Mitä firmoja on? Onko kokemuksia tai hintatietoja?
Kyseessä olisi vajaa 10 metrinen purjevene. Mitä suosittelette? Sen mitä itse olen löytänyt niin eipäs ole kovin montaa vaihtoehtoa jos ammattilaista etsii. Helsingissä 1 ja Turussa 1 vai olenko aivan väärässä?
Veneenkuljetusfirmoja Suomessa?
16
9642
Vastaukset
- riippuu
haetkohan meri- vai maakuljetusta?
- Put Put
Ajatin kesällä 2001 moottoriveneen (9,00 × 2,85 m, paino n. 3 tonnia) Tampereelta Helsinkiin. K-autossa oli veneiden kuljetukseen tarkoitettu erikoisrakenteinen perävaunu (purjeveneen kölille oli oma lokeronsa ja vaunu oli mitoitettu tuntuvasti omaani isommillekin veneille sopivaksi). Vetoautossa oli järeä "hiioppi", jonka nostokyky riitti arvioni mukaan ainakin 10-tonnisten veneiden nosteluun (edellyttäen, ettei nostovartta tarvitse venyttää kovin pitkäksi). Kuljetus hoitui ammattitaidolla.
Firma oli Tampereen tuntumasta:
Järvinen Sini Ky
Viljakkalantie 585
34110 LAKIALA
Puh. 03 - 231451
Faksi 03 - 3441664 - Mää
Löytyy mm. Kuljetusliike Pekka Jokinen , kokemusta on ja on rauhallinen ja tarkka kaveri
- hmm
Yacht transport Eilola,porvoo.
- Juha
Paraisilla on EV-Kuljetus Oy, joka on siirrellyt veneitä parikymmentä vuotta. Lavetilla kulkee isommatkin veneet...
Kuski todella kokenut ja tarkka, ei ota turhia riskejä... - KW1
Kuljettajien ammattitaito on varmaankin kohdallaan, niinkuin tässä esitetyt kokemukset todistaa, mutta onko hintatasosta jotain tietoa?
- skip
Reffellä (Sipoo) on nykyään järeä hiiappi sekä lavetti, jossa purjevenetuet. 0400-451662
- Gulf
riippuulle: Kerro mahdollisuuksista meriteitse.
- Gulf
- mistä minne
Gulf kirjoitti:
meritse-kuljettamisessa ei tarvita kallista kalustoa, vaan siirron voi hoitaa kuka tahansa luotettava ja kokenut henkilö (itse asiassa kaksi henkilöä olisi matkan 24h/vrk etenemisen kannalta parempi).
Minkälaisesta siirrosta olisi kyse ? Pari erittäin kokenutta kipparia voisivat olla kiinnostuneita nimellistä (lähinnä kulujen) korvausta vastaan
- maksaa
Paljonko maksaa veneen kuljetus?? esim 2000kg ja matka 300km??
- xxx
Itse maksoin 1500kg:n veneen kuljetuksesta v.2001 200 euroa / 100km ja laskettiin suoraan kaivarista mereen perillä.
- Jussi
xxx kirjoitti:
Itse maksoin 1500kg:n veneen kuljetuksesta v.2001 200 euroa / 100km ja laskettiin suoraan kaivarista mereen perillä.
Eräs nimekäs pääkaupunkiseudulla toimiva yrittäjä kuljetti n. 3 tonnin painoisen moottoriveneeni v. 2001 syksyllä Larusta Pohjois-Helsinkiin pihalleni. Maksoi 300 €. Sama toisinpäin keväällä toisen yrittäjän kanssa 110€ ilman kuittia ja paremmin.
- Osku
Vilkaiskaapa tämä:
http://www.hut.fi/u/aklaine/traileri
Kuskasin oman h-veneeni HKI-JKL kavereiden trailerilla ja hyvin kulki, eikä hintakaan paha.
-Ode - ewew
Osku kirjoitti:
Vilkaiskaapa tämä:
http://www.hut.fi/u/aklaine/traileri
Kuskasin oman h-veneeni HKI-JKL kavereiden trailerilla ja hyvin kulki, eikä hintakaan paha.
-Ode
- donziv8
siirtopurjehtijaa tarvitaan hesa-pori
heinäkuu .2014.
vastaukset [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3192422Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2682254Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.231459Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511377- 871291
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta451256- 1021236
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1641234- 821231
Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e901194