Ajatella, että oikein sieneen liittyvä vallankumous toukokuussa 2000!
Ja milloinkahan tämä näkyi Suomessa?
Taisi sekin juna painua suoraan Suomen ohi Siperiaan.
Aina valpas tiedeyhteisömme kuorsasi - ja kuorsaa edelleen.
http://www.eufos.org/2nd_announcement/tuesday/hall9_tuesday_3.html
"FUNGAL REVOLUTION"
16
223
Vastaukset
Yleinen oireyhtymä Euroopassa - muttei Suomi tietenkään ole osa Eurooppaa.
http://www3.interscience.wiley.com/journal/121609046/abstract?CRETRY=1&SRETRY=0Museotavaraa muualla, päivän uutinen täällä...
http://www.nytimes.com/2000/09/26/health/study-ties-sinusitis-to-fungi-in-the-nose.html?pagewanted=1
- vanhaa kamaa
eihän se ettet sinä tiennyt asiasta tarkoita ettei itse asia olisi ollut tuttu Suomessakin.Kyllä näitä on diagnosoitu Suomessakin ja yritetty ammattitaudiksi useita kertoja, mutta eivät mene läpi vakuutusyhtiöissä.Turussa on tällaisiin näytteisiin erikoistunut laboratorio.Varmaan 90-luvulta asti näitä on tehty. Hohhoijaa.
- .
Sanasinko otata niitä näytteitä, miksi vain esität arveluja ja mainostat yrttituotteita? Ei ole esittää mitään tosiasioita. Yhdellä 'lääkkeellä' kumotaan vielä toisen vaikutus. Faktoja kaivataan! Näitä viljelyjä osataan tehdä myös suomessa.
- haihai
. kirjoitti:
Sanasinko otata niitä näytteitä, miksi vain esität arveluja ja mainostat yrttituotteita? Ei ole esittää mitään tosiasioita. Yhdellä 'lääkkeellä' kumotaan vielä toisen vaikutus. Faktoja kaivataan! Näitä viljelyjä osataan tehdä myös suomessa.
sanainto, aina asian vierestä vaan.
haihai kirjoitti:
sanainto, aina asian vierestä vaan.
Vai että oikein "sanainto", niinkö luulet - ja että päivystän täällä vastaamassa viesteihin?
Siinähän luulet sitten vaan, mutta voi kulua pitkiäkin aikoja ennen kuin käyn katsomassa näitä postauksia ja tarkoitukseni on häipyä täältä vähitellen kokonaan.
Jos on jotain tärkeää asiaa, voi lähettää myös postia osoitteella [email protected]. En kyllä lupaa vastailla heti tai välttämättä ollenkaan, mutta kirjesalaisuutta kunnioitan. Ainakaan Nisuiisulle en enää postia lähettele, se kun julkaisi yksityisen sähköpostini täällä.Juu, hohhoijaa vaan. Tosi tehokkaasti Suomessa näitä sairauksia hoidetaan.
Ainoa hoitomuoto on "ei oo" -hoito.. kirjoitti:
Ks. edellinen vastaus äläkä viisastele.
- töissä labrassa
sanasinko kirjoitti:
Juu, hohhoijaa vaan. Tosi tehokkaasti Suomessa näitä sairauksia hoidetaan.
Ainoa hoitomuoto on "ei oo" -hoito.pyydä se sieniviljely niin ei tarvi epäillä. Älä mene lääkärille, mene sitten vasta vastauksen saatuasi.
- labraan
töissä labrassa kirjoitti:
pyydä se sieniviljely niin ei tarvi epäillä. Älä mene lääkärille, mene sitten vasta vastauksen saatuasi.
tarvi aina olla lähete?
"-- eihän se ettet sinä tiennyt asiasta tarkoita ettei itse asia olisi ollut tuttu Suomessakin."
Juu, näin Suomessa. Lainaus:
"1999 Ponikau Mayo Clinicasta ilmoitti, että 96 %:lla kroonisen rinosinuiitin potilaista löytyy sieni nenäeriteviljelyissä. Suomessa vastaavia tuloksia ei ole saatu. Sieniviljelyssä niin terveillä kuin sinuiittipotilaillakin noin puolella löytyy nenäeritteessä sieni. Useimmiten sieniviljelyssä saatiin kasvu aikaan syksyllä kun ilman sieni-itiöiden määrä on runsaimmillaan (E. Toskala-Hannikainen)." *)
Huom. tämä kohta: "Suomessa vastaavia tuloksia ei ole saatu."
- Eheh... Uskokoon tuohon ken haluaa.
Minä näen sen suomettuneisuutena ja muualla puolueettoman totuuden.
*) http://personal.fimnet.fi/laakari/hannu.tapiovaara/allerginen_sienisinuiitti.htm- labrassa töissä
labraan kirjoitti:
tarvi aina olla lähete?
vaan jos haluu KELA-korvauksia eikä homejutuista niitä saa muutenkaan.
- .
sanasinko kirjoitti:
"-- eihän se ettet sinä tiennyt asiasta tarkoita ettei itse asia olisi ollut tuttu Suomessakin."
Juu, näin Suomessa. Lainaus:
"1999 Ponikau Mayo Clinicasta ilmoitti, että 96 %:lla kroonisen rinosinuiitin potilaista löytyy sieni nenäeriteviljelyissä. Suomessa vastaavia tuloksia ei ole saatu. Sieniviljelyssä niin terveillä kuin sinuiittipotilaillakin noin puolella löytyy nenäeritteessä sieni. Useimmiten sieniviljelyssä saatiin kasvu aikaan syksyllä kun ilman sieni-itiöiden määrä on runsaimmillaan (E. Toskala-Hannikainen)." *)
Huom. tämä kohta: "Suomessa vastaavia tuloksia ei ole saatu."
- Eheh... Uskokoon tuohon ken haluaa.
Minä näen sen suomettuneisuutena ja muualla puolueettoman totuuden.
*) http://personal.fimnet.fi/laakari/hannu.tapiovaara/allerginen_sienisinuiitti.htmonkin työssä TTL:lla
. kirjoitti:
onkin työssä TTL:lla
Joo, ihan turha reissu oli:
http://homehelvetti.blogspot.com/2010_02_23_archive.html- hypokondrikkoko
sanasinko kirjoitti:
Joo, ihan turha reissu oli:
http://homehelvetti.blogspot.com/2010_02_23_archive.htmlSanasinko tämä sinun blogisi? Kysyn vaan :) Olen ollut keskustelupalstalta kauan poissa kun ei kiinnostanut lukea kuinka ihmiset riitelevät onko se itiö vai myrkky ja mitä siitä tulee jos on tullakseen. Kuitenkin nimimerkkisi alta olen löytanyt paljon hyödyllistä tietoa, kiitos siitä :)
Ystävällisin ja aurinkoisin kevätterveisin,
hypokondrikkoko - hypokondrikkoko
hypokondrikkoko kirjoitti:
Sanasinko tämä sinun blogisi? Kysyn vaan :) Olen ollut keskustelupalstalta kauan poissa kun ei kiinnostanut lukea kuinka ihmiset riitelevät onko se itiö vai myrkky ja mitä siitä tulee jos on tullakseen. Kuitenkin nimimerkkisi alta olen löytanyt paljon hyödyllistä tietoa, kiitos siitä :)
Ystävällisin ja aurinkoisin kevätterveisin,
hypokondrikkokokannataisiko minun joskus tutkia ennen kuin kysyn :)
Olen vaan nykyään niin homepöllyssä täällä työpaikalla että lähimuisti pätkii kuin kultakalalla.
Piakkoin lääkärille aika ja toivon sairaslomaa, eihän tätä kroppa kestä.
Viime yönä heräsin siihen että oli sydämen rytmihäiriö, ja korjaava lyönti teki niin kipeätä että heräsin siihen. Taas samaa jälleen kerran, eihän tämä rumba koskaan lopu niin kauan kun henki pihisee. Kun kävin haastattelussa en huomannut mitään, nyt on paljastunut lorahteluja siellä täällä koko talossa. Mistä noita "idätysalustoja" saa?
Jälleen kerran iloisesti kompostoituvassa talossa oleskelva homehumalainen hypokondrikkoko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619574Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493040Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422821- 602621
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2002042- 1041944
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251883Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä531440Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121276- 281241