voi minua

:(((

Ikävä tekee tuloaan
yön hiljaisina hetkinä
ajattelen sinua..
Meitä!
En saa nukutuksi.
Rakas !
Soittaisit edes.

29

656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sua :

      Ikävää, kaipuuta.

      Yön hiljaiseen
      tyhjään tilaan,

      tyhjyydestä kumpuaakin

      Rakkaus Meidän !

      Rakas !

      Niin, puhelin
      oma lukunsa.

      • :(((

        Hienosti oivallettu. Kiitos sinulle ;)


    • Vaikka pyysin.
      Itkin ja paruin.
      Olin turtana surusta.
      Silti elän.
      En kuollut rakkaudesta.

      Mut ehkä joskus,,,,,,,,,,
      Soitaakin,,,kenties

      Runosi sai aikaan sen:)

      • :(((

        Joskus joku viisas sanonut näin..

        Suru ja pettymys
        on suurempi käyttövara
        kuin onni
        tai kuviteltu onni ja Rakkaua!

        Tiedä tuota, muuta koiitos sinulle
        Ja kyllä me vielä se oikea Rakkaus löydetään :)


    • en empisi

      sinä,eihän se ota jos ei annakkaan. minä kyllä soittaisin :)

      • :(((

        sitäkin mutta en sittenkään uskalla eikä siitä ole mitään hyötyä.
        Annetaan olla... Kiitos sinulle.



      • :(((

        koppari ei jaksa mutta ajatus oli hieno..vaikka musiikki ei toiminut ;(


    • se... tietty

      oli runosi...ja yön hiljaisina hetkinä mietin, miksi sinä et soittaisi... ;)

      • olen : (

        Surullinen on oloni,
        älä mieti miksi en...
        se ei olennaista.
        Sinua ikävä.


      • :(((

        tiedä miksi en soittaisi en ehkä uskalla se on sitten niin lopullista ehkä haluan elää vielä toivossa edes pienessä sehän on kyllä itsensä pettämistä mutta kuitenkin.
        Kiitos sinulle.


      • se... tietty
        olen : ( kirjoitti:

        Surullinen on oloni,
        älä mieti miksi en...
        se ei olennaista.
        Sinua ikävä.

        että se olet sittenkin sinä, kuten olen toivonut (niin kauan) :) Tämä kyllä veti mieleni hiljaiseksi koska ajattelen, että olennaista kuitenkin on se että minullakin o n Sinua ikävä... Jos kertoisin tässä kaiken, mitä olen tuntenut ja tunnen sinua kohtaan, voisin kirjoittaa sen runon muodossa ja siitä tulisikin pitkä runo ;)


      • olisinko ; )
        se... tietty kirjoitti:

        että se olet sittenkin sinä, kuten olen toivonut (niin kauan) :) Tämä kyllä veti mieleni hiljaiseksi koska ajattelen, että olennaista kuitenkin on se että minullakin o n Sinua ikävä... Jos kertoisin tässä kaiken, mitä olen tuntenut ja tunnen sinua kohtaan, voisin kirjoittaa sen runon muodossa ja siitä tulisikin pitkä runo ;)

        Eivät nopeudesta pääse syyttämään; )
        En edes tiennyt "palstasta" tästä : ) omasta

        Pitkän runosi tiedän olevan,
        ennen pystyit kyllä tiivistettyynkin ; )

        Ehkä "osaan kuvitella vähäsen" : )


      • vain rohkeat
        :((( kirjoitti:

        tiedä miksi en soittaisi en ehkä uskalla se on sitten niin lopullista ehkä haluan elää vielä toivossa edes pienessä sehän on kyllä itsensä pettämistä mutta kuitenkin.
        Kiitos sinulle.

        saa mitä haluaa tietysti rehellisyyden nimissä


      • se... tietty
        olisinko ; ) kirjoitti:

        Eivät nopeudesta pääse syyttämään; )
        En edes tiennyt "palstasta" tästä : ) omasta

        Pitkän runosi tiedän olevan,
        ennen pystyit kyllä tiivistettyynkin ; )

        Ehkä "osaan kuvitella vähäsen" : )

        Ei tosiaankaan voi nopeudesta "syyttää", oikeastaan ketään ;)
        Kaikesta huolimatta, on mukava huomata että löysit tänne.... :)
        Vaikka, kuten tiedätkin, minulla on tapana runoilla...voisin tiivistää sanomani muutamaan sanaan - oikeastaan niihin tärkeimpiin sanoihin, jotka voit hiljaa mielessäsi kuvitella :)


      • :(((
        vain rohkeat kirjoitti:

        saa mitä haluaa tietysti rehellisyyden nimissä

        mutta ei rakkaudessa ellet myy itseäsi sydäntäsi et tosin voi myydä..empä tiedä mielenkiintoinen ajatus.


      • lukija vain
        :((( kirjoitti:

        mutta ei rakkaudessa ellet myy itseäsi sydäntäsi et tosin voi myydä..empä tiedä mielenkiintoinen ajatus.

        niinhän monet tekevät ja pettyvät kerta toisensa jälkeen aina vaan sama toistuu ja loppua ei näy
        aika simppeli runo mutta herättää keskustelua tänä päivänä nin monet lähtevät vain "jonkun" matkaan
        ja huomaavat ettei sitten onnistunutkaan vieläpä aika lyhyellä tutustumisella hirvittää monesti kun lapset vielä siinä mukana voimia vain sinulle :)
        kiitos lukuhetkestä!


