Uralin ....

RailiSuominen.

... hei! Milloin saan nikkini (AdaFlink) ja oman ristimänimeni (RailiSuominen) takaisin? Miksi en saa kirjoittaa rekatulla nikilläni (AdaFlink) ja ihka oikeella nimelläni (RailiSuominen)?

Ja mitaan ette voi...

7

437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JUSU"F"

      Voisit Uralin vastata, onko EOK sinua uhkaillut?
      Adan kirjoitukset ovat olleet asiaa, vaikkakin eräs taho ei totuutta haluakaan julkaistavan.
      Minä olen aikanaan joutunut kuulemaan Wincapita-uskovaisten evankeliumit.
      Jostain syystä pari vuotta tässä kommunikoinnissa on ollut hiljaiseloa.

      JUSU
      "AdaFlinkin nikki takaisin" liikkeen edustaja sekä "vatustaja vuodesta 2005"

    • haamuhuutaja

      AdaFlinkin on saatava ilmaista mielipiteensä vaikka se ei winkkareita ja heidän kanssaan naimisiin menneitä EOK:n laisäädäntöhemuleita miellyttäisikään. AdaFlink ei ole mieletäni syyllistynyt mihinkään säännöissä kiellettyyn rikkeeseen.

      Henkilöt joihin hän on viitannut, ovat olleet julkisuudessa nimillään ja mielipiteillään.

      Mielipiteidensä repostelu heidän on vain siedettävä, kuten meidän muidenkin.

      Jos EOK:n johtohenkilöt esittävät julkisesti mielipiteitään talousrikoksista ja niiden tutkinnasta, on niistä voitava myös keskustella ja niitä kritisoida talousrikospalstalla.

      Miten on Uralin ja Suomi24?

      • RailiSuominen.

        ... ei, vaan aina tulee teksti;

        """"Väärä käyttäjätunnus tai salasana. Mikäli olet unohtanut salasanasi, voit tilata sen uudelleen aiemmin ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen
        Kirjaudu sisään"""""

        Mutta odotellaan, eihän hätä ole tämän näköinen. Maltti on valttia, kuten ökyplontsoritkin sanoo.

        Ja mitaan ette voi...


      • odottaaodottaa
        RailiSuominen. kirjoitti:

        ... ei, vaan aina tulee teksti;

        """"Väärä käyttäjätunnus tai salasana. Mikäli olet unohtanut salasanasi, voit tilata sen uudelleen aiemmin ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen
        Kirjaudu sisään"""""

        Mutta odotellaan, eihän hätä ole tämän näköinen. Maltti on valttia, kuten ökyplontsoritkin sanoo.

        Ja mitaan ette voi...

        Odotella pitkän aikaa. Itsekin jumissa kohta 2viikkoa.
        Palautteeseen saatavat vastata jotain, mitä lukee jo s24 tiedoittaa osiolla.

        Soittaakin voit supportiin 2€ min (Myös jonotus maksaa saman heh.)
        Vastaavat JOS viitsivät, heille aika on silkkaa rahantuloa.

        Maksajia, siis mainostajia kohtaan, ovat nämä s24 hemmot täysin välinpitämättömiä.
        Tuskin mainostajat eivät edes tiedä että s24 sella on TUHANSIA jäseniä jumissa.

        Pitäisikin varmaan alkaa ilmoittelemaan noiden etusivun mainostajien yhteydenottosivulle
        kuinka s24 palvelee heidän rahoillaan.


      • RailiSuominen.
        odottaaodottaa kirjoitti:

        Odotella pitkän aikaa. Itsekin jumissa kohta 2viikkoa.
        Palautteeseen saatavat vastata jotain, mitä lukee jo s24 tiedoittaa osiolla.

        Soittaakin voit supportiin 2€ min (Myös jonotus maksaa saman heh.)
        Vastaavat JOS viitsivät, heille aika on silkkaa rahantuloa.

        Maksajia, siis mainostajia kohtaan, ovat nämä s24 hemmot täysin välinpitämättömiä.
        Tuskin mainostajat eivät edes tiedä että s24 sella on TUHANSIA jäseniä jumissa.

        Pitäisikin varmaan alkaa ilmoittelemaan noiden etusivun mainostajien yhteydenottosivulle
        kuinka s24 palvelee heidän rahoillaan.

        Kerroin huoleni ylläpidolle ja mitään ei ole kuulunut. Lähettämääni palautteeseen tuli teksti, että niillä on ruuhkaa. No kattellaan aikansa.

        Ja mitaan ette voi...


      • ruuhkaahekoheko
        RailiSuominen. kirjoitti:

        Kerroin huoleni ylläpidolle ja mitään ei ole kuulunut. Lähettämääni palautteeseen tuli teksti, että niillä on ruuhkaa. No kattellaan aikansa.

        Ja mitaan ette voi...

        Luultavasti saat kirjautumismahdollisuuden noin 10-15 vrk.n päästä.

        Pari joutavaa tiedoitetta saattavat lähettää, jos ilmoitat jonkun muun s-postiosoitteen heille.

        ja mitään ET voi...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe