Joko voi leikata kärhöt alas. Itselläni kärhöjä seinustalla ja vuorimäntyä pitkin kiipeilemässä. Entä talvisuojaturve koska sen voi ottaa pois kärhöjen juurilta?
Joko leikataan
3
840
Vastaukset
- et sillee
Pitäisi aina kertoa mikä kärhö on, muuten ei tiedä vastata.
Mikään PAKKO ei kärhöjen leikkaaminen ole , miksi sinä leikkaat kärhösi ??- Hillevi4
Kyseessä on jalokärhöt ja loistokärhöt, viinikärhö.
- et sillee
Hillevi4 kirjoitti:
Kyseessä on jalokärhöt ja loistokärhöt, viinikärhö.
Mikään pakkohan niitä ei ole leikata, vain silloin jos ei keväällä tule silmuja varsiin.
Esimerkiksi nuo yleisimmät, 'The President', 'Villa de Lyon' voi leikata keväällä, koska ne kukkii samanvuoden versoilla.
Viinikärhöt voi leikata keväällä matalaksi, ne kasvaa usein risuisiksi.
Itse odottelen keväällä, tuleeko vanhoihin varsiin silmut ja sitten vasta leikkaan, yleensä ne tulee aika myöhään, joten ei tarvi pitää kiirettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331381Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691115- 104974
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.43963- 68795
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56759- 42756
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai117755- 29665
Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.52577