    • se... tietty

      Jos soittaisin sinulle,
      puhuisin ihan hiljaa...
      Sinulle, kaivatulle...

      Jos soittaisin sinulle,
      kuiskaisin ikäväni,
      Sinulle...
      Rakastetulle...

      Jos vain joskus,
      edes joskus,
      voisin sinulle soittaa...

      Kertoa...
      Kuinka tärkeä...
      Kuinka rakas oletkaan...

      Olisin silloin voittanut itseni...
      Enkä enää olisi surullinen...

      • ; ) ( :

        Sanat veit
        puolestani runon teit
        tuntuu "vähän" siltä > ai !

        Niin kauniisti hiljaa
        rakkaudella sen teet
        toivoa en voi muuta

        Tiedäthän sinä rakas olet
        tärkeä mulle
        äänesi kuulla suruni poissa

        Kun saa vain rakastaa


      • se... tietty
        ; ) ( : kirjoitti:

        Sanat veit
        puolestani runon teit
        tuntuu "vähän" siltä > ai !

        Niin kauniisti hiljaa
        rakkaudella sen teet
        toivoa en voi muuta

        Tiedäthän sinä rakas olet
        tärkeä mulle
        äänesi kuulla suruni poissa

        Kun saa vain rakastaa

        Niin paljonpuhuvat on lauseemme,
        niin kauniita ajatuksemme...
        Kunpa vaan voisimme toisiamme lähentyä,
        ilon kaikesta saada sydämiimme :)

        Olet minulle enemmän kuin arvaatkaan :)


      • onni...
        se... tietty kirjoitti:

        Niin paljonpuhuvat on lauseemme,
        niin kauniita ajatuksemme...
        Kunpa vaan voisimme toisiamme lähentyä,
        ilon kaikesta saada sydämiimme :)

        Olet minulle enemmän kuin arvaatkaan :)

        Tunnetaanko sittenkään,
        jos en arvaa...: )
        kun tiedän tuon sieluni syvimmän
        sydämeni tunteen sinuun ; )

        Siitä minä haluan iloita, en surra enää

        vaan lähentyä : )


      • se... tietty
        onni... kirjoitti:

        Tunnetaanko sittenkään,
        jos en arvaa...: )
        kun tiedän tuon sieluni syvimmän
        sydämeni tunteen sinuun ; )

        Siitä minä haluan iloita, en surra enää

        vaan lähentyä : )

        sinun ikäväsi, sinun surusi ja miettinyt hiljaa .... kuinka voisin auttaa karkoittamaan nuo ikävät asiat pois mielestäsi....?


      • pyörii...
        se... tietty kirjoitti:

        sinun ikäväsi, sinun surusi ja miettinyt hiljaa .... kuinka voisin auttaa karkoittamaan nuo ikävät asiat pois mielestäsi....?

        Mistä ja missä oletkaan huomannut...; )
        miettinyt hiljaa...auttaa ?
        kuitenkin voimani on ne "hyvemmät asiat" : )


      • u..nohtaa
        pyörii... kirjoitti:

        Mistä ja missä oletkaan huomannut...; )
        miettinyt hiljaa...auttaa ?
        kuitenkin voimani on ne "hyvemmät asiat" : )

        Raastaa sydäntäni
        itken itseni
        taas uneen
        onko tämä rämän
        arvoista
        Ei..Ei..
        en jaksa enään
        miettiä
        haluan unohtaa
        Unohtaa..
        Sinut.


      • surulliselle
        u..nohtaa kirjoitti:

        Raastaa sydäntäni
        itken itseni
        taas uneen
        onko tämä rämän
        arvoista
        Ei..Ei..
        en jaksa enään
        miettiä
        haluan unohtaa
        Unohtaa..
        Sinut.

        Aamu uus on aina mahdollisuus..
        vaikka nyt tuntuu ettet jaksaisi,
        kaikilla on joku,joka välittää,
        ymmärtää..
        läheinen, ystävä,
        sinullakin..
        Enkeleitä uniisi,
        pyyhkimään kyyneleesi,
        lohtua tuomaan..
        -Myötätuntohali-


      • se... tietty
        pyörii... kirjoitti:

        Mistä ja missä oletkaan huomannut...; )
        miettinyt hiljaa...auttaa ?
        kuitenkin voimani on ne "hyvemmät asiat" : )

        silmistäsi ja olemuksestasi olen huomannut....


      • väärässäkään...
        se... tietty kirjoitti:

        silmistäsi ja olemuksestasi olen huomannut....

        Koska olet minun silmäni nähnyt : (
        olemukseni syvimmän ?
        Katselet minua : )


      • :((((
        surulliselle kirjoitti:

        Aamu uus on aina mahdollisuus..
        vaikka nyt tuntuu ettet jaksaisi,
        kaikilla on joku,joka välittää,
        ymmärtää..
        läheinen, ystävä,
        sinullakin..
        Enkeleitä uniisi,
        pyyhkimään kyyneleesi,
        lohtua tuomaan..
        -Myötätuntohali-

        kiitoksia kauniista
        palautteesta
        minäkin toivon sinulle
        enkeleitä uniisi
        olkapäälle
        turvaa tuomaan
        onneksi
        ikävä helpottaa
        jo..
        ilo saapuu tupaan..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      182
      1284
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      79
      1052
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      859
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      845
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      82
      757
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      695
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      603
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      580
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      548
    Aihe