arvostaako naiset miestä joka ei ole koskaan ollut naisten kanssa ollakseen uskollinen vain sille yhdelle vai onko se samantekevää tänä päivänä kun kaikki nai kun tilaisuus tulee? Itse olen odottanut sitä yhtä ja ikää pian 40v.
NAISET, KYSYMYS
7
593
Vastaukset
- nainen 44
Jos mies olisi 20-vuotias (ja olisin itse saman ikäinen), arvostaisin, mutta 40 vuoden ikä panee jo miettimään, että syy on jossain muualla. Onko mies hieman "uusavuton" vai ehkä kaappihomo? Miettisin myös, että tuskin minäkään olen hänelle se oikea, ja alkaisi ahdistaa ajatus että hän kuvittelee että olisimme sitten yhdessä kunnes kuolema erottaa, jos kerran erehtyisin antamaan hänelle. Joten sanoisin ei kiitos.
Etkö.Koskaan.Ole.Harrastanut.Seksiä...Kenenkään kanssa?? Oletpa todella "aatteen" mies! Kunnioitan kantaasi enkä usko,että "kaikki nai kun tilaisuus tulee". Puheet on monta kertaa isommat kun teot. Haluan uskoa sinullekin olevan jossain sen ihmisen,joka ajattelee samalla tavalla. En usko sen kyllä näiltä sivuilta löytyvän. Ehkäpä joku kristillisen vakaumuksen omaava nainen? Älä enää vain odota vaan ala etsiä sitä naista!
- Miten onnistuu
Milläköhän joku pian 40-wee ukko todistaa sen, ettei ole ollut koskaan naisen kanssa?! ;D
- mies vaan
silmät on sielun peili. kyllä niistä totuuden näkee jos haluaa nähdä. miksi edes sanoisin sellaista jos näin ei olisi.
- dsfsggg
kyllä mä ainakin arvostan. tai arvostin. mulla oli 27-vuotias poikaystävä joka oli ollut vain yhden kanssa mua ennen. Se sitten petti humalapäissään kun tuli tilaisuus semmoseen ihmiseen johon oli aiemmin ollut ihastunut. 2 ja puoli vuotta meni siihen. myöhemmin tapasin semmosen miehen joka oli ööh no aika lutka mieheksi. ex-rattopoika. ei sitä voi oikeen kauniisti sanoa kun suhteita enemmän kun mulla ja mullakin niitä jo lutkan merkkiin. kumminkin kun on samat taustat niin tuntuu että tästä vois tulla jotain totta ja kumpikaan kun ei petä tai niin mulle vannotaan:)
mutta jos et pidä naisille samaa rimaa niin voit ehkä sen oikeen löytääkin. baareista ei kyllä kannata ettiä ketään. tulee vaan turhia murheita.- Janelyh^*
Oma mieheni täyttää 26v. kuukauden päästä ja menetti poikuutensa minulle ja olen nyt hänen kihlattunsa. Minusta se tuntui etuoikeudelta että mies odotti sitä oikeaa ja sai itsenikin tuntemaan tärkeäksi :)
Onko se joku riitti parikymppisille tai alaikäisille että seksiä niin monen kanssa seksiä kuin vain pystyy harrastamaan. Ja kännissä unohdetaan ehkäisyt ja kappas kummaa kun yhtäkkiä ollaan yläasteella ja raskaana tai sukupuolitaudin kourissa.
- mies vaan
arvon naiset asiallisista vastauksista.tuli hyvä fiilis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855030- 473362
- 1013259
- 1992483
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj322414- 1332049
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️181841- 201776
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51659- 1821658