Onko kellään tietoa milloin ja missä pidetään seuraavan kerran poliisin huutokauppa? Poliisi.fistä en ainakaan minä löytänyt sellaista tietoa.
Poliisin huutokauppa
8
18366
Vastaukset
- aiaiai
..huutokaupalla sais oman kotipoliisin se olis kiva.Vois naapurin kyttäävälle akalle esitellä oman poliisin,oikeen koulutetun ettei tarttis sen enää laittaa nenäänsä toisten asioihin.
Ei vaan kysäse löytötavaratoimistosta,ennen se oli joka kuun eka keskiviikko tai jotain sellasta. - löytötavaratoimisto
Hesassa on jokaisen kuun ekana perjantaina ja edellisenä päivän voi jo käydä katsomassa esim. pyöriä.
Ja osoite: Päijanteentie 12 A 3 krs. p. 1893180 - Tietoa on
Huutokaupat
Vaasan poliisilaitoksen huutokauppa 9.5.2007 (Vaasa)
Huutokauppa Kokkolassa (Kokkolan kihlakunnan poliisilaitos)
Vantaan kihlakunnan poliisilaitoksen huutokauppa 9.5.2007 kello 12.00 (Vantaa)
Huutokauppa Valkeakoskella (Valkeakoski)
Huutokauppa (Rovaniemen poliisilaitos)
Polkupyörähuutokauppa (Kotka)
Löytötavarahuutokauppa Karkkilassa (Vihti)
Löytötavarahuutokaupat keväällä 2007 (Kajaanin kihlakunnan poliisilaitos)
Löytötavarahuutokauppa Varkaudessa (Varkauden seudun kihlakunnan poliisilaitos)
Huutokauppa Imatralla tiistaina 8.5.2007 klo 10.00 (Imatran kihlakunnan poliisilaitos)
Huutokauppa 28.4.2007 (Tampereen kihlakunnan poliisilaitos)
Jyväskylän kihlakunnan poliisilaitoksen huutokauppa 15.5.2007 klo 10.00 (Jyväskylä)
Löytötavarahuutokauppa (Hämeenlinna)
Poliisin löytötavarahuutokauppa 5.5. 2007 (Espoon poliisilaitos)
Huutokauppa (Koillis-Savo)- on ihkuja
Onneksi olet vain kolme vuotta myöhässä.
- naftisti
on ihkuja kirjoitti:
Onneksi olet vain kolme vuotta myöhässä.
neljä vuotta myöhässä.
- täällä........................
www.miliisi.ru
- RAP-FAN
http://www.poliisi.fi/poliisi/bulletin.nsf/pfebd?openview tuolta löytyy tiedot kaikista suomen poliis huutokaupoista päivitetään noin kuukauden välein PS. voiko joku kertoa saako vantaan huutokaupas käydä edellisenä päivänä käydä kattomassa esim. fillareita
- uhkarohkee
tarkempaa tietoo tulee huhtikuussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803