Hei kohtalotoverit! Salailetteko syömisiänne puolisolta? Itse olen sairastanut BED:iän jo pari vuotta, mutta en ole uskaltanut kertoa avokille. Piilottelen ruokaa, käyn kaupassa hakemassa herkkuja aina kun avokki on poissa kotoa. Usein kerron meneväni lenkille, mutta oikeasti suuntaan läheiseen pikaruokapaikkaan! Ja sitten avokki vielä ihmettelee, miksi vain lihon koko ajan. Hänen nähdensä syön hyvin terveellisesti. Inhottaa tämä valehtelu, mutta kierrettä on hyvin, hyvin vaikea katkaista. Kohtalotovereita?
Salailu puolisolta
3
481
Vastaukset
- pallopulla
Salailu jatkuu edelleenkin, vaikka avokkini on jo tiennyt parisen vuotta. Ja siis pystyn hänelle kertomaan asiasta, mutta silti minun pitää salailla ja valehdella...sairasta.
- pallopulla
että vaikka luulisi sen ketomisen lopettavan salailun ei se mennyt minun kohdalla ainakaan niin...
- fdhdfh
pallopulla kirjoitti:
että vaikka luulisi sen ketomisen lopettavan salailun ei se mennyt minun kohdalla ainakaan niin...
Helpompaa sinulle olisi henkisesti olla rehellinen ja lopettaa salailu. Poikaystäväni alkoi ihmetellä keksipakettien häviämistä yms.. kunnes kerroin. Ei hän oikein ymmärtänyt mutta ei hän minua syyllistänytkään. Lihoin 30 kiloa suhteen aikana mutta hän hyväksyy minut sellaisena kuin olen.
Kaikki oli paljon huonommin niinä aikoina kun ahmin ja yritin pitää asiaa salassa,koska asian pitäminen salassa lisäsi vain stressiä ja oloni oli vielä surkeampi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352196
- 841293
- 561278
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631161
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39874Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122759- 31721
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21562