Joko voi leikata kärhöt alas. Itselläni kärhöjä seinustalla ja vuorimäntyä pitkin kiipeilemässä. Entä talvisuojaturve koska sen voi ottaa pois kärhöjen juurilta?
Vastaukset 3
- et sillee
Pitäisi aina kertoa mikä kärhö on, muuten ei tiedä vastata.
Mikään PAKKO ei kärhöjen leikkaaminen ole , miksi sinä leikkaat kärhösi ??- Hillevi4
Kyseessä on jalokärhöt ja loistokärhöt, viinikärhö.
- et sillee
Hillevi4 kirjoitti:
Kyseessä on jalokärhöt ja loistokärhöt, viinikärhö.
Mikään pakkohan niitä ei ole leikata, vain silloin jos ei keväällä tule silmuja varsiin.
Esimerkiksi nuo yleisimmät, 'The President', 'Villa de Lyon' voi leikata keväällä, koska ne kukkii samanvuoden versoilla.
Viinikärhöt voi leikata keväällä matalaksi, ne kasvaa usein risuisiksi.
Itse odottelen keväällä, tuleeko vanhoihin varsiin silmut ja sitten vasta leikkaan, yleensä ne tulee aika myöhään, joten ei tarvi pitää kiirettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.541466Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt201112- 93987
- 78697
- 37688
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.21519- 27510
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53460- 26451
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423