Siinä on kaksi yhdyssanaa jotka saavat mielikuvituksen liikkeelle.Mä luin eilen illalla lehdestä artikkelin ja innostuin heti.Eikä kyllä tarvinnut katua sitä kokeilua!Ensiksi mä vaihdoin jaloissani olevan sukkaparin toiseen.Heti tuli niin pirun mukava olo.Sitten mä heitin käytössäni olevat kävelykengät roskikseen ja työnsin jalkani lenkkareihin.Tosi hyvää teki kun pääsi lykkäämään kinttunsa vieraisiin kenkiin.En kyllä yhtään ihmettele että hommasta on tullut niin suosittu.Tää parinvaihto on tosi hienoa!Ainoa mikä mua tässä harmittaa on tämä ihmisen jalkojen määrä.Sillä jos mulla olisikin 6 paria jalkoja niin olisi kiva testata vielä sitä kimppakivaa.Mutta eihän sitä voi kaikkea saada...
Parinvaihto&Kimppakiva...
8
336
Vastaukset
- glaarrti
Tuo on ihan tosi, että jo pienikin muutos tuo ihmismielelle vaihtelua ... ja sekaannusta samalla....
Sukkien vaihtelu on ihan leikkisää, mutta miten tuo kenkien vaihtelu........ kuinka monta vierasta lenkkaria sulla on ja miten ne mennee sun vaihteluun .... ainii ne kaverit.... varo ettet saa sieniä niistä..
mun mielikivitus on nyt jalkopäässä, mutta tää on samalla yläpään juttuja...... molempi yyyök - GloriaJoy
kengistä puheen ollen niin jos tekee paljon jaloilla seisovaa tai liikkuvaa työtä niin töissä pitäisi vaihtaa puolessaväliä työpäivää tengät erilaisella korkokorkeudella olevaan kenkäpariin niin jalan lihakset saisivat haastetta ja vaihtelua ja pysyvät virkeämoinä ja joustavempina.
- riekkoriitta
Hauskaa että huumorikin vielä jaksaa kukkia näinä ainkeina aikoina!
Kiitos vaan mukavasta hetkestä :)
Juu, kyllä parinvaihtoon aina omat riskinsä sisältyy. Voi saada vaikka minkä sienitartunnan :/hyvin lohkastu!
joopa, mihin se kivanpito täältä otti ja hävis?
Kirjotetaan nyt jostain muusta välillä kuin kiusaamisesta ja vanhojen nostosta, näkyyhän taas nousevan urakalla.
En keksinyt mitään, josta ois voinut tehdä uuden alotuksen.
Paitsi tylsyyksiä, riittääkö teiän lähikaupoissa nakit vapuks, onko teilläpäin ollut paljon maastopaloja, meilläpä on.
Huoh, tylsäääääääääääääääääääääää...........................................
- Jumpstäökömps pömrmp
"Vieraissa käyminen". Herättää kummallisia ilmeitä kun kertoo käyneensä naapurissa vieraissa :DDDDDDDDDD
- Kaaleppi Kalapiirakk
"Nussia". Kun se nyt tarkoittaa sekä sukupuoliyhteyttä, sekä varastamista. Outoa, että ihan sanana noin kaunis nimitys ei oikein tarkoita mitään kivaa. Mieti "Nussia"...
- utelisa eirkki
tarkoittaa
"Juhannushanukas! ???? - Anjaniina
olis miltei jonkinsortin tuhatjalkanen?
Ja mietippä mitä maksaa tuhkulle vuodessa kengät.
Tuhat parii sandaalei
tuhat parii talvikenkii
tuhat parii kesäkenkii
tuhat parii korkkokenkii
jne...
Aika kallista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei91812Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1181176- 891175
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51973Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli225911Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63884Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253756- 81753
- 35699
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42653