Muutin tänään

Harjavaltaan

Helsingistä.

Hiljaiselta näyttää pieni kylä.

Mitähän Harjavallassa voisi tehdä lauantai-iltana?

13

824

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Junnttilan seinä

Tee kyltti että olet helssinkistä ja mene jakaa nimmareita torille.Voit samalla lausua runoja
      Torin löydät googlen avulla,se on lähellä rautatie/linja-autoasemaa millä pääset takaisin suureen maailmaan.
      Känniin pääset paikalisessa paarissa,senkin löydät kooklella.

• mahdollisuuksia on

Hiittenharju on mainio paikka harrastaa liikuntaa lauantai-iltaisinkin ja tänään siellä on erityinen liikuntatapahtuma.

• vakioasiakas

"Mitähän Harjavallassa voisi tehdä lauantai-iltana?"

Hmm.... Onpas erikoinen kysymys kerta kaikkiaan. Noo, minun järkeni tuotaa seuraavaa jos lähtökohtana on nolla ystävää:

- baariin
      - ulkoilemaan
      - ajelemaan autolla päämäärättömästi (pois Harjavallasta)
      - nysvää kotona (kirja, siivous, kokkaus, mässäily itsesäälissä, netti, tv, lemmikit yms. yms. yms.)
      - uuden asunnon etsintä jos paikka ei viihdytä
      - kaiken tämän paskan keksiminen itse, itseään niskasta kiinni ottaminen

• talvilauantait

Tanssilavojen ykköselle eli Valtatie Kakkoselle talvilauantaisin.

• ajatus positiiviseen

Yrittäkää ajatella positiivisesti. Harjavallassa on oikeastaan aikuisille enemmän puuhaa kuin lapsille.
      Aikuiset voivat esim. mennä baariin, vaikka pelimieheen tai holviin.

• ja tappelemaan

koitapa tätä h-valtalaisten ykkösharrastusta,varmasti viihdyt ja tutustut porukkaan

• psyk.pol.
        ja tappelemaan kirjoitti:

koitapa tätä h-valtalaisten ykkösharrastusta,varmasti viihdyt ja tutustut porukkaan

tutustupa psykiatriseen laitokseen, ei käy aika pitkäksi

• annettiin oikein
        psyk.pol. kirjoitti:

tutustupa psykiatriseen laitokseen, ei käy aika pitkäksi

kunnon kuva harjavaltalaisista. Ei kaikki ole noin ......... !Joten tervetuloa vaan. Ja nämä ikuiset mollaajat ja valittajat. Miksi asutte näin kurjassa kaupunkissa kuin Harjavalta. Muuttakaa herran tähden pois. Ei täällä ole pakko asua. Paitsi jolle olekkaan Harjavaltalaisia vaan naapuripitäjistä. Tekin pääsette tutustumaan Harjavallan sairaalaan. Joten apua hakemaan ihan reippaasti. Voisi olla tarpeen.

• Äääääcjb

Pelimies on kyllä ollut sulettu ko vuodesta 2012-2013😂

• ketjussa esiin-

tyneille.

Olen nyt asunut Harjavallassa kaksi viikkoa.

Olen tavannut muutamia ylilihavia naisia. No, en ole tynnyrialalla. Tynnyrit eivät kiinnosta. Naiset kylläkin.

Lidlin kassalla huomasin oikein sievän, nuoren huulikorullisen tytön.

K-marketin kassalla tytöt ovat aina olleet kohteliaita ja asiallisia.

Paikallisella kirpputorilla on töykeä naismyyjä.

Ketään ei vielä täällä tunne, koska ei ole ollut aikaa tutustua; olen aina töissä.

Lisää vihjeitä, kiitos!

• Nofu

Lähe ihmeessä kylille ja sitten naimaaan...

• Iisooookikkeli

Holvissa Hsarjavallassa sainn heti'pian pillua suosittelen ehdottomasti!!!! :-) jatänään saan taas lisäää' Vantaalla en saanut näinhyvin koska eivät pitäneet meistä afro amerikkalaisista mutta Kiitos kiitos harjavalta tykkäätte meistä afroista taitummista koitos pillustann

• Eura11

Älä olisi muuttanu :D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      34
      4011
    2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1533
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      1476
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1237
    5. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      130
      1011
    6. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      81
      1004
    7. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      254
      978
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      62
      949
    9. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      943
    10. Kaipaan sua, Jii

Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂
      Ikävä
      56
      785
    Aihe