Joko voi leikata kärhöt alas. Itselläni kärhöjä seinustalla ja vuorimäntyä pitkin kiipeilemässä. Entä talvisuojaturve koska sen voi ottaa pois kärhöjen juurilta?
Vastaukset 3
- et sillee
Pitäisi aina kertoa mikä kärhö on, muuten ei tiedä vastata.
Mikään PAKKO ei kärhöjen leikkaaminen ole , miksi sinä leikkaat kärhösi ??- Hillevi4
Kyseessä on jalokärhöt ja loistokärhöt, viinikärhö.
- et sillee
Hillevi4 kirjoitti:
Kyseessä on jalokärhöt ja loistokärhöt, viinikärhö.
Mikään pakkohan niitä ei ole leikata, vain silloin jos ei keväällä tule silmuja varsiin.
Esimerkiksi nuo yleisimmät, 'The President', 'Villa de Lyon' voi leikata keväällä, koska ne kukkii samanvuoden versoilla.
Viinikärhöt voi leikata keväällä matalaksi, ne kasvaa usein risuisiksi.
Itse odottelen keväällä, tuleeko vanhoihin varsiin silmut ja sitten vasta leikkaan, yleensä ne tulee aika myöhään, joten ei tarvi pitää kiirettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381166
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova94871Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78834Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?113795- 30549
On ikävä sinua ihana
En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.28513Mä olin ihan peloissani sun lähellä
Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel20509- 44484
- 96481
Kaipaamalleni naiselle
Hyvää iltaa! Täytyy vain toivoa että törmäämme toisiimme pian Toivoo. mies29427