CROSSI

pikkucrossaaja

Mikä olisi järkevä tapa aloittaa lapsen crossiharrastus, kun aloituskustannukset ovat niin pahuksen korkeat lajissa? Neuvokaa kokeneemmat!

12

1020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rent2wheels

      Usein tuo harrastus ei ole lapsen mieleen, tai ensimmäinen kaatuminen lopettaa innostuksen... joten vuokraan kohtuuhintaan...
      pikkucrossia vaikkapa tuohon tarkoitukseen. Myös katupyörää 900 CBR. Polttareihin tai vaikka iskän syntymäpäivään 250 cc crossia. Käytössä, varusteissa ja huolloissa opastetaan opastetaan... soita ja kysy! Tampere

      044 296 8266

      • äippä 72

        poika meillä ainakin "vinkunut" omaa pyörää jo pari vuotta, mutta kun ei raha puissa kasva niin voisi sitä pari kertaa edes kokeilla ennnen investointeja.


      • kuopijo
        äippä 72 kirjoitti:

        poika meillä ainakin "vinkunut" omaa pyörää jo pari vuotta, mutta kun ei raha puissa kasva niin voisi sitä pari kertaa edes kokeilla ennnen investointeja.

        Olisi ollut meilläkin järkevä liike. Kamoihin sun muihin meni melkein 4000 euroa, ja kuukauden kesti innostus =)


      • kiitos vain=)
        kuopijo kirjoitti:

        Olisi ollut meilläkin järkevä liike. Kamoihin sun muihin meni melkein 4000 euroa, ja kuukauden kesti innostus =)

        Oli toimiva juttu. Sai kokeilla kahtakin erikokoista pyörää, ja ajopaikkakin oli neuvoteltavissa. Poika kun ei halunnut kokeilla ekaa kertaa radalla "ku muut kattoo enkä mä osaa".
        Kynnys madaltui ja innostus kasvoi!


      • ___________
        kiitos vain=) kirjoitti:

        Oli toimiva juttu. Sai kokeilla kahtakin erikokoista pyörää, ja ajopaikkakin oli neuvoteltavissa. Poika kun ei halunnut kokeilla ekaa kertaa radalla "ku muut kattoo enkä mä osaa".
        Kynnys madaltui ja innostus kasvoi!

        oisit sanonut, ettei ne osaa muutkaan. So wot. Jos haluaa olla hyvä, ei voi pelätä epäonnistumista.


      • mä vaa
        ___________ kirjoitti:

        oisit sanonut, ettei ne osaa muutkaan. So wot. Jos haluaa olla hyvä, ei voi pelätä epäonnistumista.

        kyse olikin vain ekasta kokeilukerrasta. ei silloin voi lapselta liikaa vaatia vielä!


      • ioerjioe
        mä vaa kirjoitti:

        kyse olikin vain ekasta kokeilukerrasta. ei silloin voi lapselta liikaa vaatia vielä!

        Ainoa paikka kait mistä saa sekä katupyörää että crossikokeilua


      • tsaild
        ioerjioe kirjoitti:

        Ainoa paikka kait mistä saa sekä katupyörää että crossikokeilua

        muksu voi kokeilla pikkucrossia?


      • Kelol
        äippä 72 kirjoitti:

        poika meillä ainakin "vinkunut" omaa pyörää jo pari vuotta, mutta kun ei raha puissa kasva niin voisi sitä pari kertaa edes kokeilla ennnen investointeja.

        Onhan nää aika halpoja nää pyörät, seiskassa oli mainos 350€ joku ensicrossi. Tosin laadusta varmaan saa tinkiä...

        http://www.kelolsmohaafansite.tk/


      • Jammumiäs
        Kelol kirjoitti:

        Onhan nää aika halpoja nää pyörät, seiskassa oli mainos 350€ joku ensicrossi. Tosin laadusta varmaan saa tinkiä...

        http://www.kelolsmohaafansite.tk/

        Ne on halpoja, huonoja ja valitettavasti hengenvaarallista laatua.


      • skeptinen isä
        Jammumiäs kirjoitti:

        Ne on halpoja, huonoja ja valitettavasti hengenvaarallista laatua.

        huomasin itse, että laji onkin aika mielenkiintoinen. porukka tuntuu vastuuntuntoiselta: turvallisuuteen ja sääntöihin painotettiin paljon. porukka ei todellakaan ole verrattavissa metsissä päristeleviin mopoilijoihin tai villeihin kiinamopocrossareihin.


      • pikkumiehen isä
        skeptinen isä kirjoitti:

        huomasin itse, että laji onkin aika mielenkiintoinen. porukka tuntuu vastuuntuntoiselta: turvallisuuteen ja sääntöihin painotettiin paljon. porukka ei todellakaan ole verrattavissa metsissä päristeleviin mopoilijoihin tai villeihin kiinamopocrossareihin.

        yritys joka vuokraa lasten crossia? Tosin vain Pirkanmaa, mut hyvä palvelu kuitenkin=)

        rent2wheels.fi

        kiitos menneestä kesästä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5484
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      21
      2440
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      50
      1674
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1297
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe