Nyt auttakaa mua, PRKL!!!!!
Mulla ei ole telkkaria saati dvd-soitinta, vaan katson dvd:ni pöytäkoneellani. Ostin tänään Stokkalta 75e maksaneen OZ-boxin ja vittu se ei toimi koneella! Ei saatana! Toi 75e oli ainoat omaan käyttöön tarkotetut rahat seuraavaan 2-viikkoon ja mitä mä sain? Boxin täynnä turhia levyjä. Olen kokeillu anydvd:tä ja clonedvd:tä ja vaikka mitä ohjelmia, mut mikään ei auta! Anydvd:n kanssa levylähtee käyntiin, mutta toistoohjelma (windows media player/winamp/divx-player/vlc-player) jumittuu, eikä ohjelma käynnisty.
Mitä helvettiä mun pitäis tehdä, että saan katsoa ITSE KAUPASTA OSTAMANI LEVYT!????
Ottaa aivan sairaasti päähän. Nyt ensimmäinen lapsivapaa viikonloppu kahteen kuukauteen ja saan kaupasta vain kasan paskaa riemukseni! Vaikka mulla on hyvin vähän rahaa omaan käyttöön, niin ihan periaatteesta olen kaupasta kaikki elokuvat/sarjat ostanu, mut ilmeisesti pakko ruveta ottaa selvää miten täältä netistä saa ohjelmia ladattua. Ei helvetti miten säälittävää.
Nyt neuvokaa ja kertokaa paras koodinmurtaja ohjelma tai mä... vittu... en tiedä mitä... Aivan sama onko laiton ohjelma vai ei. Jos joku vitun idiootti on päättäny, et kahen lapsen yksinhuoltaja-isä laitetaan lusimaan/maksamaan sakkoja sen takia, että haluaa nähdä kaupasta ostamansa tuotteen, NIIN SIITÄ VAAN PELLET! Voin käydä ite tekemässä itestäni rikosilmotuksen.
Kiitos sille joka osaa neuvoa!
SUOJAUS
LEXwhatever
2
320
Vastaukset
- LEXwhatever
Huh, 2h40min sain taistella ja nyt toimii! Dvdidle windows media player. Ongelma poistui kun yksinkertasesti vaihdoin dvd-levyn tietsikan toiseen dvd-asemaan. On nää koneet pimeitä. Huh... Nää viestit voinee poistaa! Nyt vietänki vähintää seuraavat 24h koneen ääressä OZisa katsellen. Moro! =)
- .........
hyvä, että lähti pelittään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle342735Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362581Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532564Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt962084Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle401951Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3121732- 1501526
- 731388
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231158Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271113