Katselin netistä näitä syömishäiriöitä, ja taitaa tämä BED kyllä olla minulla vaikka ei mitää virallista lausuntoa olekkaan.... Mutta asiaan: Olen 20v mies, n.180 pitkä ja paino tällä hetkel sen 83-85kg. Ylä-asteella mulla alkoi erittäin paha ahmiminen, kun pienestä kylästä isonpaan kouluun menee opiskelee, niin kyllä sitä kiusatuks tuli, ja alkoi sipsit kummasti maistua. Pahimmillani painoin n.100kg
Amiksen aikoihin sain tyttöystävän, joka itsetuntoa kohotti, ja hänen kannustuksella sain laihutettua n. 14 kiloa. Naisasiat ollut sen jälkeen ylä ja alamäkiä kun tullu pettymyksiä, ja siinä on tullut taas välillä lihottua ja välil laihuttua.
Töissä ollessani pääsin ns tekemisen makuun, töiden ohella kävin lenkillä, kuntoilin muuten, ja paino laski. Muistaakseni jossain vaiheessa painoin sen 70kg.
Mutta eipä sitä kauaa kestäny. Töistä kun potkut tuli niin alamäki alkoi, kunnon ahminen taas alkoi.... sipsejä ja karkkei ja limsaa ja jäätelöä.... Pelkään että taas alkaa se 100 kiloa tulemaan, housut ja muut vaatteet alkaa käydä pieniks, ei enää viitsi mennä niin paljon ulos, viihteelle, muuten vaan hengailee kun alkaa häpeämään itseään ja kehoaan....
Oksentamista olen yrittänyt ruuan syönnin jälkeen mutta ei onnistu millään....
Että tällaista tällä kertaa.... Osa kavereista taas sellaisia että mättävät helvetisti ruokaa ja niillä ei näy missään, itsellä tuntuu että jo ruuan näkeminen lihottaa.... :'/
Masentaa ja pahasti, ja kun ei tunnu mikään auttavan niin eikun jääkaapille.... :(
Oli pakko avautua tässä kun on nyt niin vaikeeta, toivottavasti ymmärrätte.....
Jojo-efekti....
Pelkää pahinta
0
380
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2764712Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343050Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit452894Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k362882Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771816Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061674Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 611438
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2201204