CROSSI

pikkucrossaaja

Mikä olisi järkevä tapa aloittaa lapsen crossiharrastus, kun aloituskustannukset ovat niin pahuksen korkeat lajissa? Neuvokaa kokeneemmat!

12

1116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rent2wheels

Usein tuo harrastus ei ole lapsen mieleen, tai ensimmäinen kaatuminen lopettaa innostuksen... joten vuokraan kohtuuhintaan...
      pikkucrossia vaikkapa tuohon tarkoitukseen. Myös katupyörää 900 CBR. Polttareihin tai vaikka iskän syntymäpäivään 250 cc crossia. Käytössä, varusteissa ja huolloissa opastetaan opastetaan... soita ja kysy! Tampere

044 296 8266

• äippä 72

poika meillä ainakin "vinkunut" omaa pyörää jo pari vuotta, mutta kun ei raha puissa kasva niin voisi sitä pari kertaa edes kokeilla ennnen investointeja.

• kuopijo
        äippä 72 kirjoitti:

poika meillä ainakin "vinkunut" omaa pyörää jo pari vuotta, mutta kun ei raha puissa kasva niin voisi sitä pari kertaa edes kokeilla ennnen investointeja.

Olisi ollut meilläkin järkevä liike. Kamoihin sun muihin meni melkein 4000 euroa, ja kuukauden kesti innostus =)

• kiitos vain=)
        kuopijo kirjoitti:

Olisi ollut meilläkin järkevä liike. Kamoihin sun muihin meni melkein 4000 euroa, ja kuukauden kesti innostus =)

Oli toimiva juttu. Sai kokeilla kahtakin erikokoista pyörää, ja ajopaikkakin oli neuvoteltavissa. Poika kun ei halunnut kokeilla ekaa kertaa radalla "ku muut kattoo enkä mä osaa".
        Kynnys madaltui ja innostus kasvoi!

• ___________
        kiitos vain=) kirjoitti:

Oli toimiva juttu. Sai kokeilla kahtakin erikokoista pyörää, ja ajopaikkakin oli neuvoteltavissa. Poika kun ei halunnut kokeilla ekaa kertaa radalla "ku muut kattoo enkä mä osaa".
        Kynnys madaltui ja innostus kasvoi!

oisit sanonut, ettei ne osaa muutkaan. So wot. Jos haluaa olla hyvä, ei voi pelätä epäonnistumista.

• mä vaa
        ___________ kirjoitti:

oisit sanonut, ettei ne osaa muutkaan. So wot. Jos haluaa olla hyvä, ei voi pelätä epäonnistumista.

kyse olikin vain ekasta kokeilukerrasta. ei silloin voi lapselta liikaa vaatia vielä!

• ioerjioe
        mä vaa kirjoitti:

kyse olikin vain ekasta kokeilukerrasta. ei silloin voi lapselta liikaa vaatia vielä!

Ainoa paikka kait mistä saa sekä katupyörää että crossikokeilua

• tsaild
        ioerjioe kirjoitti:

Ainoa paikka kait mistä saa sekä katupyörää että crossikokeilua

muksu voi kokeilla pikkucrossia?

• Kelol
        äippä 72 kirjoitti:

Onhan nää aika halpoja nää pyörät, seiskassa oli mainos 350€ joku ensicrossi. Tosin laadusta varmaan saa tinkiä...

http://www.kelolsmohaafansite.tk/

• Jammumiäs
        Kelol kirjoitti:

Onhan nää aika halpoja nää pyörät, seiskassa oli mainos 350€ joku ensicrossi. Tosin laadusta varmaan saa tinkiä...

http://www.kelolsmohaafansite.tk/

Ne on halpoja, huonoja ja valitettavasti hengenvaarallista laatua.

• skeptinen isä
        Jammumiäs kirjoitti:

Ne on halpoja, huonoja ja valitettavasti hengenvaarallista laatua.

huomasin itse, että laji onkin aika mielenkiintoinen. porukka tuntuu vastuuntuntoiselta: turvallisuuteen ja sääntöihin painotettiin paljon. porukka ei todellakaan ole verrattavissa metsissä päristeleviin mopoilijoihin tai villeihin kiinamopocrossareihin.

• pikkumiehen isä
        skeptinen isä kirjoitti:

huomasin itse, että laji onkin aika mielenkiintoinen. porukka tuntuu vastuuntuntoiselta: turvallisuuteen ja sääntöihin painotettiin paljon. porukka ei todellakaan ole verrattavissa metsissä päristeleviin mopoilijoihin tai villeihin kiinamopocrossareihin.

yritys joka vuokraa lasten crossia? Tosin vain Pirkanmaa, mut hyvä palvelu kuitenkin=)

rent2wheels.fi

kiitos menneestä kesästä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe