Paras Albumi?

Paul Inder

Non nii, mikäs on teidän mielestä paras Motörheadin levy??? Kertokaas....
Meikäläisen top 3:

1.Bastards
2.Inferno
3.Ace Of Spades

15

2834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nämä____

      Overkill, Iron Fist ja Bomber!!!

    • LardAss

      edelleen No sleep 'til Hammersmith. Tappelee maailman parhaan liven tittelistä Thin Lizzyn Live & Dangerousin kanssa. Muistan edelleen millainen shokki oli, kun 80-luvun alussa kuulin levyn ensi kertaa. Eikä sen teho ole laskenut.

    • 2+13

      Overkill (vaikka tuhnut saundit)
      Ace of Spades
      No Sleep 'til Hammersmith

      Siinä oleellinen bändiltä.

    • Paranoid!!!!!!!!!

      Inferno on kova ja Bastards samaten! Uudemmat levyt todella hyviä!!!
      en ymmärrä niitä jotka luulee olevansa jotain asiantuntijoita ja sitten sanovat jokaisesta bändistä että kyllä se vanha tuotanto oli paljon parempaa... varmaa tässäkin pätee se että ei osata kuunnella muutakuin klassikoita.... Motörheadidkin saanut loppujen lopuksi vähän radio soittoa näille uudemmille ja sit porukka ei tunne biisejä ja lataa siihen että Ace of Spades on paras!!! JEE jEE

    • jeesus-kristus

      Mutta luultavasti

      1. Orgasmatron
      2. Bastards
      3. Another Perfect Day

      Vaihtuu kyllä melkein joka päivä :P

    • vastailee

      oma suosikki on bastards (soi nytkin lujaa) mutta hyviä on muitakin ja onneks vielä paljon. harvassa on bändit
      joissa yhdistyy hyvät sanoitukset hyvään soittoon. motorhead on öbaut täydellinen bändi. lemmy laulaa miehen eikä marjanpoimijan äänellä ja soitto on lähes aina sitä mahtavasti täydentävää.

      born to raise hell, born to raise hell.
      voodoo medicene cast my spell!

      laulakaa mukana ja kovalla äänellä. motorhead is simppelisti paras.

      • oikeeen hyvä on

        Kiss of Death


      • Pietu_72
        oikeeen hyvä on kirjoitti:

        Kiss of Death

        ... vaihtelee... Bastards on mieletön, hyviä ovat myös We are Motorhead, Kiss of Death, 1916 ja vanhoista Ace of Spades ja Overkill...

        Another Perfect Dayn progerock´n´rolli toimii myös..

        Ei se Motörhead ole itse asiassa huonoa levyä tehnytkään! Vähiten ehkä potkii mulle Snake Bite Love, March or Die ja Hammered


      • wöööörld
        Pietu_72 kirjoitti:

        ... vaihtelee... Bastards on mieletön, hyviä ovat myös We are Motorhead, Kiss of Death, 1916 ja vanhoista Ace of Spades ja Overkill...

        Another Perfect Dayn progerock´n´rolli toimii myös..

        Ei se Motörhead ole itse asiassa huonoa levyä tehnytkään! Vähiten ehkä potkii mulle Snake Bite Love, March or Die ja Hammered

        Tää uus Wörld Is Yours tuntuu potkivan aika hyvin...


      • ostettu jo
        wöööörld kirjoitti:

        Tää uus Wörld Is Yours tuntuu potkivan aika hyvin...

        ai ai ai että on muuten hyvä tää Wörld is yours!!!!!!


    • Zööööm

      Inferno! 1

    • wmamiz

      Kaikki on parhaita. Tollanen parhaan kysely on
      aina vähän niin-ja-näin kysymys.

    • ace of spades
      another perfect day
      overkill
      kuunnellaan vielä muita arvioidaan vuoden kuluttua uudelleen.

    • kiss of death ja 10 muuta yhtä hyvää.

    • StayClean

      Kaikki tietää, että Ace of Spades, No Sleep 'til Hammersmith ja Overkill on parhaat. Vain harvoin joku muu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1004
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      844
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      749
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      642
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      560
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      455
    Aihe