Paras Albumi?

Paul Inder

Non nii, mikäs on teidän mielestä paras Motörheadin levy??? Kertokaas....
Meikäläisen top 3:

1.Bastards
2.Inferno
3.Ace Of Spades

15

2835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nämä____

      Overkill, Iron Fist ja Bomber!!!

    • LardAss

      edelleen No sleep 'til Hammersmith. Tappelee maailman parhaan liven tittelistä Thin Lizzyn Live & Dangerousin kanssa. Muistan edelleen millainen shokki oli, kun 80-luvun alussa kuulin levyn ensi kertaa. Eikä sen teho ole laskenut.

    • 2+13

      Overkill (vaikka tuhnut saundit)
      Ace of Spades
      No Sleep 'til Hammersmith

      Siinä oleellinen bändiltä.

    • Paranoid!!!!!!!!!

      Inferno on kova ja Bastards samaten! Uudemmat levyt todella hyviä!!!
      en ymmärrä niitä jotka luulee olevansa jotain asiantuntijoita ja sitten sanovat jokaisesta bändistä että kyllä se vanha tuotanto oli paljon parempaa... varmaa tässäkin pätee se että ei osata kuunnella muutakuin klassikoita.... Motörheadidkin saanut loppujen lopuksi vähän radio soittoa näille uudemmille ja sit porukka ei tunne biisejä ja lataa siihen että Ace of Spades on paras!!! JEE jEE

    • jeesus-kristus

      Mutta luultavasti

      1. Orgasmatron
      2. Bastards
      3. Another Perfect Day

      Vaihtuu kyllä melkein joka päivä :P

    • vastailee

      oma suosikki on bastards (soi nytkin lujaa) mutta hyviä on muitakin ja onneks vielä paljon. harvassa on bändit
      joissa yhdistyy hyvät sanoitukset hyvään soittoon. motorhead on öbaut täydellinen bändi. lemmy laulaa miehen eikä marjanpoimijan äänellä ja soitto on lähes aina sitä mahtavasti täydentävää.

      born to raise hell, born to raise hell.
      voodoo medicene cast my spell!

      laulakaa mukana ja kovalla äänellä. motorhead is simppelisti paras.

      • oikeeen hyvä on

        Kiss of Death


      • Pietu_72
        oikeeen hyvä on kirjoitti:

        Kiss of Death

        ... vaihtelee... Bastards on mieletön, hyviä ovat myös We are Motorhead, Kiss of Death, 1916 ja vanhoista Ace of Spades ja Overkill...

        Another Perfect Dayn progerock´n´rolli toimii myös..

        Ei se Motörhead ole itse asiassa huonoa levyä tehnytkään! Vähiten ehkä potkii mulle Snake Bite Love, March or Die ja Hammered


      • wöööörld
        Pietu_72 kirjoitti:

        ... vaihtelee... Bastards on mieletön, hyviä ovat myös We are Motorhead, Kiss of Death, 1916 ja vanhoista Ace of Spades ja Overkill...

        Another Perfect Dayn progerock´n´rolli toimii myös..

        Ei se Motörhead ole itse asiassa huonoa levyä tehnytkään! Vähiten ehkä potkii mulle Snake Bite Love, March or Die ja Hammered

        Tää uus Wörld Is Yours tuntuu potkivan aika hyvin...


      • ostettu jo
        wöööörld kirjoitti:

        Tää uus Wörld Is Yours tuntuu potkivan aika hyvin...

        ai ai ai että on muuten hyvä tää Wörld is yours!!!!!!


    • Zööööm

      Inferno! 1

    • wmamiz

      Kaikki on parhaita. Tollanen parhaan kysely on
      aina vähän niin-ja-näin kysymys.

    • ace of spades
      another perfect day
      overkill
      kuunnellaan vielä muita arvioidaan vuoden kuluttua uudelleen.

    • kiss of death ja 10 muuta yhtä hyvää.

    • StayClean

      Kaikki tietää, että Ace of Spades, No Sleep 'til Hammersmith ja Overkill on parhaat. Vain harvoin joku muu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe