Kertokaa joku minkälainen paikka on Talvikangas asua ja millaiset yhteydet keskustaan, kempeleeseen yms.. kiitos!
Talvikangas?
6
6605
Vastaukset
- HOj
Hei
vähän on syrjässä, naapurissa hönttämäessä kaupat ja palvelut.
Hyvää: hiljainen lähiö jos et asu nuorisoasuntolan vieressä.
Tukkoinen kuusamontie vetää huonosti ruuhka-aikaan mutta muuten kyllä sujuvasti pääsee kempeleen suuntaan. Oma auto on luonnollisesti oltava jos meinaa asua lähiössä jossa ei ole kauppoja.- muuttaja
päin tämä nuorisoasuntola sijaitsee ?
- pirjo
muuttaja kirjoitti:
päin tämä nuorisoasuntola sijaitsee ?
heippa
Kyselit talvikankaasta.
k-kauppa on n.1km päässä ruskossa. se on kolmen k:n kauppa. lähimpään apteekkiin on n. 3 km, se on myllyojalla. siinä on myös ostari, jossa on kauppoja, kuppiloita,kioski. Se hönttämäki on ihan lähellä ja siellä on kauppa myös.
ulkomuistista en muista mikä linja-auto/bussi kulkee talvikankaalta tuiraan. Oulussa kaikki linja-autot/bussit tuiran kaupungin osan kautta. Tuirassa voit vaihtaa linja-auto/bussia kempeleeseen menevään.
Talvikangas on uusi asuin alue n 5 km oulun keskustasta. Siellä on omakotitalo aluetta ja pienkerrostaloja. Kokoajan rakennetaan lisää. eli alue on kehittyvä paikka. Tällä hetkellä kuusamon tie vetää huonosti mutta erkkolansillan kautta kaupunkiin kulku on vaivatonta. Talvikankaalta kun lähtee ja menee ruskon liittymän kautta niin siinä on liikkevalot ja se vetää ihana hyvin. Jos sinulla on oma auto niin kempeleeseen menee 15- 25 min ajo matkaa( mihin päin kempeleeseen.
menet).
Kasvava alue hyvin lähellä oulun keskustaa. Koskilinjat on paikallinen linja-auto yhtiö joka liikkenöi talvikankaallekkin. käy heidän sivuillaan niin tiedät esim lija-autojen aika taulut.
jos olet muuttamassa Ouluun , niin tervetuloa. Pieni kiva kaupunki asua. Olen itse 40 vuottaasunut oulussa
ja mikä parasta Kärpäthän on hallitseva suomenmestari jääkiekossa. ja tulet huomaan, että jääkiekko on on kova asia Oulussa.
terkuin Pirjo - vähättelet
pirjo kirjoitti:
heippa
Kyselit talvikankaasta.
k-kauppa on n.1km päässä ruskossa. se on kolmen k:n kauppa. lähimpään apteekkiin on n. 3 km, se on myllyojalla. siinä on myös ostari, jossa on kauppoja, kuppiloita,kioski. Se hönttämäki on ihan lähellä ja siellä on kauppa myös.
ulkomuistista en muista mikä linja-auto/bussi kulkee talvikankaalta tuiraan. Oulussa kaikki linja-autot/bussit tuiran kaupungin osan kautta. Tuirassa voit vaihtaa linja-auto/bussia kempeleeseen menevään.
Talvikangas on uusi asuin alue n 5 km oulun keskustasta. Siellä on omakotitalo aluetta ja pienkerrostaloja. Kokoajan rakennetaan lisää. eli alue on kehittyvä paikka. Tällä hetkellä kuusamon tie vetää huonosti mutta erkkolansillan kautta kaupunkiin kulku on vaivatonta. Talvikankaalta kun lähtee ja menee ruskon liittymän kautta niin siinä on liikkevalot ja se vetää ihana hyvin. Jos sinulla on oma auto niin kempeleeseen menee 15- 25 min ajo matkaa( mihin päin kempeleeseen.
menet).
Kasvava alue hyvin lähellä oulun keskustaa. Koskilinjat on paikallinen linja-auto yhtiö joka liikkenöi talvikankaallekkin. käy heidän sivuillaan niin tiedät esim lija-autojen aika taulut.
jos olet muuttamassa Ouluun , niin tervetuloa. Pieni kiva kaupunki asua. Olen itse 40 vuottaasunut oulussa
ja mikä parasta Kärpäthän on hallitseva suomenmestari jääkiekossa. ja tulet huomaan, että jääkiekko on on kova asia Oulussa.
terkuin PirjoTalvikankaalta on Ruskon K-Kauppaan (nykyisin jo Supermarket) n. 3km, myllyojalle on n. 5km, hönttämäelle on 1.5km. Keskustaan on taasen 7.5km. Nämä vaihtelee toki missä päin Talvikangasta asuu, mutta suunnilleen keskellä Talvikangasta nämä pitävät jotenkuten paikkansa. Ja viestihän oli vanha mutta joku saattaa sen edelleen lukea...
- nnn
Itse olen asunut huonesuolla talvikankaan "vieressä" 3 v. ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Omasta mielestä tämä on rauhallista aluetta. Huonesuolla on lähikauppa ja ruskon k- kauppa on lähellä. Eikä kuusamontie ole ruuhkainen kuin 4:n aikaan, kuten muuallakin on ruuhkaa silloin. Bussit kulkee ½ tunnin välein. En ole varma mutta minusta tuntuu, että 9 bussi menee kempeleeseen asti, kannattaa ottaa selvää!
- ökkö
menee 9 kempeleeseen asti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1602108Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3101793- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois811254Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671170
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972