Ihmisillä on unelmia, kaikenlaisia.
Omani on tänään askeleen lähempänä toteutumistaan.
Kohtasin tänään ihmisen, jonka oma unelma oli nähtävissä, toteutunut ja hänelle kerroin omastani.
Sain numeroita ja yhteystietoja, kullankalliita ja niinpä unelmani on askeleen lähempänä ....
Tällaiset on isoja unelmia, niitä haudotaan vuosikausia ja odotetaan sopivaa aikaa toteuttaa.
Ja sitten, joku päivä, sinä vain hymyilet yksiksesi ja olet han repeämispisteessä ;)))
Jotain on viimeinkin tulossa tähän suuntaan ;) Intohimo, oli jo miltei unohtunut sana.Tänään se puhkesi taas kukkaan ;)))
Jeeei!!!
Unelma
37
233
Vastaukset
- HTZA
on täysin ymmärtämätön!
Toivoisin että kirjoitat uudelleen.
H.- Anjaniina
mutta minulla ei ole nyt järkeviä sanoja, vaan satakielet laulaa pihalla ;)))
Anjaniina kirjoitti:
mutta minulla ei ole nyt järkeviä sanoja, vaan satakielet laulaa pihalla ;)))
Mitenkähän päin pitelet sitä lintukirjaa käsissäsi...
Mutta toisaalta niinkin on että jos ei unelmiaan toteuta ei koskaan pääse niistä eroon. Se taas on edellytys mielenrauhan saavuttamiselle.- Anjaniina
yohuuhkaja kirjoitti:
Mitenkähän päin pitelet sitä lintukirjaa käsissäsi...
Mutta toisaalta niinkin on että jos ei unelmiaan toteuta ei koskaan pääse niistä eroon. Se taas on edellytys mielenrauhan saavuttamiselle.mutta etkö ollenkaan kuule tuota tirskutusta ja pienten tiukujen helinää ;)))
Voi kun maailma on suloinen!!
Eikä unelmista pidä päästä eroon, ne pitää vaan toteuttaa ;)
Kun on päämäärä johon tiukasti pyrkii, on mielihyvä suunnaton kun sen saavuttaa.
Sääliks käy rikkaita, niiden unelmat toteutuu sormen napsauksella, eikä se ole enää saavuttamisen arvoista? Anjaniina kirjoitti:
mutta etkö ollenkaan kuule tuota tirskutusta ja pienten tiukujen helinää ;)))
Voi kun maailma on suloinen!!
Eikä unelmista pidä päästä eroon, ne pitää vaan toteuttaa ;)
Kun on päämäärä johon tiukasti pyrkii, on mielihyvä suunnaton kun sen saavuttaa.
Sääliks käy rikkaita, niiden unelmat toteutuu sormen napsauksella, eikä se ole enää saavuttamisen arvoista?Kyllä korvissa kaikenlaista surinaa ja pörinää kuuluu kun yötyön jälkeen on vain pari tuntia nukkumaan ehtinyt.
Juu, toteuttaminen on just sitä eroon pääsemistä, sillä ne muuttuvat tavallaan hengestä lihaksi, ideasta elämykseksi. Omien unelmien kanssa etenen ihan suunnitelman mukaan, askel kerrallaan. Jos ei maailmanloppu yllätä, luulen, että jää hyvin aikaa sille mielenrauhallekin. Se on mahdollisesti lopullinen unelmani mutta jos sen noin määrittelisin, en sitä saavuttaisi.- Anjaniina
yohuuhkaja kirjoitti:
Kyllä korvissa kaikenlaista surinaa ja pörinää kuuluu kun yötyön jälkeen on vain pari tuntia nukkumaan ehtinyt.
Juu, toteuttaminen on just sitä eroon pääsemistä, sillä ne muuttuvat tavallaan hengestä lihaksi, ideasta elämykseksi. Omien unelmien kanssa etenen ihan suunnitelman mukaan, askel kerrallaan. Jos ei maailmanloppu yllätä, luulen, että jää hyvin aikaa sille mielenrauhallekin. Se on mahdollisesti lopullinen unelmani mutta jos sen noin määrittelisin, en sitä saavuttaisi.pitää olla perustila.
Silloin nukkuu hyvin yönsä, kun ei ole mitään kaduttavaa.Ei näe painajaisia.
Mutta unelmat...ne unelmat..
Voisiko niitä sinun tapauksessasi kuvata sanalla päämäärä.
Josko ymmärrät sen paremmin.
Sinullakin harrastuksessasi päämäärä?
Mikä?
Kun kaikki on saavutettu? Anjaniina kirjoitti:
pitää olla perustila.
Silloin nukkuu hyvin yönsä, kun ei ole mitään kaduttavaa.Ei näe painajaisia.
Mutta unelmat...ne unelmat..
Voisiko niitä sinun tapauksessasi kuvata sanalla päämäärä.
Josko ymmärrät sen paremmin.
Sinullakin harrastuksessasi päämäärä?
Mikä?
Kun kaikki on saavutettu?Ei, kyllä ne päämäärät ovat konkreettisia ja helppoja saavuttaa kun vain resurssit saa haalittua.
Unelmani ovat kertaluokkaa abstraktimpia ja mielenrauha vielä niitä pykälää ylempänä, käsitän sen hieman zeniläisittäin tilana missä ei enää ole mitään toivottavaa, odotettavaa tai unelmoitavaa. Kunhan on. Eikä sekään lopulta ole niin tärkeää.- Anjaniina
yohuuhkaja kirjoitti:
Ei, kyllä ne päämäärät ovat konkreettisia ja helppoja saavuttaa kun vain resurssit saa haalittua.
Unelmani ovat kertaluokkaa abstraktimpia ja mielenrauha vielä niitä pykälää ylempänä, käsitän sen hieman zeniläisittäin tilana missä ei enää ole mitään toivottavaa, odotettavaa tai unelmoitavaa. Kunhan on. Eikä sekään lopulta ole niin tärkeää.nyt taisit saada minut tarkentamaan aloitustani.
Ehkäpä sen olis tosiaan pitänyt olla pikemminkin päämäärä.
Mielenrauhaa...lähestyn hiukan arkisemmin.
Minulle se on tila, jossa ei ole mitään kaduttavaa, kun on yrittänyt parhaansa.
Käsittäkööt muut ihmiset sen, niinkuin haluavat sitten.
Sillä eihän voi olla vastuussa vastapuolen reaktioista, jos sellaisia yleensä on.
Mietiskelijäksi alkaakseen, saavuttaakseen noin seesteisen tilan, mielstäni, pitäs luopua kaikesta.
Ei silti huono päämäärä sekään.
Olen iloinen puolestasi. Joskus ne unelmat täyttyvät ihan yhtäkkiä ja ihan vahingoissa. Minäkin olen iloinen ja onnellinen tänään.
- Anjaniina
hyvä miel.
Kiva ;)
Joskus kurjanakin päivänä , voi aurinko yllättäen paistaa pilven raosta.
Sen sijaan että haukuttas naisia tai miehiä tietyn ikäisiä, voidaan puhua ihanista asioista ;) Anjaniina kirjoitti:
hyvä miel.
Kiva ;)
Sen sijaan että haukuttas naisia tai miehiä tietyn ikäisiä, voidaan puhua ihanista asioista ;)Kaikille niitä tulee eteen joskus, niitä ihaniakin asioita, pienenä kiitävänä hetkenä jos ei pitempään. Harmi vaan jos ymmärtää sen vasta jälkeenpäin, liian myöhään. Pienestä ihanasta asiasta pitää heti ottaa kiinni.
- Anjaniina
miljoona kirjoitti:
Kaikille niitä tulee eteen joskus, niitä ihaniakin asioita, pienenä kiitävänä hetkenä jos ei pitempään. Harmi vaan jos ymmärtää sen vasta jälkeenpäin, liian myöhään. Pienestä ihanasta asiasta pitää heti ottaa kiinni.
siihen kieriskelemään kuin mutakylpyyn.
;))) - hairioilmoitus
Anjaniina kirjoitti:
hyvä miel.
Kiva ;)
Sen sijaan että haukuttas naisia tai miehiä tietyn ikäisiä, voidaan puhua ihanista asioista ;)No mulla elämä soljuu, ja on jo pitkään soljunut, suoraan sanottuna päin persettä.
Sen verran epäitsekkyyttä kuitenkin löytyy että osaan iloita toisten onnistumisista! Elikkä hyvä Anjaniina jos pitkän pilvisen kauden jälkeen sulle elämä hymyilee. Ota asiasta kaikki irti; keväästä ja tulevasta kesästä. Iloisia hetkiä ei liikoja elämässä ole.
Mutta muista että ihmissuhdeasioissa on pidettävä jalat tukevasti ilmassa ja pää pilvissä :/ hairioilmoitus kirjoitti:
No mulla elämä soljuu, ja on jo pitkään soljunut, suoraan sanottuna päin persettä.
Sen verran epäitsekkyyttä kuitenkin löytyy että osaan iloita toisten onnistumisista! Elikkä hyvä Anjaniina jos pitkän pilvisen kauden jälkeen sulle elämä hymyilee. Ota asiasta kaikki irti; keväästä ja tulevasta kesästä. Iloisia hetkiä ei liikoja elämässä ole.
Mutta muista että ihmissuhdeasioissa on pidettävä jalat tukevasti ilmassa ja pää pilvissä :/Ja riippuu siitä, mihin sitä vertaa.
- Anjaniina
hairioilmoitus kirjoitti:
No mulla elämä soljuu, ja on jo pitkään soljunut, suoraan sanottuna päin persettä.
Mutta muista että ihmissuhdeasioissa on pidettävä jalat tukevasti ilmassa ja pää pilvissä :/kiitoksii kovasti ;)
Niitä pilvisiis kausii ei kauheasti oe ollut, mut aina se on huippu, kun jotain saa aikaan.
Täs ei ole kyse ollenkaan ihmissuhdejutuista.
Vaan tuleva juttu on enemmän tekemisis ihmisen tekemän tekniikan kans ;)
Sitäkin voi jumaloida ja se ei petä ;)
Ihmissuhteet, niissä vain itsensä haavoittaa..joten antaa olla ;)
Mitäs jos...eläisit vain itsellesi ;)
- GloriaJoy
ja intohimollesi. Toivottavasti on mieleisesi :-)
Miutki on löydetty, ihminen sellainen löys ja taitaa tykätäkkii ja on miul vaan niin hyvä olo ja miel et en ossaa ees unelmoida.- Anjaniina
joku pitkäkestoinen toive tai unelma.
Joka odottaa täyttymistään.
Onhan?
Vai löysitkö sen kerralla... kumppanista? - GloriaJoy
Anjaniina kirjoitti:
joku pitkäkestoinen toive tai unelma.
Joka odottaa täyttymistään.
Onhan?
Vai löysitkö sen kerralla... kumppanista?tuntuu et miu on kypsyneiden unelmien omenapuun alla poimimassa satoa :-) ja siinä on ilosia yllätyksiä lisukkeena.
- Anjaniina
GloriaJoy kirjoitti:
tuntuu et miu on kypsyneiden unelmien omenapuun alla poimimassa satoa :-) ja siinä on ilosia yllätyksiä lisukkeena.
elämä on täyteläistä ja nautit joka hetkestä ;)
Onnellinen sinä.
- vasso-Q
En ole kade hah-hah, koska koin miltei samanlaisen tunteen eilen. Se oli tehnyt tuloaan jo pidemmän aikaa, mutta otti piiiitkän harppauksen lähemmäs toteutumistaan. Kun tarpeeksi kauan jaksaa odottaa tilaisuus tulee ja silloin siihen on iskettävä kiinni. Vielä on monta epävarmuutta edessä, mutta kenties, kenties.
- Anjaniina
täällä.
Toteutuminen antaa odottaa vielä itseään, mutta se on jo käsinkosketeltavissa, miltei ;))) - vasso-Q
Anjaniina kirjoitti:
täällä.
Toteutuminen antaa odottaa vielä itseään, mutta se on jo käsinkosketeltavissa, miltei ;)))Onhan minulla kaksikin odotusta ja toisen pystyn itse toteuttamaan jopa ensi viikolla, mutta joskos kuitenkin tämän pitkään odotetun saan kiinni vihdoin. Unelman toteutuminen on jonkun loppu ja toisen alku. Varmaan tulen tuntemaan haikeuttakin. Joskus tuntuu että matka on parempi kuin päämäärään tulo.
- Anjaniina
vasso-Q kirjoitti:
Onhan minulla kaksikin odotusta ja toisen pystyn itse toteuttamaan jopa ensi viikolla, mutta joskos kuitenkin tämän pitkään odotetun saan kiinni vihdoin. Unelman toteutuminen on jonkun loppu ja toisen alku. Varmaan tulen tuntemaan haikeuttakin. Joskus tuntuu että matka on parempi kuin päämäärään tulo.
onkin, yhden matkan loppu.
Monta niitä matkaa ei elämässä ole, näin isoja ja huikaisevia.
Minullaon sellainen tunne, että vaivalloisen matkan kruunaa saavutus.
Sitä voi silittää ja sanoa, hear now, my babe. - vasso-Q
Anjaniina kirjoitti:
onkin, yhden matkan loppu.
Monta niitä matkaa ei elämässä ole, näin isoja ja huikaisevia.
Minullaon sellainen tunne, että vaivalloisen matkan kruunaa saavutus.
Sitä voi silittää ja sanoa, hear now, my babe.Sinulla on konkreettinen tulos, minulla abstrakti (tjn). Miltei riemuissani voin kertoa, että saatanpa saada pitkäaikaisen vääryydeteon pieneltä osin estettyä. Itse en siitä kostu mitään, en rahaa enkä mainetta. Mutta jos edes kerran kunnon kelmin saisin kampitettua edes yhden pienen vääryyden kohdalla. Minussa elää pieni poliisi. Hyvin pieni.
- Anjaniina
vasso-Q kirjoitti:
Sinulla on konkreettinen tulos, minulla abstrakti (tjn). Miltei riemuissani voin kertoa, että saatanpa saada pitkäaikaisen vääryydeteon pieneltä osin estettyä. Itse en siitä kostu mitään, en rahaa enkä mainetta. Mutta jos edes kerran kunnon kelmin saisin kampitettua edes yhden pienen vääryyden kohdalla. Minussa elää pieni poliisi. Hyvin pieni.
päämäärä sekään.
Vääryyttä on paljon maailmassa.
Vain optimisti voi kuvitella sen kampittavansa.
Vääryys on yhtä vanha kuin ihmisen oma luonto ;) pelkään pahoin.
Mutta jos siitä pienen palan kukistat, niin onnea ;) - vasso-Q
Anjaniina kirjoitti:
päämäärä sekään.
Vääryyttä on paljon maailmassa.
Vain optimisti voi kuvitella sen kampittavansa.
Vääryys on yhtä vanha kuin ihmisen oma luonto ;) pelkään pahoin.
Mutta jos siitä pienen palan kukistat, niin onnea ;)Jotkut tekevät ja jotkut valittavat. *Ei voi kun valittaa ja surra suuresti, kun vääryys vallan saa ja pahuus paisuupi* En tiedä riimin kirjoittajaa, mutta oikeuslaitoskaan ei paljon aikaan saa, mutta pienet ihmiset joskus edes pieneltä osin. No se on ammattitauti, että näkee väryyden eikä sille mitään voi, paitsi joskus.
Oi, miten kuitenkin syystä tai toisesta osaan eläytyä tunnelmaasi. Niin naivilta kun kuulostaakin, onnitteluni. - Anjaniina
vasso-Q kirjoitti:
Jotkut tekevät ja jotkut valittavat. *Ei voi kun valittaa ja surra suuresti, kun vääryys vallan saa ja pahuus paisuupi* En tiedä riimin kirjoittajaa, mutta oikeuslaitoskaan ei paljon aikaan saa, mutta pienet ihmiset joskus edes pieneltä osin. No se on ammattitauti, että näkee väryyden eikä sille mitään voi, paitsi joskus.
Oi, miten kuitenkin syystä tai toisesta osaan eläytyä tunnelmaasi. Niin naivilta kun kuulostaakin, onnitteluni.muistaa että pelkkä valittaminen ei vie mihinkään.
Vaan jos valitat...esitä myös asiasta parannusehdotus.
Muuten ei oikeutta valittaa.
Kiitos, tiedän et kirjoitat tunnelmasi.
Joskus vielä näytän sinullekin, miltä unelma lopussa näyttää..
;) ma babe... - vasso-Q
Anjaniina kirjoitti:
muistaa että pelkkä valittaminen ei vie mihinkään.
Vaan jos valitat...esitä myös asiasta parannusehdotus.
Muuten ei oikeutta valittaa.
Kiitos, tiedän et kirjoitat tunnelmasi.
Joskus vielä näytän sinullekin, miltä unelma lopussa näyttää..
;) ma babe...Tuskin jaksan odottaa ja luulen, että osaan vain hämmästellä tulostasi. Se ei estä minua iloitsemasta kanssasi.
- Anjaniina
vasso-Q kirjoitti:
Tuskin jaksan odottaa ja luulen, että osaan vain hämmästellä tulostasi. Se ei estä minua iloitsemasta kanssasi.
odottaan ens kesään ;)
Silloin se materialisoituu ;)
Joidenkin mielestä se on iso juttu, toiset vilkasee, eikä ymmärrä mitään
Mut niin aina, sellainen maailma on ;)))
- Sol57
:))))Upeeta....aina kandee uskoa tulevaan ja Onnea myös...
tsau:Friidu- Anjaniina
joskus sitten. laitan sen myös kuviksi, galleriaan ;)
- Yxitypy
unelman lopulliseen toteutumiseen :=))
Mulla on ollut pidemmän aikaa yks pieni unelma.
