nykyisen miehen kanssa yhteensä seurusteltu n, 5 vuotta, se 4 vuotta tuli täyteen aikaisemmin, sitten parin vuoden tauko tyhmyyksieni ja nuoruuteni virheiden vuoksi, halusin kokeilla vielä "kaikkea". Haikailin miehen perään koko ajan, kuten kuulemma hänkin minun, palasimme yhteen. Nyt, ongelmana, etten minä luota häneen eikä hän minuun...Minä löysin häneltä naisteniskuprofiileita ympäriinsä, jotkapoisti kun sanoin. Minulla taas ei ole salattavaa. Kaupassa käydessämme tuntui kuin hän olisi flirttaillut naisille, hän kävelee paljon edelläni, välillä tuijottaa tyhjästi..Kyselee jatkuvasti haluaisinko "puhua jostakin".
Ongelmaksi on tullut ettei seksi minua kiinnosta enää tippaakaan, mietin vain kuinka hän ajattelee muita naisia, enkä ole sinut itseni kanssa. rekisteröin hänen jokaisen minuun kohdistuvan kehunsa negatiiviseksi..pelkään mennä hänen kanssaan yleisille paikoille, pelkään että tämä loppuu, suojelen itseäni joltain enkä tiedä miltä.
Mies väliin heittelee karuja vitsejä pettämisestä, ja jos reagoin niihin hälläväliä-asenteella, hän alkaa mököttämään. jos suutun niistä, hän naureskelee. testaako hän minua, ja miksi?!
Yksi asia on varma, rakastan miestä. Paljon. Enkä halua häntä menettää. Olemme edenneet todella nopeasti, kun tavallaan toisemme tunnemme. Nämä asiat kaihertavat minua silti.toivoisin apua samankaltaisen tilanteen läpikäyviltä, tai muuten vain.
miehen ristiriitaisuus
smartholic
1
938
Vastaukset 1
- en mä
ainakaan rakastaisi miestä joka on niin tyhmä tai ilkeä että tekee sinut mustasukkaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061281
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94908Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31824- 66703
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93642- 32635
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43533- 10476