SUOJAUS

LEXwhatever

Nyt auttakaa mua, PRKL!!!!!
Mulla ei ole telkkaria saati dvd-soitinta, vaan katson dvd:ni pöytäkoneellani. Ostin tänään Stokkalta 75e maksaneen OZ-boxin ja vittu se ei toimi koneella! Ei saatana! Toi 75e oli ainoat omaan käyttöön tarkotetut rahat seuraavaan 2-viikkoon ja mitä mä sain? Boxin täynnä turhia levyjä. Olen kokeillu anydvd:tä ja clonedvd:tä ja vaikka mitä ohjelmia, mut mikään ei auta! Anydvd:n kanssa levylähtee käyntiin, mutta toistoohjelma (windows media player/winamp/divx-player/vlc-player) jumittuu, eikä ohjelma käynnisty.

Mitä helvettiä mun pitäis tehdä, että saan katsoa ITSE KAUPASTA OSTAMANI LEVYT!????

Ottaa aivan sairaasti päähän. Nyt ensimmäinen lapsivapaa viikonloppu kahteen kuukauteen ja saan kaupasta vain kasan paskaa riemukseni! Vaikka mulla on hyvin vähän rahaa omaan käyttöön, niin ihan periaatteesta olen kaupasta kaikki elokuvat/sarjat ostanu, mut ilmeisesti pakko ruveta ottaa selvää miten täältä netistä saa ohjelmia ladattua. Ei helvetti miten säälittävää.

Nyt neuvokaa ja kertokaa paras koodinmurtaja ohjelma tai mä... vittu... en tiedä mitä... Aivan sama onko laiton ohjelma vai ei. Jos joku vitun idiootti on päättäny, et kahen lapsen yksinhuoltaja-isä laitetaan lusimaan/maksamaan sakkoja sen takia, että haluaa nähdä kaupasta ostamansa tuotteen, NIIN SIITÄ VAAN PELLET! Voin käydä ite tekemässä itestäni rikosilmotuksen.

Kiitos sille joka osaa neuvoa!

2

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LEXwhatever

Huh, 2h40min sain taistella ja nyt toimii! Dvdidle windows media player. Ongelma poistui kun yksinkertasesti vaihdoin dvd-levyn tietsikan toiseen dvd-asemaan. On nää koneet pimeitä. Huh... Nää viestit voinee poistaa! Nyt vietänki vähintää seuraavat 24h koneen ääressä OZisa katsellen. Moro! =)

• .........

hyvä, että lähti pelittään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      91
      2900
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      299
      1686
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1557
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      87
      1391
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      402
      1374
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      398
      1292
    7. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1079
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1037
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      329
      874
    10. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      257
      855
    Aihe