Saada keittiö kaapistot siivottua, ja nyt työ on tehty. Näitä pikkuisia unelmia on vähän väliä, mutta on mulla yksi vähän isompikin unelma, jonka olen vakaasti päättänyt vielä toteuttaa.
Noh..voinpa sen kertoakin.
Suunnitelmissa olisi muutaman vuoden sisälllä myydä talo, ostaa kesämökki jostain päin etelä-suomea, jossa asuisi keväästä syksyyn ja kaikki talvet jossain lämpimässä.- Anjaniina
on ollut itselläkin mielessä.
Mut...
Siinä pitää ottaa huomioon, et olis lähellä tietä ja se ei ole kiva.
Sillä ne lumityöt..ja muu huolto mikä mökin lämpimänäpitoon liittyy
Juu, mökki olis kiva, mut mites kun voimat vähenee.
Pitäis olla joku luotettava naapuri jolla linko?
Itsellä on suuntaus, kokopåäiväisesti pois, maihin joissa ei lumesta ja kylmästä tartte väklittää.
Tää unelma on vielä jonossa, odottamassa vuoroaan. - Yxitypy
Anjaniina kirjoitti:
on ollut itselläkin mielessä.
Mut...
Siinä pitää ottaa huomioon, et olis lähellä tietä ja se ei ole kiva.
Sillä ne lumityöt..ja muu huolto mikä mökin lämpimänäpitoon liittyy
Juu, mökki olis kiva, mut mites kun voimat vähenee.
Pitäis olla joku luotettava naapuri jolla linko?
Itsellä on suuntaus, kokopåäiväisesti pois, maihin joissa ei lumesta ja kylmästä tartte väklittää.
Tää unelma on vielä jonossa, odottamassa vuoroaan.lunta mökin ympäriltä tarvii luoda, jos ei siinä talvisin asukkaan. Kyllä se kevät sitten lumet sulattaa :=))
Vai aiot ihan kokonaan pois.
En tiedä. Kuitenkin suomen kesä ja kevätkin ovat niin ihania, että ne mielellään olis täällä.
Se vaan huolestuttaa, kun tuo ilmasto on muuttunut ja muuttuu koko ajan, että jos takuuvarmaa lämmintä haluaa, olis mentävä aika kauaksi. - Anjaniina
Yxitypy kirjoitti:
lunta mökin ympäriltä tarvii luoda, jos ei siinä talvisin asukkaan. Kyllä se kevät sitten lumet sulattaa :=))
Vai aiot ihan kokonaan pois.
En tiedä. Kuitenkin suomen kesä ja kevätkin ovat niin ihania, että ne mielellään olis täällä.
Se vaan huolestuttaa, kun tuo ilmasto on muuttunut ja muuttuu koko ajan, että jos takuuvarmaa lämmintä haluaa, olis mentävä aika kauaksi.toki jossain Fuengirolassa tai Las Americasissa on enemmän lämmintä kuin täällä, mut...
Kun ihminen vanhenee, ei se kylmää kaipaa ja onhan täs jo tullut katsottua näitä Suomen oloja.
Ja ainahan maailmalta pääsee takas, jos alkaa kaduttaan...
Mikään ei oo ikuista...
- Meriläinen
Onneks olkoon :))
Olen iloinen puolestasi. Intohimo on ihana sana kun on oikein innostunut jostain.
Olen itse saanut toteuttaa unelmiani pitkällä aikavälillä, ja ne oli meikäläisen mittapuun mukaan isoja.
Joku olisi voinut ajatella mutta noinhan tekee kuka vaan ja joka päivä mutta mulle tosi tärkeitä juttuja.
Nyt on pari pienempää unelmaa teon alla.
Ja tietysti se ikuinen hirsitalo meren rannalla, se on sellainen että jos toteutuu niin pyllähän pyrstölleni.
Mutta kaikkihan on mahdollista, enkä ole sitäkään haudannut jostain syystä :))- Anjaniina
ontohimo ;))
mIltei jo jäi unhoon, mut tänään, toisen kans jutellessa, se palasi ja meille löytyi yhteinen sävel.Hän sai minut innostumaan ja kertomaan menneistä ;))
Voitiin vain onnitella toisiamme suorituksistamme ;))
Kumma miten liekki hiipuu ja sit se yhtäkkiä löytyy taas, sit muistaa miks se on näin...
Miks hautaisit.
Oma mökki ja merisen suolainen ilma, joka miltei maistuu suussa, siinä on tavoittelemisen arvoista ;))
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu832032Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3941811- 591808
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1691475Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle681354Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101350Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä751317- 671253
Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141123KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1011107