiristyneet paskajuttujen vuoksi!Millon mitäkin on kuultu.

        Takavuosina mies joi usein ja rankasti,olipa muutama kerta kun kävi jopa kiinni minuun.Tästähän tietty juoruiltiin ja kun hän otti itseään niskasta kiinni ja laittoi stopin juomiselle,sekään ei ollut hyvä...alkoi olla rahaa muuhunkin ja saimmekin talohankkeen alkuun!

        Talo valmistui ja muutimme,ihanaa olikin päästä niistä juoruämmistä!Mutta kuinka ollakkaan,kuulinpa sitten että meiltä oli talo samantien mennyt,minäkin maannut sairaalassa tohjona-kaikki miehen tekemiä!

        Perkele,että sieppasi tollanen paskapuhe!Edelleen mies raittiina ja meillä menee suht hyvin,talokin edelleen oma ja koko ajan työstämme sitä lisää...

        Ja sekö näitä ämmiä potuttaa etten kävele kumarassa ja häpeillen kylillä,eipä ole tarvis valheiden takia kyyristellä!

        Ai niin,mun mies on monta kertaa kuulemma sikakännissä pyörinyt paikallisessa baarissa...mitenhän on osannut jakaa itsensä samaan aikaan kotiakkin...että näin.


    • Juoruttu

      Kyllä jutut voi tulla vaik vain jos vieraita sattuu käymään usein. Olin junnuna maalla mökkeilemässä ja tutustuin muutamaan poikaan. No, sattu sit heidän kavereitaankin käymään joten siitäkös lysti tuli..Oltiin sit kuulemma perustettu ilotalo!! Naurettiin mutsin kanssa mut pienellä paikkakunnalla voi joutua todella silmätikuksi, okei, olen kuullut juttuja et niin voi käydä myös isommillakin paikkakunnilla. Voimia vaan ja katkaise siivet huhuilta!!!

    • ex-juoruttu

      Itsekkin olen joutunut juorujen aiheeksi aikanaan..onneksi tämä ihminen joka viereisessä rapussa piti huolta muiden tekemisistä oli kuulu tietotoimistostaan..eli kukaan ei sinänsä ottanut häntä liian vakavasti.Ainoa huono puoli oli siinä että meillä oli saman ikäiset pojat ja jouduimme ulkoiluttamaan niitä samaan aikaan pihalla.Siellä aina kuuli juoruja kaikista asukkaista..mielenkiintoisinta oli se kun tämä nainen puhui jostain pahaa ja huomasi juorunsa kohteen alkoi heti hymyilemään ja mairistelemaan henkilölle..aivan kuin muija olisi ollut aina sitä ystävällisempi mitä enemmän oli paskaa jauhanut.Noo tämä naapurin rouvahan ei minusta jostain syystä pitänyt..en tietysti mielistellyt ja mennyt hänen törkeisiin juttuihinsa mukaan.Kerran hän sai minustakin juorun aihetta aikaiseksi..mutta minäpä sanoinkin niin suorat sanat hänelle ettei sen jälkeen uskaltanut enää minua pilkkanaan pitää.Tätä nykyä onneksi asun omakotitalossa..ja en halua ikinä enää kerrostaloihin päin edes katsahtaa..sen verran pahaa tekee..mutta neuvoni on:PIDÄ PUOLESI!!JUORUAKOILLE PITÄÄ SANOA SUORAT VAIKKA KUINKA ARISTAISI!!Sanot vaikka että pitävät huolen omista asioistaan..sekin jo helpottaa kummasti!

    • Xena

      musta on myös juoruttu mun entisessä kotikaupungissa josta muutin 8 vuotta sitten. mä laihdutin kovalla dietillä 30 kiloo noin vuosi sitten ja kylillä lähti juoru et mä oon ruvennu käyttää huumeita!!!! sellaset ihmiset jotka tietää mut nimeltä ainoastaan ni laittaa tollasta juttuu liikkeelle. mä oo täysin vastaan kaikkee alkoholii kovempii aineita joten taisi olla kiusantekoo ja kateutta vaan niillä tyypeillä! onneks en asu siel enkä muutenkaan oo tekemisis.

      • ohoh

        poikaystävä laihdutti n.20kg ja juttuhan tiesi kertoa että narkkaamaan on ruvennut!Toinen juttu kertoi hänen sairastavan aidsia!


    • Jen

      Keneltä kuulit näistä juoruista? Kertoiko hän, miten näitä juoruja perustellaan, tai siis mistä juoruilijat ovat päätelleet kyseiset asiat perheestänne? Onko olemassa jotain syytä, jonka vuoksi juoruilijat haluaisivat puhua teistä pahaa? Millainen perheenne on oikeasti: esimerkiksi minkäikäisiä lapsenne ovat, käytetäänkö teillä ollenkaan alkoholia, millaisen kuvan annatte itsestänne ulospäin jne?

      • Pistä vastuuseen

        Jos rankat ja haittaavat/loukkavat jutut kiertää ilman aihetta...ja tiedät juttujen levittäjät-tee rikosilmoitus!Vasta vähän aikaa sitten, paikallislehdessä joku paskanjauhaja esitti julkisen anteeksipyynnön,jossa myönsi levitelleensä perättömiä juttuja asianomaisesta.


      • Tansku
        Pistä vastuuseen kirjoitti:

        Jos rankat ja haittaavat/loukkavat jutut kiertää ilman aihetta...ja tiedät juttujen levittäjät-tee rikosilmoitus!Vasta vähän aikaa sitten, paikallislehdessä joku paskanjauhaja esitti julkisen anteeksipyynnön,jossa myönsi levitelleensä perättömiä juttuja asianomaisesta.

        Todellakin! Parhaimmat juoruajat löytyy kyllä työyhteisöistä. Meillä ei tarvitse edes olla tehnyt mitään kummallista kun joitain ihmisiä kiinnostaa älyttömästi toisten kotiasiat vaikka ei varsinaisesti edes tunneta ihmistä. Aina on jostain päästävä kertomaan eteenpäin. Hankkisivat oman elämän!


    • Ihe

      Juoruakka kyselee paljon, puhuu aina jostain, vaikka ei olisi edes aihetta. On aivan sama onko siivooja vai korkeammin koulutettu. ei vaikuta asiaan jos on juoruakka, niin ei sille mitään voi. näitä riittää yhteiskunnassa aina, niin kuin esimerkiksi elviksiä, yhtä ärsyttäviä. Elkää välittäko paskaakaan näistä tyhnistä ihmisistä, ei sille mahda mitään jos päässä heittää.Pitää kulkea omia polkuja pää pystyssä.

    • Anonyymi

      Vanha ketju. Mutta mä pakottaisin, mikäli kuulisin vastaavaa paskaa puhuttavan, asian ilmoittajaa kertomaan mulle tarkkaan kyseisen juorun levittäjien tiedot sekä millon ovat tarinoita selittäneet. Sitten ilmoittaisin asiasta poliisille SEKÄ kertoisin myös itse julkisesti että tämä ja tämä henkilö loukkaa tarkoituksella muiden kunniaa sekä vaikeuttaa elämää. Jos musta puhutaan paskaa niin teen vastaavasti paskanpuhujan elämästä maanpäällistä helvettiä antaumuksella

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1837
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1534
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1233
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe