eli ostin eilen fzr1000 ja oli kuulema toiminu edellisell ajokerralla pari viikkoa sitten niinkuin piti,eilen ei bensapumppu halunnu toimia
ajoin sitte pintakaasull kotiin,alle3500röpötteli eikä halunnu ottaa kierroksia eikä käynny tyhjäkäyntii..muutenkin tehoton niinkuin arvata voi
virtaa pumpulle tuli 11.8v liittimestä,pumppu toimi jos letkut irti,
letkut kii ei jaksa..pumpun päädyssä keskellä olevaa akselia vai mikä se on kun painoi kynnellä niin pumppasi heikosti
kävin hakee autotarvike liikkeestä pienen sähköpumpun kaasarille
kokeilin akusta suoraan ja pumppass hyvin,pyörän bensapumppu johdoist ei jaksanu taas..vedin suoraan sähköö sille,ja menin ajamaan
veti paremmin mutta,herää vähän huonosti eikä mun mielest kyll ole tehoja niinkuin pitäs??esim ei vedä samantien ku lyö isompaa vaihetta ja täyskaasull enemmän imuäänii ku vetoa :S
änkkäri R1,kokeilin ilman sitä ja ei isompaa eroa
eli onko jollain viisaammalla mitään nevoja mitä tehdä?
uskois että se autopumppu työntää tarpeeks sille soppaa?
NEUVOJA?-91 FZR 1000 tehottomuus bensavika tms
chagg
0
400
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192195- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos161214- 711158
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123989Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253877- 65876