millaisia vesimies miehet oikein ovat luonteeltaan?entä sopiiko kaksosnainen ja vesimiesmies yhteen?ja yksi kysymys vielä:pääsevätkö vesimiesmiehet(kun he ovat lähes rakastuneet)nopeasti yli entisestä?
vesimies mies ja kaksos nainen
7
3118
Vastaukset
- vesipoitsu
Me vesimiehet ollaan suht lepposia ja aika boheemeitakin ajoittain.Tarvitaan myös tilaa,joten mustasukkanen tuskin on ihanneluonne...päinvastoin...karkuun ja nopeesti.Jos mulla on ollut suhde joka loppuu,pystyn kyllä toipumaan suht nopiaan,koska ajattelen hyvin realistisesti ja ymmärrän,ettei se typy ollut mua varten...eli parempaa tulossa.Mutta jos oikein rakastuu ja menee poikki syistä mitä ei tiedä,,,se kalvaa,koska en "pysty" tavallaan jatkamaan,jos mietin miksi?Unohdan kyllä aikanaan,mutta aika-ajoin pysähdyn pohtimaan jälleen,miksi?Toivon löytäväni asioihin vastauksia,jotta ymmärtäisin miksi asioita tapahtuu ja mitä tarkoitusta siitä oli juuri minulle....monimutkaista?Ei vaan vesimies haluaa pohjimmiltaan aina ymmärtää....
- netta
Miten tunnistaa vesimiespoitsun olevan ihastunut tai jopa rakastunut?
- kaksosnainen
se onkin niin hassua,etten mä ollut mitenkään epätavallisen mustasukkainen.tämä kyseinen jätkä oli lähes enemmän mustasukkainen musta kuin mä siitä.ihan sillai "normaalisti" mustasukkainen.se kyllä kertoi,että baareissa muut likat tulee halailemaan ja pussailemaan(mut ne on vaan kavereita),mutta sanoin,että ei siinä mitään kunhan se pysyy siinä kaveripuolella ja että teenhän mä ite sitä samaa.. :) ja sillä tavoin saatiin nää kuviot selviksi.en mitenkään ollu liian omistushaluinen,mustasukkainen ja annoin todellakin omaa aikaa ja paljon,koska tarvitsen itse sitä yhtä runsain määrin.sehän mut jätti,joten parhaiten se tietää syynsä tähän meidän eroon.siitä oon varma,ettei hän oo mua vielä unohtanut ja jotain tunteitakin vielä on.eron syy ei ainakaan ollu toinen nainen,vaan jätkä ei ollu vielä valmis seukkaamaan(vaikka en edes vaatinut sitä!).huomaan hänen vielä ajattelevan mua sen katseesta ja eleistä ym.sen vaan tuntee,varsinkin jos on tarpeeksi lähellä toista,vaik jossain porukassa juttelemassa,niin siinä on semmonen tietty jännite koko ajan päällä,ei mitenkään epämukava vaan semmonen hassu "side"..ja tästä erostakin on kulunut jo kohta 4kk(eikä hänellä toista naista koko aikana
- kaksosnainen
kaksosnainen kirjoitti:
se onkin niin hassua,etten mä ollut mitenkään epätavallisen mustasukkainen.tämä kyseinen jätkä oli lähes enemmän mustasukkainen musta kuin mä siitä.ihan sillai "normaalisti" mustasukkainen.se kyllä kertoi,että baareissa muut likat tulee halailemaan ja pussailemaan(mut ne on vaan kavereita),mutta sanoin,että ei siinä mitään kunhan se pysyy siinä kaveripuolella ja että teenhän mä ite sitä samaa.. :) ja sillä tavoin saatiin nää kuviot selviksi.en mitenkään ollu liian omistushaluinen,mustasukkainen ja annoin todellakin omaa aikaa ja paljon,koska tarvitsen itse sitä yhtä runsain määrin.sehän mut jätti,joten parhaiten se tietää syynsä tähän meidän eroon.siitä oon varma,ettei hän oo mua vielä unohtanut ja jotain tunteitakin vielä on.eron syy ei ainakaan ollu toinen nainen,vaan jätkä ei ollu vielä valmis seukkaamaan(vaikka en edes vaatinut sitä!).huomaan hänen vielä ajattelevan mua sen katseesta ja eleistä ym.sen vaan tuntee,varsinkin jos on tarpeeksi lähellä toista,vaik jossain porukassa juttelemassa,niin siinä on semmonen tietty jännite koko ajan päällä,ei mitenkään epämukava vaan semmonen hassu "side"..ja tästä erostakin on kulunut jo kohta 4kk(eikä hänellä toista naista koko aikana
mulle hän ei koskaan suoraa kasvotusten sanonut,että välittää musta(en itekkään sanonut)mutta jätkän paras kaveri oli sanonu,että tämä on ihan rakastunut.ymmärsittekö?ja viesteissä hän antoi ymmärtää,että on rakastunut(kirjotti viestin loppuun sen tai muuta semmosta vaistaavaa..).en mä nyt sillä,että se olis ihan täydestä sydämestään mua rakastanu,mut sen mä tiedän,että jotain syvempää se oli kuin pelkkää ihastumista. :) että tämmöstä..
- vessari
kaksosnainen kirjoitti:
mulle hän ei koskaan suoraa kasvotusten sanonut,että välittää musta(en itekkään sanonut)mutta jätkän paras kaveri oli sanonu,että tämä on ihan rakastunut.ymmärsittekö?ja viesteissä hän antoi ymmärtää,että on rakastunut(kirjotti viestin loppuun sen tai muuta semmosta vaistaavaa..).en mä nyt sillä,että se olis ihan täydestä sydämestään mua rakastanu,mut sen mä tiedän,että jotain syvempää se oli kuin pelkkää ihastumista. :) että tämmöstä..
Uskotko,mutta vesimiehet ei tavallaan uskalla kertoa tunteistaan,kun se on pelottavaa olla kiinni toisessa,kun toinen puoli kaipaa riippumattomuutta...mutta jos toinen järkähtämättä "jaksaa" vesimiehen luottamusta kasvattaa ja pysyy lähellä,niin vesimies on yllätys kyllä,erittäin avoin...mutta vain jos luottaa täysin..uskon että olit erittäin tärkeä hänelle ja olet edelleen.Koitappa lähestyä uudestaan(mikäli on halua)Ihan pyyteettömästi,ilman vaatimuksia kaverina ja käy tervehtimässä ja puhu kaikesta muusta kuin menneestä ja vielä kun lähdet ennen kuin vesimies ja iloisesti sanot kuinka kiva oli nähdä.(vaikka olisi kiva rupatella pidempäänkin)Voin vakuuttaa,että vesimiehen kiinnostus on herännyt.Kaikkea hyvää kevääseen ja kyllä kaikesta huolimatta jossain on joku meille kaikille...myös sinulle.:)
- Jii
Seuraavassa hyvin lyhyesti henkilökohtaisia kokemuksia: 1) Kaksonen on aikalailla perfect match veskarille. 2) Veskari ei pääse helposti yli vahvasta rakkaudesta. Näin ainakin mulla. Vaikka toisaalta kuka nyt todella _isosta_ jutusta pääsisikään... Niin, ja se nainen oli tottakai kaksonen ;)
- kaksosnainen
kiitosta paljon vastauksista!!mun mielestä kans veskarit on perfect match kaksosille.. :) toivottavasti vaan tämä kyseinen vesimiesmies huomais sen mahdollisimman pian. :D
te veskarit osaatte sit olla älyttömän hurmaavia ja rakastettavia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain647556Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242979- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1221502Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711451- 1321182
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774