Joko voi leikata kärhöt alas. Itselläni kärhöjä seinustalla ja vuorimäntyä pitkin kiipeilemässä. Entä talvisuojaturve koska sen voi ottaa pois kärhöjen juurilta?
Vastaukset 3
- et sillee
Pitäisi aina kertoa mikä kärhö on, muuten ei tiedä vastata.
Mikään PAKKO ei kärhöjen leikkaaminen ole , miksi sinä leikkaat kärhösi ??- Hillevi4
Kyseessä on jalokärhöt ja loistokärhöt, viinikärhö.
- et sillee
Hillevi4 kirjoitti:
Kyseessä on jalokärhöt ja loistokärhöt, viinikärhö.
Mikään pakkohan niitä ei ole leikata, vain silloin jos ei keväällä tule silmuja varsiin.
Esimerkiksi nuo yleisimmät, 'The President', 'Villa de Lyon' voi leikata keväällä, koska ne kukkii samanvuoden versoilla.
Viinikärhöt voi leikata keväällä matalaksi, ne kasvaa usein risuisiksi.
Itse odottelen keväällä, tuleeko vanhoihin varsiin silmut ja sitten vasta leikkaan, yleensä ne tulee aika myöhään, joten ei tarvi pitää kiirettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741195
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti468988Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan79962Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli79918- 75871
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52793- 67767
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk10758Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35682Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16580