Battlefield 2, ongelma rankkien ja statsien kanssa!

Pulasssa

Joo eli ongelma on yleisesti seuraavanlainen:
Tajusin vasta vähän aikaa sitten, että pelatessani BF2:sta moninpelitilassa (verkkoyhteyden kautta) voin tienata kans tollasia mitalleja sun muita merkkejä. Oon pelannu peliä aktiivisesti ja kesken pelin on aina välillä tullut, että olet saanut tälläsen ja tälläsen mitalin. Kuitenkin, joka kerta kun käyn kattomassa tilaani, ei ole mitään hahmolleni tullut, 0 tuntia muka olen pelannut ja mitään en ole tehnyt.

Netistä sen verran luin, että ongelmia ja bugeja noiden lataamisessa on aina silloin tällöin ollut, mutta itsellani ongelma on jatkunut pian viikon. Missä siis vika?

Mielestäni pelaan online tilassa, koska ennen sisään kirjautumistani hahmon nimen vieressä lukee "online". Rankatuilla servereilläkin mielestäni pelaan, sillä rastin olen laittanut karttavalikossa tuohon "ranked" kohtaan. Välillä tosin tuokin nappi epäilyttää, sillä peli ei automaattisesti käynnisty, vaikka rastin olen laittanut myös siihen "auto ready/play on" kohtaan. Onko rankatuilla servuilla millanen se logo, että varmuudella tiedän missä pelaan?

Olisi mukavaa, jos joku voisi avittaa... Potuttaa olla kokoajan Private, kun kehitystä kyllä teen, mutta se ei näy.

7

1004

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asda23

Tässä pari neuvoa ongelman ratkaisuun. Kerro, että auttoiko niin neuvotaan lisää. :D

1. Oletko päivittänyt BF2:sen uusimpaan versioonsa? Jos et, lataa 1.41 ja 1.5 päivitykset esim. www.gaming.fi sivustolta. Ensin asennetaan 1.41 ja sitten 1.5. Jos omistat Special Forces-lisäosan, se asennetaan pelin asennuksen jälkeen, ENNEN 1.41 ja 1.5 päivitysten asennusta.

2. Ranked-serverit näkyvät valikossa kultaisena arvomerkkinä BF2 logon ja kuulokkeiden kuvan välissä. Tuo "Ranked" asetus pitäisi karsia kaikki unranked serverit.
      Kuva serverivalikosta, huomaa arvomerkit. Kuvassa olevasta virheilmoituksesta ei tarvitse välittää. http://server2.uploadit.org/files/siLver3h-bf2keyprob.jpg

3. BF2 ranking on välillä aika jumissa eikä toimi kunnolla. Katso vaikka http://www.bf2stats.net/ sivulta, että onko rankit todellakin nollilla. Tarvitset tietää vain hahmosi nimen.

4. Tuo auto-join nappi toimii ymmärtääkseni silloin, jos ajanlaskenta kartan alkuun on käynnissä. Itse en ole ikinä ymmärtänyt tai huomannut tuon napin toimivan. Ei tarvitse huolia siitä.

• Pulasssa

Kiitos hirmuisesti. Tästä oli paljon apua! =3

• 2.avun tarpeessa

Huomasin, et tänne oltiin laitettu neuvoja mitä itsekin tarviin.
        Koskaan en oo tietääkseni BF2 päivittäny. Mistä tuolta gaming.fi sivulta latauslinkin löytää? BF2 koskeva 1.5 päivitystä kyllä löytyy, mutta ite en löydä sanaakaan 1.41

Help?

• Voi #@!

että mulla on sama vika BC2... PASKAMAISTA! oon jo 32 rank ja saatanat nollaa vaan :(
      En tiedä tosta mitään... yhteysongelmia kun ei oo... vissiin.

• HunterOftanks

Mul on Lance Corporal (Ostin eilen BF2 kokoversio, omistin demon ja sain päiväs aik' ison rankin)
        nyt sitte mullakaan ei tallennu BFHQ. Kiitti neuvoista. Mutta, jos ei oo spec forces, niin pitääkö asentaa 1.41 ennen peliä?

• matsu2010
        HunterOftanks kirjoitti:

Mul on Lance Corporal (Ostin eilen BF2 kokoversio, omistin demon ja sain päiväs aik' ison rankin)
        nyt sitte mullakaan ei tallennu BFHQ. Kiitti neuvoista. Mutta, jos ei oo spec forces, niin pitääkö asentaa 1.41 ennen peliä?

Moi!Mul olis semmonen ongelma että kun yritän startata jonku serverin niin siinä lukee tälläin...... you have failedto connect.Please check your network connection(s) and try again.pliiissssss auttakaaaaaaaaa!!!!!!!!!

• bäfättäjä
        matsu2010 kirjoitti:

Moi!Mul olis semmonen ongelma että kun yritän startata jonku serverin niin siinä lukee tälläin...... you have failedto connect.Please check your network connection(s) and try again.pliiissssss auttakaaaaaaaaa!!!!!!!!!

Jos nyt yhtään osaat kieliä niin tuo tarkoittaa että sinun täytyy tarkistaa nettiyhteys, eli vika on sinun netissäsi. Bfhän tarvitsee huisin nopean 128 kt/s.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      61
      2079
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1708
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1166
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      351
      1109
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      326
      1100
    Aihe