Helsingistä.
Hiljaiselta näyttää pieni kylä.
Mitähän Harjavallassa voisi tehdä lauantai-iltana?
Muutin tänään
13
799
Vastaukset
- Junnttilan seinä
Tee kyltti että olet helssinkistä ja mene jakaa nimmareita torille.Voit samalla lausua runoja
Torin löydät googlen avulla,se on lähellä rautatie/linja-autoasemaa millä pääset takaisin suureen maailmaan.
Känniin pääset paikalisessa paarissa,senkin löydät kooklella. - mahdollisuuksia on
Hiittenharju on mainio paikka harrastaa liikuntaa lauantai-iltaisinkin ja tänään siellä on erityinen liikuntatapahtuma.
- vakioasiakas
"Mitähän Harjavallassa voisi tehdä lauantai-iltana?"
Hmm.... Onpas erikoinen kysymys kerta kaikkiaan. Noo, minun järkeni tuotaa seuraavaa jos lähtökohtana on nolla ystävää:
- baariin
- ulkoilemaan
- ajelemaan autolla päämäärättömästi (pois Harjavallasta)
- nysvää kotona (kirja, siivous, kokkaus, mässäily itsesäälissä, netti, tv, lemmikit yms. yms. yms.)
- uuden asunnon etsintä jos paikka ei viihdytä
- kaiken tämän paskan keksiminen itse, itseään niskasta kiinni ottaminen- talvilauantait
Tanssilavojen ykköselle eli Valtatie Kakkoselle talvilauantaisin.
- ajatus positiiviseen
Yrittäkää ajatella positiivisesti. Harjavallassa on oikeastaan aikuisille enemmän puuhaa kuin lapsille.
Aikuiset voivat esim. mennä baariin, vaikka pelimieheen tai holviin.- ja tappelemaan
koitapa tätä h-valtalaisten ykkösharrastusta,varmasti viihdyt ja tutustut porukkaan
- psyk.pol.
ja tappelemaan kirjoitti:
koitapa tätä h-valtalaisten ykkösharrastusta,varmasti viihdyt ja tutustut porukkaan
tutustupa psykiatriseen laitokseen, ei käy aika pitkäksi
- annettiin oikein
psyk.pol. kirjoitti:
tutustupa psykiatriseen laitokseen, ei käy aika pitkäksi
kunnon kuva harjavaltalaisista. Ei kaikki ole noin ......... !Joten tervetuloa vaan. Ja nämä ikuiset mollaajat ja valittajat. Miksi asutte näin kurjassa kaupunkissa kuin Harjavalta. Muuttakaa herran tähden pois. Ei täällä ole pakko asua. Paitsi jolle olekkaan Harjavaltalaisia vaan naapuripitäjistä. Tekin pääsette tutustumaan Harjavallan sairaalaan. Joten apua hakemaan ihan reippaasti. Voisi olla tarpeen.
- Äääääcjb
Pelimies on kyllä ollut sulettu ko vuodesta 2012-2013😂
- ketjussa esiin-
tyneille.
Olen nyt asunut Harjavallassa kaksi viikkoa.
Olen tavannut muutamia ylilihavia naisia. No, en ole tynnyrialalla. Tynnyrit eivät kiinnosta. Naiset kylläkin.
Lidlin kassalla huomasin oikein sievän, nuoren huulikorullisen tytön.
K-marketin kassalla tytöt ovat aina olleet kohteliaita ja asiallisia.
Paikallisella kirpputorilla on töykeä naismyyjä.
Ketään ei vielä täällä tunne, koska ei ole ollut aikaa tutustua; olen aina töissä.
Lisää vihjeitä, kiitos! - Nofu
Lähe ihmeessä kylille ja sitten naimaaan...
- Iisooookikkeli
Holvissa Hsarjavallassa sainn heti'pian pillua suosittelen ehdottomasti!!!! :-) jatänään saan taas lisäää' Vantaalla en saanut näinhyvin koska eivät pitäneet meistä afro amerikkalaisista mutta Kiitos kiitos harjavalta tykkäätte meistä afroista taitummista koitos pillustann
- Eura11
Älä olisi muuttanu :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569