Kehoituksesta vaihdoin salasanaani ja on se kyllä törkeän pitkä. Piti oikein kirjoittaa johonkin muistiin.
Ja melkoista tavaamista sen syöttäminen kenttään onkin, sillä tuli tehtyä 'aika varma' vaikkei täysin varmaa varmaan olemassa olekaan?
Työttömyyden itseä kohdatessa ja jonkinmoiseen opinahjoon päästessä tuntyy ihan hyvältä. Mahdollisuuksia opiskeluun on vaikka mitä, jopa niin paljon että siinä viidakossa on vähän ikäänkuin pihalla.
Reippain mielin vaan tästä eteenpäin.
Pari sanaa tästä kivasta palstasta: monikaan ei muistanut viestiäni: älä provosoidu.
Miksi hermostut provosta, miksi vastaat siihen provosoituen, miksi jatkat jankkaamista, miksi sinun mielipiteesi on ja vain se oikea, parempi kuin toisen?
Jos itse kuumenen, se tapahtuu aivan muualla kuin keskustelupalstalla.
Ja nyt mukavaa viikonloppua kaikille lukijoille :-)
Salasan pituus ja muuta mulinaa
6
129
Vastaukset
- Meriläinen
Sulla on oikea asenne työttömyyteen, siitä kannattaa ottaa kaikki hyöty irti ja opiskelu on yks ja toinen on pitää sitä lomana, koska kun sitten taas työelämään joutuu/pääsee ei välttämättä niitä lomia pitkään aikaan ole.
Joskus naurattaa täällä koneen päässä ku jotkut kuvittelee että provoisudun vaikka nauraen niitä viestejä kirjoittelen :)
Jankkaaminen kait usein johtuu siitä kun toinenkin jankkaa, ei täällä kukaan yksinään, ja lopentankin sitten kun ei enää huvita. joskus parin viestin jälkeen joskus useamman :)
Eihän täällä kait niin tosissaan kirjoitella, en ainakaan minä.
Mukavaa viikonloppua myös sinulle ja muille palstalaisille. - Yxitypy
jos joku provosoi. Eiköhän me kaikki sitä jossain määrin tehdä. Pääasia että juttua syntyy.
Ei tätä palstailua kenenkään nyt niin todesta pitäis ottaa :=))
Hyvät viikonloput myös sinulle :=) Kaikkea se tuo eteen tuo elämä kun joutuu uutta oppimaan , onneksi sulla mahdollisuus opiskeluun ja jos vielä niin että on haave jostain työstä mitä ei sitten koskaan tullut valinneeksi itselleen, saa ikäänkuin uuden tilaisuuden.
Provoista taas senverran että kyllä minä itse olen täällä välillä aikanaan kinannut oikein sormet näppäimiä "hakaten" mutta sellaistahan se toisinaan on kaikkialla ja kaikessa ainakin minulla että välillä ei tunnu suuremmatkaan puhurit keinuttavan ja joskus taas tuntuu että vimmastuu ennen tuulenvärettäkään.. mitä lie..- ihmettelijäinen
kuten minä, vaihdoin kaikille nimimerkeille saman salasanan.
Jos joku ne varastaa, ei paljon kiristä pipoa.
Muistanut oppiasi?
Jokaisella kirjoittajalla on oma tapansa reagoida.
Kellä meistä on oikeus antaa toiselle neuvoja?
Taistelut ja sanasodat käydään, kuin persoonat ne sanelevat.
Mikäpä sinä tai minä olemme niihin puuttumaan.
Antaa ihmisten tehdä kuinka haluavat.- niintainoin
ihan samaa mieltä. Itse en sanasotia täällä harrasta, tuskin kirjoitan muutenkaan. Jollakin se taas tuntuu olevan tapana, luonteenpiirre. En halua antaa huomautuksia toisille, en korota itseäni toisten yläpuolelle.
Kukin kun pitää huolen itsestään, hyvää tulee.
Jos kaikki olisi erinomaisesti, mistä täällä edes kirjoitettaisiin.
mikset tallenna sitä selaimeen, höh????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei132596Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221267- 891195
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2451024Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511013Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63924Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253826- 84796
- 41722
- 35719