kertokaapas millaisia kokemuksia teillä on keski-suomen kylpylöissä olevista höyrysaunoista. yhden kerran olen vaimoni kanssa käynyt laajavuoren kylpylän höyrysaunassa, mutta millainen on esim peurungassa? millaista porukkaa käy, näkeekö siellä mitään yms?
kiitos vastauksista!
keski-suomen kylpylät
5
3539
Vastaukset
- uimari1234
Peurungan höyrysauna ihan ok, itse olen ollut pyyhe päällä. Aluksi siellä ei näe mitään mutta sitten kun silmä tottuu niin kyllähän siellä jotain erottaa. Miesten ja naisten puolet on erotettu narulla. Siellä käy kaiken ikäistä porukkaa, ehkä vähän vanhempaa...
- kylpijä
Nokian eedenissä on kaide välissä,eikä siellä ole aina edes höyryä,et silloin näkee kyllä kaiken.
Siellä käy mm. venäläisiä naisia,jotka ei ujostele kattella ,vaikka tekisit mitä ;)( siis saunoisit).- nokian eeden
joo niin on kaide välissä aika tyhmä ajatus venäläiset naiset ovat kauniita ja kaunis vartaloisia mutta suomalaiset tytöt ja naiset ujostelevat siksi kun heillä on selluperseet joka puolella sitäkin ottakaa mallia venäläisistä naisista suomalais naiset
- miesssjkl
Onko Peurungan kylpylän höyrysauna vielä samanlainen kuin ennen remonttia? Vai onko muuttunut jotenkin?
- yhteinen
Peurungassa nykyään lasiseinä(tumma) välissä...tyhmä systeemi...äänet kuuluu..tylsää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749