Hei!
Voinko työskennellä grillillä 10 päivää ilman hygieniapassia? Työt alkais 1.5. mutta seuraavan kerran testi järjestetään kotikaupungissani 10.5.
http://www.evira.fi/portal/fi/elintarvikkeet/hygieniaosaaminen/usein_kysyttya/opiskelijat/
Tämmönen linkki löyty googlaamalla, mutta vähän tarkennuksia kaipaisin. Koskeeko tuo 3kk vain ravintola-alan opiskelijoita, eli pitääkö muun alan opiskelijoilla olla heti hygieniapassi? Entä tuo työharjoittelu kohta? Voinko esim. olla "työharjoittelija", kunnes suoritan hygieniapassin?
Hygieniapassista
rillille
2
1926
Vastaukset
- .
Se 3 kk:n passivapaa aika koskee kaikkia. Eli mene rauhassa testiin, sitten kun se järjestetään. Työnantajan vastuulla on kylläkin perehdyttää sinulle työssäsi tarvittavan hygieniatietouden ennen kuin aloitat työt. Passivapaa aika ei tarkoita sitä, että perusasioita elintarvikehygieniasta ei tarvitsisi osata.
- rillille
Jep, kiitos vastauksesta. Juu kyllä mä aattelin jo etukäteen opetella nuita hygienia-asioita, ettei testi mene ihan penkin alle, ja eiköhän työpaikalta saa riittävän opastuksen myös. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1155289
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603228- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663