Nyt auttakaa mua, PRKL!!!!!
Mulla ei ole telkkaria saati dvd-soitinta, vaan katson dvd:ni pöytäkoneellani. Ostin tänään Stokkalta 75e maksaneen OZ-boxin ja vittu se ei toimi koneella! Ei saatana! Toi 75e oli ainoat omaan käyttöön tarkotetut rahat seuraavaan 2-viikkoon ja mitä mä sain? Boxin täynnä turhia levyjä. Olen kokeillu anydvd:tä ja clonedvd:tä ja vaikka mitä ohjelmia, mut mikään ei auta! Anydvd:n kanssa levylähtee käyntiin, mutta toistoohjelma (windows media player/winamp/divx-player/vlc-player) jumittuu, eikä ohjelma käynnisty.
Mitä helvettiä mun pitäis tehdä, että saan katsoa ITSE KAUPASTA OSTAMANI LEVYT!????
Ottaa aivan sairaasti päähän. Nyt ensimmäinen lapsivapaa viikonloppu kahteen kuukauteen ja saan kaupasta vain kasan paskaa riemukseni! Vaikka mulla on hyvin vähän rahaa omaan käyttöön, niin ihan periaatteesta olen kaupasta kaikki elokuvat/sarjat ostanu, mut ilmeisesti pakko ruveta ottaa selvää miten täältä netistä saa ohjelmia ladattua. Ei helvetti miten säälittävää.
Nyt neuvokaa ja kertokaa paras koodinmurtaja ohjelma tai mä... vittu... en tiedä mitä... Aivan sama onko laiton ohjelma vai ei. Jos joku vitun idiootti on päättäny, et kahen lapsen yksinhuoltaja-isä laitetaan lusimaan/maksamaan sakkoja sen takia, että haluaa nähdä kaupasta ostamansa tuotteen, NIIN SIITÄ VAAN PELLET! Voin käydä ite tekemässä itestäni rikosilmotuksen.
Kiitos sille joka osaa neuvoa!
SUOJAUS
LEXwhatever
2
325
Vastaukset
- LEXwhatever
Huh, 2h40min sain taistella ja nyt toimii! Dvdidle windows media player. Ongelma poistui kun yksinkertasesti vaihdoin dvd-levyn tietsikan toiseen dvd-asemaan. On nää koneet pimeitä. Huh... Nää viestit voinee poistaa! Nyt vietänki vähintää seuraavat 24h koneen ääressä OZisa katsellen. Moro! =)
- .........
hyvä, että lähti pelittään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"658873Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1545554Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1275006Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään133864Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m853470Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta533369Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä382719En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102671Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html392613- 241737