Joko voi leikata kärhöt alas. Itselläni kärhöjä seinustalla ja vuorimäntyä pitkin kiipeilemässä. Entä talvisuojaturve koska sen voi ottaa pois kärhöjen juurilta?
Joko leikataan
3
885
Vastaukset
- et sillee
Pitäisi aina kertoa mikä kärhö on, muuten ei tiedä vastata.
Mikään PAKKO ei kärhöjen leikkaaminen ole , miksi sinä leikkaat kärhösi ??- Hillevi4
Kyseessä on jalokärhöt ja loistokärhöt, viinikärhö.
- et sillee
Hillevi4 kirjoitti:
Kyseessä on jalokärhöt ja loistokärhöt, viinikärhö.
Mikään pakkohan niitä ei ole leikata, vain silloin jos ei keväällä tule silmuja varsiin.
Esimerkiksi nuo yleisimmät, 'The President', 'Villa de Lyon' voi leikata keväällä, koska ne kukkii samanvuoden versoilla.
Viinikärhöt voi leikata keväällä matalaksi, ne kasvaa usein risuisiksi.
Itse odottelen keväällä, tuleeko vanhoihin varsiin silmut ja sitten vasta leikkaan, yleensä ne tulee aika myöhään, joten ei tarvi pitää kiirettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3201792Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831277Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751274- 1341147
- 79937
- 85871
- 48833
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118794- 48780
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60726