Olen muuttanut hiljan Turkuun, ja kuulin, että jonkinlainen vapputori täälläkin on. Onko se mihin aikaan, 1.5 lienee päivä?
Vastaukset 8
- HÖH !
Koko päivän torilla kaikenlaisia kauppiaita.Rihkamaa,makkaraa yms.
- sepponoun
mihi aikaa
- :D
Mihin aikaan se menee kiinni? ja onko se tänään (Vappuna tiistaina)
- Kaarinalainen
Samaa ihmettelen, on se kumma kun ei osata moisesta edes kaupungin nettisivuille kirjoittaa.
- :D
Niin, katsomaan sinne täytyy mennä niin näkee :D
- Huomenna toriton?
Onneksi se vielä tänä vuonna oli. Ensi vuodesta ei varmasti tiedetä. Voipi olla pelkkä muinaismuistokaivanto!?
- Vappu1
Itsekin hain samaa ja löysin :)
Vapputori
Jos mielit vappupalloa, paukkuserpentiiniä tai tekonenää, suuntaa Kauppatorille. Lisäksi vapputorilla on lapsille muun muassa pomppulinna ja karuselli. Tori on auki 30.4. klo 16–22 ja 1.5. klo 8–22.
http://www.turku.fi/public/default.aspx?contentid=509834&contentLan=1&culture=fi-FI&nodeid=23- meni jo
ime paskaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791396
- 851273
- 1021023
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7586Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44522Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520